DISQO-ն մեկ տարի է, ինչ Հայաստանում է․ staff.am-ի այցը միջազգային ճանաչված ընկերություն

4736

Վերջերս լրացավ հայ հիմնադիրներ ունեցող ամերիկյան ճանաչված ստարթափ ընկերության հայաստանյան ներկայացուցչության՝ Disqo Հայաստանի գործունեության մեկ տարին Հայաստանում ու մենք մեծ ոգևորությամբ այցելեցինք Disqo` միասին ամփոփելու ևս մեկ միջազգային ընկերության նվաճումներն ու ձեզ հետ բացահայտելու 2020թ․-ի գլխապտույտ պլանները։

Մեր այցի առաջին իսկ տպավորություններն ստացանք տուրից․ նորաոճ կահավորված ընդարձակ գրասենյակ դեպի Արարատ նայող ոգեշնչող տեսարանով, տարբեր թիմային քննարկումների համար նախատեսված վառ ու պոզիտիվ հանդիպումների սենյակներ, հանգստի սրահ և համեղ խոհանոց 🙂

Բայց թերևս Disqo-ն իր տրամադրող աուրան ստանում է խենթ թիմից, մշակույթից ու այն պրոդուկտից, որն այսօր Disqo-ն ամբողջ աշխարհում շուկայական հետազոտությունների ոլորտում առանձնացնում է։ Funky ռիթմերով էլ մենք սկսեցինք մեր զրույցը Disqo թիմակիցների հետ։

Դե ինչ, պատրա՞ստ եք․․

DISQO-Ի ՄԱՍԻՆ

DISQO_Logo_Black_1920x1080-01

Disqo ստարթափը հիմնադրվել է ԱՄՆ-ում 2015թ․-ին tech ոլորտին նվիրված հայ հիմնադիրների՝ Արմեն Աճեմյանի, Արմեն Պետրոսյանի և Դրո Քոչարյանի կողմից։  Այժմ ընկերությունը գրասենյակներ ունի ԱՄՆ-ի տարբեր քաղաքներում և Երևանում։

pin      Գլենդել (Լոս Անջելես)

pin     Նյութաուն (Կոնեկտիկուտ)

pin     Չիկագո (Իլլինոյս)

pin (1)

Երևան (Հայաստան)

ԶՐՈՒՑԱԿԻՑՆԵՐ         ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ          ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ            ԲԵՆԵՖԻԹՆԵՐ             DISQO-Ի ԿՅԱՆՔԸ

DISQO ՀԱՅԱՍՏԱՆ ԶՐՈՒՑԱԿԻՑՆԵՐ

Tania

ԹԱՆԻԱ ՍԱՀԱԿՅԱՆ

Հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն

arrow_disqo

Harut-final

ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ԲԱՂԴԱՍԱՐՅԱՆ

Ծրագրավորման թիմի տնօրեն

arrow_disqo

Marine

ՄԱՐԻՆԵ ԱԶՆԱՎՈՒՐՅԱՆ

ՄՌ տնօրեն

arrow_disqo

Andranik

ԱՆԴՐԱՆԻԿ ԱԶԻԶԲԵԿՅԱՆ

Ծրագրային ապահովման ավագ մասնագետ, mobile

arrow_disqo

Naira

ՆԱԻՐԱ ՍԻՄՈՆՅԱՆ

Ծրագրային ապահովման ավագ մասնագետ, backend

arrow_disqo
Robert

ՌՈԲԵՐՏ ԱՍԱՏՈՒՐՅԱՆ

Ծրագրային ապահովման ավագ մասնագետ, frontend

arrow_disqo

Lusine

ԼՈՒՍԻՆԵ ՍԱՀԱԿՅԱՆ

ՄՌ օգնական

arrow_disqo

Marianna

ՄԱՐԻԱՆՆԱ ԷՐՈՅԱՆՑ

Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ

arrow_disqoTatev

ՏԱԹԵՎ ՄԿՐՏՈՒՄՅԱՆ

PR մասնագետ

arrow_disqo

DISQO ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹՈՒՄ

lamp

Եթե հետևում եք Հայաստանում #tech ոլորտի նորություններին, Հայաստանը տարածաշրջանում «Սիլիկոնյան հովիտ» դարձնելուն ուղղված քայլերին, ապա վստահ ենք, որ լսած կլինեք նաև Disqo-ի մասին՝ որպես ամերիկյան ստարթափ ընկերություն, որը գնահատեց հայերի տեխնոլոգիական ներուժը ու մեկ տարի առաջ որոշեց ներկայացուցչություն բացել Հայաստանում։ Իսկ թե ինչ է Disqo-ն և ովքեր են օգտվում Disqo-ի տրամադրած լուծումներից, այս հարցը շատերիդ կհետաքրքրի։ Այս թեմայով մեր զրուցակիցն է Disqo Հայաստան PR մասնագետ Տաթևը։

Ի դեպ, Disqo մեր այցի կազմակերպման համար հատուկ շնորհակալություն ենք հայտնում Տաթևին 🙂

– Մեզ հաճախ են հարցնում, թե որն է Disqo-ի պրոդուկտը և ի՞նչ գործունեությամբ եք դուք զբաղվում։

– Disqo-ն սպառողական տվյալների հավաքագրման, անալիտիկայի ու դրանց եզրակացությունների տրամադրման պլատֆորմ է, որտեղ մշակվում են լուծումներ շուկայական հետազոտությունների ու գովազդի արդյունավետության համար։

– Որպեսզի առավել պարզ լինի՝ ինչ ենք մենք անում, ավելի նպատակահարմար է պատասխանել, թե ում համար ենք մենք լուծումներ տրամադրում։ Աշխատում ենք երեք տեսակի սեգմենտների հետ։ Նախ և առաջ, շուկայական հետազոտությունների ընկերություններն են, այնուհետև՝ գովազդային գործակալությունները, որոնց համար մենք տրամադրում ենք գովազդի արդյունավետության լուծումներ, և բրենդերը, որոնք փորձում են ստեղծել նոր պրոդուկտներ և ցանկանում են հասկանալ, թե իրենց սպառողն ինչ է ցանկանում։

– Եվ այս բոլոր տվյալները մենք տրամադրում ենք մեր պրոդուկտներով։ Մի կողմից մենք ուղղակիորեն հավաքագրում ենք պահվածքային (behavioral data) ու կարծիքային տվյալներ (opinion data) անմիջապես սպառողներից, իսկ մյուս կողմից այդ տվյալների վերլուծությունը տրամադրում ենք մեր հաճախորդներին, որի հիման վրա էլ բիզնեսները կարողանում են իրենց որոշումները կայացնել։

Մեր հարցին՝ ինչով է առանձնանում Disqo-ի պրոդուկտը շուկայում, Տաթևը նշեց․

– Ընդհանուր առմամբ, մեր պրոդուկտի բարդությունը և առանձնահատկությունը կայանում է նրանում, որ բավականին նոր է շուկայում։ Շուկայական հետազոտությունների ոլորտի համար մենք առաջարկում ենք գործիքակազմ, որը կօգնի հետազոտողներին առավել ստույգ տվյալներ, վերլուծություններ ու եզրակացություններ ստանալ։ Եվ, քանի որ մեծ տվյալների հետ աշխատանքը թռիչքային ձևով զարգանում է, այս ոլորտում նույնպես այն իր մեծ դերակատարումն ունի։

lamp

Մեր այցի ժամանակ հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Թանիա Սահակյանը գործնական նպատակներով գտնվում էր ԱՄՆ-ում՝ Գլենդելում գտնվող Disqo գլխամասում։ Այդ փաստը մեզ, իհարկե, չխանգարեց զրուցել Թանիայի հետ ու անմիջապես իրենից լսել մեկամյա Disqo Հայաստանի բոլոր նվաճումների մասին։

– Disqo Հայաստանն արդեն դառնում է մեկ տարեկան և սա լավ առիթ է, որ նշենք նաև մեր հաջողությունների մասին։ Արդեն տարվա վերջ մենք ունեինք 35-ից ավել ավագ մասնագետ, ովքեր աշխատում են Disqo Հայաստանում, ինչպես նաև այս մեկ տարվա ընթացքում 20-ից ավելի միջոցառումներ ենք կազմակերպել, աջակցել և մասնակցել։

Կհամաձայնեք, որ երբ ինչ-որ հմտություն ես սովորում, անպայման ուզում ես կիսվել այդ գիտելիքներով, պատմել գաղափարակիցներիդ։ Այսպիսին են նաև Disqo-ի մարդիկ 🙂

Արդեն նոյեմբեր ամսից մենք հատուկ Meetup-ներ ենք կազմակերպում, որոնք կոչվում են #DISQOtech, որի ժամանակ թիմից մեկ անդամ կիսվում է tech համայնքի հետ իր փորձով, իր գիտելիքներով։ Մեզ համար այս հանդիպումները մեծ արժեք են։

Առիթը բաց չթողեցինք Թանիայի հետ զրուցելու նաև 2020թ․-ի պլանների մասին․

2020 թվականը մեզ համար շատ կարևոր տարի է լինելու և մեծ պլաններ ունենք։ Թիմը, այո՛, մեծանալու է, նոր աշխատատեղեր ենք ունենալու, պրոդուկտներ և ցանկանում ենք էլ ավելի մեծացնել մեր շփումը tech համայնքի հետ՝ այսպիսով կիսվելով մեր գիտելիքներով։

DISQO ՀԱՅԱՍՏԱՆ TECH ԹԻՄ

lamp

Մեր հաջորդ զրուցակիցը Ծրագրավորման թիմի տնօրեն Հարություն Բաղդասարյանն է։ 

Հարություն, կարճ ժամանակում #tech ստարթափի համար hiring-ը, կարծում եմ կհամաձայնեք, որ մարտահրավերներով լի է, հատկապես, եթե կա նպատակ կառուցել ամերիկյան Disqo-ի կառուցվածքին համապատասխան թիմ։ Ի՞նչն եք համարում նման հաջողության հիմքը։

– Նորարար տեխնոլոգիաները, մասնագետները միշտ ձգտում են միանալ այն կազմակերպություններին, որտեղ կարող են հմտանալ նոր տեխնոլոգիաների կիրառման մեջ։

– Երկրորդը կնշեի շուկան։ Իրականում ստեղծվում է նոր սերունդի պրոդուկտ, որը մեր մասնագետներին սովորելու հնարավորություն է տալիս։ Բավականին հետաքրքիր է ծանոթանալ, թե քո առօրյա աշխատանքն ինչ լուծումների է հանգում, ինչ հարցեր է որոշում նոր շուկայում նոր պրոդուկտի միջոցով։

Կներկայացնե՞ք փոքր-ինչ Disqo Հայաստանի թիմերին։ 

– Disqo Հայաստանի թիմը նույն կառուցվածքն ունի, ինչ որ ԱՄՆ-ի մեր գլխամասը։ Հիմնականում agilе, տարբեր գործառույթներ իրականացնող ու ինքնուրույն (autonomous) թիմեր են մեզ մոտ ձևավորված։ Այսինքն` թիմերը կրում են ամբողջական պատասխանատվություն՝ սկսած նախագծումից, իրականացումից մինչև պրոդուկտի աշխատանքի շարունակական ապահովում։ Դա հնարավորություն է տալիս և ստեղծագործելու, և պատասխանատու լինելու քո աշխատանքի համար։

Զրույցի ընթացքում Հարությունից տեղեկացանք նաև, որ կարծիքի տվյալների և պահվածքային տվյալների համար առկա են առանձին պորտֆոլիոներ։ Եվ պորտֆոլիոն, որը ներառում է պահվածքային տվյալների գործիքակազմը, ամբողջությամբ գտնվում է Հայաստանում։ 

– Պահվածքային պորտֆոլիոն պատասխանատու է պահվածքային տվյալների հավաքագրման եղանակների, ինչպես նաև վերլուծությունների վիզուալիզացիայի համար։ Այսինքն` մենք հնարավորություն ենք տալիս մեր ձեռնարկատեր – հաճախորդներին տեսնել, թե իրենց վերլուծությունն ինչ տեղեկատվությունից է բաղկացած ու զուգահեռաբար այլ հետաքրքիր insight էլ ենք տրամադրում։

Յուրաքանչյուր ընկերություն կարևորում է մասնագիտական աճի հնարավորությունները։ Ու միշտ ոգևորվում ենք Հայաստանում գործատուների կողմից առաջարկվող մոտեցումներով, բայց այս անգամ խոսքը մասնագիտական աճը խթանող բոլորովին այլ՝ ստարթափ միջավայրի մասին էր։  

– Ընդհանուր առմամբ Disqo-ում աճի լայն հնարավորություններ կան։ Մենք ունենք Book club-եր, խրախուսումներ տարբեր սերտիֆիկացիաների համար և այլ նմանատիպ միջոցառումներ, բայց ես հիմնականում կնշեի ստարթափի մեծ արագությունը։ Երբ որ կա պահանջ տրամադրելու արագ և որակյալ լուծումներ, մասնագետների աճը դառնում է անխուսափելի։ Դա ամենաբնական միջավայրն է, որտեղ մասնագետը կարող է և՛ աճել, և՛ կիրառել ձեռքբերված հմտությունները։

lamp

Շարունակելով մեր զրույցը Disqo tech թիմի հետ` մենք Ծրագրային ապահովման ավագ մասնագետներին տվեցինք նույն հարցը՝ ինչպիսի՞ տեխնոլոգիական նորույթներ են առաջարկվել հայաստանյան թիմի կողմից, որոնք հավանության են արժանացել ու ներդրվել են պրոդուկտում։ 

Ասեմ, որ անչափ հետաքրքրիր էր լսել պատասխաններ backend, frontend և mobile ոլորտների մասնագետներից 🙂

lamp

Նաիրան, ով ավագ մասնագետ է backend ծրագրային ապահովման ոլորտում, մեծ ոգևորությամբ պատասխանեց․ 

– Այն տեխնոլոգիաները, որոնցով աշխատում ենք, ընտրությունը կատարվում է ամբողջապես թիմի կողմից։ Կառուցվածքը միկրոսերվիսներ են։ Կախված խնդրից, որը մեր առջև դրված է, մենք առաջարկում ենք տարբեր լուծումներ ու դիզայն։ Նաև տեղափոխվել ենք ռեակտիվ աշխարհ ու Spring-ի Webflux ենք օգտագործում, որը Հայաստանում այդքան շատ չի օգտագործվում։

Իսկ ի՞նչ մարտահրավերներ կնշե՞ք․

– Միշտ աշխատել էի կայացած պրոդուկտ ընկերություններում։ Ու տեղափոխվել ստարթափի աշխարհ, դա ամենահետաքրքիր ու մարտահրավերներով լի մասն էր։ Այստեղ ownership-ը ուրիշ ձև ես զգում, առաջին կոդը դու ես գրում 🙂

lamp

Mobile ուղղվածությամբ Ծրագրային ապահովման ավագ մասնագետ Անդրանիկի պատասխանը նույնպես մոտիվացնող էր․

– Ելնելով պրոդուկտի առանձնահատկությունից՝ մենք օգտագործում ենք տեխնոլոգիաներ, որոնք շատ կիրառություն չունեն Հայաստանում տարբեր պրոդուկտների և հավելվածների մեջ։ Այդ տեխնոլոգիաներն ուսումնասիրել ենք հայաստանյան թիմով, ներդրել մեր աշխատանքում, որի օգնությամբ մատուցում ենք եզակի պրոդուկտ, որի նմանը չկա շուկայում։

Իսկ այդ ճանապարհին մարտահրավերնե՞ր․

– Քանի որ այն ճանապարհը, որը մենք ընտրել և այդ ուղղությամբ գնում ենք, լայնամասշտաբ կիրառում չունի, քիչ են նաև այն ռեսուրսները, աղբյուրները, որոնցից կարող ենք օգտվել։ Այդ պատճառով մենք հատուկ ժամանակ ենք հատկացրել ուսումնասիրելու, սովորելու այդ տեխնոլոգիաները, ինչի արդյունքն էլ մեր պրոդուկտն է։ Ու մենք աշխատելու ենք էլ ավելի լավը դարձնել այն մեր հաճախորդների համար։

lamp

Ռոբերտ, իսկ Ձեր կողմից որն է եղել ամենամեծ տեխնոլոգիական նորույթը։ Նշենք, որ Ռոբերտը ավագ մասնագետ է frontend ծրագրային ապահովման ոլորտում։

– Տեխնոլոգիական նորույթները բազմազան են։ Մենք հավելվածի մեջ ինտեգրել ենք Google protocol buffer-ները, ինչպես նաև մեր հավելվածին հարմարեցված test framework ենք մշակել իր առանձին Coverage reportage generation-ով։ Եվ մինչև Disqo-ն անհնարին էր գտնել այսպիսի test framework իր բոլոր առավելություններով:

Իսկ ի՞նչ եք կարծում, Հոլիվուդյան կինոարտադրության ընկերություններն ինչպես են որոշում ֆիլմի որ թրեյլերն ավելի արդյունավետ կլինի։ Ահա թե ինչ պատմեց մեզ Ռոբերտը զրույցի ընթացքում․

– Մարտահրավերները շատ են, սակայն չկան մարտահրավերներ, որոնք անհնարին է հաղթահարել։ Քանի որ նոր տեխնոլոգիաներ ենք շարունակ ներդրում, շատ հաճախ մենք պիոներների նման փորձում ենք ուսումնասիրել, սովորել և կիրառել։ Մարտահրավեր էր մեդիա գովազդի tracking-ը, որը կարողացանք շատ  բարձր մակարդակով հաղթահարել։ Օրինակ, Հոլիվուդյան կինոարտադրության ընկերության հետ ենք համագործակցում և Disqo-ի շնորհիվ մեդիա գովազդների tracking-ի միջոցով կարողացել ենք իրենց տվյալներ տրամադրել, թե ֆիլմի որ թրեյլերն ավելի մեծ վաճառք կապահովի իրենց համար 🙂

– Մենք համագործակցում ենք նաև Kroger ընկերության հետ, որը Ամերիկայում ամենախոշոր էլ․ առևտրի և առհասարակ առևտրի ոլորտում մթերային խանութների ցանց է։ Մեր տրամադրված պահվածքային տվյալները իրենք համարել են շատ ավելի որակյալ, քան մինչ այդ իրենց կողմից կիրառվող տվյալները։

DISQO ՀԱՅԱՍՏԱՆ HR ԹԻՄ

lamp

Ընդամենը մեկ տարի է անցել Disqo-ի գործունեությունից Հայաստանում, բայց, հետևելով աշխատաշուկայի զարգացումներին,  կարող ենք վստահությամբ Disqo-ն նշել որպես ցանկալի գործատու։ 

ՄՌ տնօրեն Մարինե Ազնավուրյանից հետաքրքիր էր լսել, թե ինչով է պայմանավորված թեկնածուների կողմից Disqo-ն որպես գործատու ընտրելու որոշումը։

– Կարելի է մի քանի կարևոր կետեր նշել։

– Հետաքրքիր ու նորարար տեխնոլոգիաներով աշխատանքը։

– Մեր առավելությունների գրավիչ փաթեթը։

– Աշխատակիցների զարգացման լայն հնարավորությունները, բայց թերևս Disqo մշակույթն է, որ մեզ դարձնում է առավել յուրահատուկ։

– Օրինակ, Disqo-ի ղեկավարությունն առաջնորդվում է Flat managament մոտեցումով, ինչը նշանակում է, որ մենք հասանելի ենք դարձնում աշխատակիցների ձայնը, կարծիքները, առաջարկները ղեկավարությանը։ Սա flat management կամ ներքևից վերև կառավարման մոտեցումն է, որը թույլ է տալիս, որ մի կողմից աշխատակիցները զգան ներգրավված և empowered (լիազորված), մյուս կողմից ղեկավարությանը այդ թույլ է տալիս ավելի արագ և ճկուն որոշումներ կայացնել։

– Disqo-ում նաև մենք առաջնորդվում ենք ազատություն պատասխանատվությամբ կարգախոսով։ Օրինակ, մեր աշխատակիցներն իրենք կարող են ընտրել իրենց համար ամենաարդյունավետ աշխատանքային ժամանակը՝ համապատասխանեցնելով ընկերությունում իրենցից ակնկալվող արդյունքներին։

– Disqo-ի ամբողջ թիմը հնարավորություն ունի ստանալու ընկերության բաժնետոմսերի օպցիոներ։ Մենք հավատում ենք, որ մեր թիմն է մեր բիզնեսի կառուցողը և հաջողության մի մասը։

Եթե հետաքրքրված եք դառնալ Disqo-ի թիմակից առաջիկայում, ուրեմն ձեզ կհետաքրքրի նաև Disqo Հայաստանի 2020թ․ պլանները թիմի ընդլայնման տեսանկյունից․

– 2020-ին մենք պլանավորում ենք ընդլայնել մեր թիմը՝ հասնելով մինչև 50 աշխատակցի։ Ներգրավելու ենք տարբեր մասնագետների՝ կրտսերներից մինչև ավագ։ Ընդ որում` մենք արդեն ունենք կրտսերներ և այդ մոտեցումը շարունակելու ենք 2020-ին։

DISQO ՀԱՅԱՍՏԱՆ ԲԵՆԵՖԻԹՆԵՐ

lamp

Լուսինեն, ով վերջերս էր միացել Disqo թիմին՝ որպես ՄՌ օգնական, մեզ հետ կիսվեց այն առավելություններով ու հնարավորություններով, որոնցից օգտվում են Disqo-ի մարդիկ։

Մենք ունենք ՏՏ ընկերություններում արդեն սպասված այնպիսի առավելություններ, ինչպիսիք են՝

arrow_disqo

Ժամանակակից ու հարմարավետ գրասենյակը,

arrow_disqo

 Ճկուն ժամային գրաֆիկ,

arrow_disqo

Առողջության ընտանեկան ապահովագրություն,

arrow_disqo

Համեղ սուրճ, անընդհատ թարմացվող համովություններ, միրգ ու բանջարեղեն,

arrow_disqo

Փորձում ենք ապահովել առողջ սնունդ ու առողջ միջավայր ։Ճ

– Աշխատանքային գործընթացներից հանգստանալու համար մեզ մոտ կարելի է Play Station խաղալ կամ պարզապես նստել գամակին ու հիանալ Արարատի տեսարանով։

IMG_5698

– Պարբերաբար ամբողջ թիմով ունենում ենք միայն մեզ հատուկ Jalapeño հանդիպումը, որի ընթացքում պատմում ենք մեր ձեռքբերումների ու մարտահրավերների մասին։

– Ունենում ենք նաև բազմաթիվ թիմային հանդիպումներ, որտեղ մարդիկ հնարավորություն ունեն աշխատանքային միջավայրից դուրս իրար ավելի լավ ճանաչելու և միասին հավես ժամանակ անցկացնելու։

[divider style=”double” top=”20″ bottom=”20″]

DISQO ՀԱՅԱՍՏԱՆ ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ԱՋԱԿՑՄԱՆ ԹԻՄ

lamp

Disqo-ի հաջողության հիմքում հաճախորդն է ու հաճախորդին ճշգրիտ տվյալների տրամադրումը։ Այս գործում հայաստանյան թիմը նույնպես ակտիվ մասնակցություն ունի։  Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ Մարիաննան մեզ հետ կիսվեց իր աշխատանքի կարևորությամբ․

– Շուրջ մեկ տարի աշխատում եմ արդեն Disqo-ի հաճախորդների աջակցման թիմում։ Այդ ընթացքում մեր թիմը բավականին ընդլայնվել է։ Աշխատում ենք B2C Կարծիքային տվյալների հավաքագրման օգտատերերի հետ։ Մեր թիմի կարևորագույն խնդիրներից է յուրաքանչյուր հաճախորդին անհատական մոտեցում ցուցաբերելը, արագ լուծումներ տալ խնդիրներին սահմանված ժամկետներում։

– Մեր նպատակն է ունենալ գոհունակ հաճախորդներ։ Իսկ աշխատանքն իրականացնում ենք թիքեթինգային պլատֆորմով, մոտակա ժամանակահատվածում նախատեսում ենք իրականացնել օնլայն չաթի և հեռախոսազանգերի միջոցով սպասարկում։ Բացի այդ սպասարկում ենք իրականացնում նաև ֆորումներում։

[divider style=”double” top=”20″ bottom=”20″]

DISQO-Ի ԿՅԱՆՔԸ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐՈՒՄ

Ամփոփենք 🙂

Ընդամենը մեկ տարի, բայց աշխատաշուկայի ակտիվության նոր ալիք, մեկ տարի ու մեկ միասնական ԹԻՄ, մեկ տարի ու մեկնարկ #tech ոլորտը զարգացնող  նոր միջոցառումների։ Ահա թե ինչպիսին է եղել 2019թ․-ը Disqo Հայաստանի համար․ խելահեղ ռիթմիկ, ստեղծագործ ու պրոդուկտիվ։ Թիմը շատ արագ ընդլայնվել է, Disqo պրոդուկտում ներդրվել են նոր տեխնոլոգիաներ, նոր լուծումներ են առաջարկվել գլոբալ հաճախորդների համար, պահվածքային տվյալների պորտֆոլիոն ամբողջությամբ կառավարվել է հայաստանյան թիմի կողմից ու թիմը շարունակ կազմակերպել, աջակցել ու մասնակցել է tech միջոցառումների՝ իր փորձով ու գիտելիքներով կիսվելով tech համայնքի հետ։

Սպասենք 2020թ․-ին նոր վերելքների, հավատացած ենք, որ դեռևս շատ առիթներով ենք անդրադառնալու Disqo Հայաստանին։