Գործավարուհի

Deadline: 30 September 2019

Employment term: Permanent

Category: Administrative/office-work

Job type: Full time

Location: Yerevan

Job description:

Ապահովել կազմակերպության փաստաթղթաշրջանառության և նամակագրության իրականացումը

Պատասխանել հեռախոսազանգերին և անհրաժեշտության դեպքում ուղղորդել համապատասխան բաժին:

Իրականացնել ընկերության այցելուների արդյունավետ և բարեկիրթ ընդունելության կազմակերպում

Այլ ադմինիստրատիվ հանձնարարություններ տնօրենի կողմից

Աշխատանքային ժամեր՝ 10:00-20:00

Աշխատանքային գրաֆիկը

Շաբաթական 6 օր

Աշխատավարձը 100.000 դրամ

 

Required qualifications

Նամակներ գրելու, ինչպես նաև հստակ և պարզ արտահայտված մտքերով գրավոր փաստաթղթեր կազմելու կարողություն

Հայերեն և ռուսերեն լեզվի իմացություն

Microsoft Office (Word, Excel) փաթեթի իմացություն

E- invoicing ծրագրի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն

Աշխատանքային փորձը՝ ադմինիստրատիվ, հաղորդակցության ոլորտում ցանկալի է:

Required candidate level: Senior

Additional information

Ձեր ինքնակենսագրականը կարող եք ուղարկել հետևյալ էլ. հասցեին  [email protected] վերնագրում նշել հաստիքի անվանումը  

You can apply online via staff.am or follow the below application procedure.

Please clearly mention that you have heard of this job opportunity on staff.am

Professional skills

Professional telephone manners

Soft skills

Fast learning ability

Share this job via your favorite social media channel.

Contact details

Website http://beko.am/

Address:

Find Էդ-Սպո ՍՊԸ (beko) on social media