Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի օպերատոր
Վերջնաժամկետ՝ 31 Օգոստոս 2022
Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական
Կատեգորիա՝ Վաճառքի/սպասարկման կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք
Գտնվելու վայրը՝ Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Թել-Սելն իր հաճախորդների աջակցման կենտրոնին միանալու է հրավիրում ակտիվ և գրագետ երիտասարդների։ Որպես հաճախորդների աջակցման կենտրոնի օպերատոր ձեր հիմնական նպատակն է հաճախորդների հարցումներին պատասխանելը և նրանց խնդիրներին սեղմ ժամկետներում լուծում տալը։
/am/hacaxordneri-spasarkman-kentroni-operator-4
Աշխատանքային պարտականություններ
- Պատասխանել հաճախորդների մուտքային զանգերին և կատարել ելքային զանգեր
- Պատասխանել հաճախորդների հարցումներին օնլայն և սոցիալական հարթակների չաթերի միջոցով
- Տալ լուծում հաճախորդների խնդիրներին՝ համապատասխան ծրագրերի միջոցով
- Կատարել համապատասխան ճշտումներ և փոփոխություններ անհրաժեշտության դեպքում
- Իրականացնել հաճախորդների նույնականացում
- Հետևել ոլորտի փոփոխություններին և մշտապես աշխատել սպասարկման որակը բարելավելու համար
- Կատարել այլ առաջադրանքներ ըստ կարիքի
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Ակտիվություն և արագ սովորելու կարողություն
- Բարդ և սթրեսային իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու և ճիշտ մոտեցում ցուցաբերելու կարողություն
- Գրագետ և հարգալից խոսք
- Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն
- Զանգերի սպասարկման ոլորտում փորձը կդիտվի որպես առավելություն
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ
Լրացուցիչ տեղեկություն
Աշխատանքային գրաֆիկը՝
- Ցերեկային օպերատորների դեպքում՝ 09։00 - 18։00
- Երեկոյան օպերատորների դեպքում՝ 18։00 - 02։00 (հերթափոխային գրաֆիկով)
- Գիշերային օպերատորների դեպքում՝ 02։00 - 09։00 (հերթափոխային գրաֆիկով)
Աշխատանքի անցնելուց առաջ իրականացվում է ուսուցում և պրակտիկա։
Անձնական հմտություններ
Արագ սովորելու կարողություն
Ակտիվ
Սթրեսակայունություն
Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։
Ընկերության մասին
Telcell-ը 2007 թվականի օգոստոսից հայկական շուկայում ակնթարթային վճարումների առաջատար օպերատորն է: Ներկայում Հայաստանում և Արցախում Telcell պրոցեսինգային կենտրոնին միացված են ավելի քան 4000 վճարային տերմինալներ՝ ավելի քան 450 ծառայությունների առկայությամբ:
2017թ․ Telcell-ը գործարկեց իր Telcell Wallet հավելվածը, որը դարձավ շուկայում ամենաարագ զարգացող էլեկտրոնային դրամապանակը: Դրամապանակով հնարավոր է արագ վճարումներ կատարել շուրջ 450 տարբեր ծառայությունների դիմաց, գնումների համար վճարել QR կոդով, դրամական փոխանցումներ կատարել օնլայն՝ ArCa համակարգի բոլոր բանկային քարտերին և շատ ավելին:
Բացի այդ, ընկերությունն ունի մասնաճյուղեր, որոնցից մի քանիսն ապահովում են շուրջօրյա սպասարկում:
15 տարի ձեզ հետ
Արդեն 15 տարի՝ լի սիրով, ձեռքբերումներով, հաղթանակներով և #Telcellագույն տրամադրությամբ․
- Telcell-ը մարդիկ են,
- Telcell-ը մեր գաղափարներն են,
- Telcell-ը այն արժեքներն են, որոնց ամեն օր աշխատում ենք հասնել։
Դիտել ավելին
Դիտել հակիրճ
Telcell-ը #SSS19-ին
Telcell-ը, տարվա ամենասպասված սմարթ միջոցառման՝
Sevan Startup Summit 2019-ի հովանավորն ու գործընկերն էր:
Դիտել ավելին
Դիտել հակիրճ
Telcell մեծ ընտանիքի փոքրիկները
Ահա, թե ինչպես են պատկերացնում Telcell մեծ ընտանիքի փոքրիկները իրենց ծնողների «գործի տեղը»:
Դիտել ավելին
Դիտել հակիրճ
Ընկերության լուսանկարները
Արտոնությունների փաթեթ
Կոնտակտներ
Վեբ կայք https://blog.telcell.am/
Հեռախոսահամար` +37460272225
Հասցե՝ 3 Հակոբ Հակոբյան փողոց, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն