Customer Support Specialist

Վերջնաժամկետ՝ 11 Հոկտեմբեր 2019

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Վաճառքի/սպասարկման կազմակերպում

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

We are looking for a Customer Support Specialist to assist our customers with technical problems when using our products and services.

Shifts:

- shift 1. from 6pm to 10pm

- shift 2. from 10pm to 2 am.

Customer Support Specialist responsibilities include resolving customer queries, recommending solutions and guiding product users through features and functionalities. To be successful in this role, you should be an excellent communicator who’s able to earn our clients’ trust.

Ultimately, you will help establish our reputation as a company that offers excellent customer support during all sales and after-sales procedures.

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Respond to customer queries in a timely and accurate way, via email
  • Identify customer needs and help customers use specific features
  • Analyze and report product malfunctions (for example, by testing different scenarios or impersonating users)
  • Update our internal databases with information about technical issues and useful discussions with customers
  • Share feature requests and effective workarounds with team members
  • Inform customers about new features and functionalities
  • Follow up with customers to ensure their technical issues are resolved
  • Gather customer feedback and share with our Product, Sales and Marketing teams
  • Assist in training junior Customer Support Representatives

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Experience as a Customer Support Specialist or similar CS role (+1 year)
  • Writen and spoken english - perfect knowledge
  • Follow communication procedures, guidelines and policies
  • Familiarity with our industry is a plus
  • Excellent communication and problem-solving skills
  • Multi-tasking abilities
  • Patience when handling tough cases
  • BSc in Information Technology or relevant diploma

Լրացուցիչ տեղեկություն

Our new office: https://goo.gl/gKt3gW

More about benefits of joining our team: https://goo.gl/5imQS2

Մասնագիտական հմտություններ

Հաճախորդների սպասարկում

Անձնական հմտություններ

Հաճախորդի/սպասարկման ուղղվածություն

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։

Այս աշխատանքին հնարավոր է դիմել միայն ստորև Դիմումի ընթացակարգին հետևելով։

Դիմումի ընթացակարգ

Interested candidates are welcome to fill this form: https://forms.gle/sxDBTe5FnAp1VRKt6 
We highly appreciate your interest in our company, however, only shortlisted candidates will be contacted for an interview.

Խնդրում ենք հստակորեն նշել, որ աշխատանքի մասին տեղեկացել եք staff.am-ի միջոցով:

Ընկերության լուսանկարները

Կոնտակտներ

Վեբ կայք http://www.renderforest.com

Հեռախոսահամար` (011) 224-000

Հասցե՝ 11 Պարույր Սևակի փողոց, Երևան, Հայաստան

Գտնել Renderforest սոց․ կայքերում