Customer Support Associate (German, English)

Վերջնաժամկետ՝ 07 Հոկտեմբեր 2019

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Վաճառքի/սպասարկման կազմակերպում

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

ACN  is looking for a Customer Support Associate to deliver exceptional service to our customers. A customer service representative will act as a liaison, provide product/services information and resolve any emerging problems that our customer accounts might face with accuracy and efficiency.

 

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Managing incoming customers' requests and customer service inquiries;
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication;
  • Identifying and assessing customers’ needs to achieve satisfaction;
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits;
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools;
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication;
  • Follow up to ensure resolution
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents;
  • Follow communication procedures, guidelines and company policies;
  • Take the extra mile to engage customers;
  • Generating sales leads that develop into new customers (on demand);

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • 1+ years’ experience in a similar position;
  • Excellent written and verbal skills (German, English)
  • Experience of customer support in a contact center environment;
  • Confident and persuasive communicator with strong, proactive customer facing skills;
  • Excellent teamwork and problem-solving skills, flexibility, and ability to handle multiple tasks;
  • Display motivation, dependability, punctuality, and organization skills;
  • To be computer-literate and able to use software/tools with minimal supervision;
  • Knowledge of other languages will be considered as a privilege ( Turkish langauge is preferable);

Մասնագիտական հմտություններ

Վաճառքի/սպասարկման փորձ

Հաճախորդների սպասարկում

Անձնական հմտություններ

Բանակցությունների հմտություններ

Գրավոր հաղորդակցության հմտություններ

Դրական վերաբերմունք

Հաճախորդի/սպասարկման ուղղվածություն

Թիմում աշխատելու ունակություն

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։

Այս աշխատանքին հնարավոր է դիմել միայն ստորև Դիմումի ընթացակարգին հետևելով։

Դիմումի ընթացակարգ

 If you are interested, please fill the application form. Only shortlisted candidates will be contacted for an interview. 

Խնդրում ենք հստակորեն նշել, որ աշխատանքի մասին տեղեկացել եք staff.am-ի միջոցով:

Ընկերության լուսանկարները

Կոնտակտներ

Վեբ կայք http://acn.am/

Հեռախոսահամար` (044) 532-323

Հասցե՝ 16 Դավիթ Անհաղթի փողոց, Երևան, Հայաստան

Գտնել սոց․ կայքերում