Customer Service Specialist

Վերջնաժամկետ՝ 01 Ապրիլ 2023

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Վաճառքի/սպասարկման կազմակերպում

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

ECOS, an international FinTech company, is looking for a Customer Service Specialist to join our successful international FinTech project, which has been running for more than four years.

As the first point of contact you will interact with the company’s customers by addressing inquiries and resolving issues, generally providing a higher level of customer support on ECOS' products and services.

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Be the first line of ECOS for incoming support chat messages and emails, identify customer needs, provide them timely, accurate and complete information by using the right methods and available tools;

  • Сreate and escalate of trouble tickets (we use Zendesk, Jira), ensure adequate quality processes are followed, perform independent research to identify and resolve issues;

  • Use knowledge of the company's products, services, or other assigned area of expertise to answer inquiries or to forward to the team;

  • Update our internal knowledge database with an information about customer’s issues and suitable solutions;

  • Follow up with customers to ensure their issues are resolved;

  • Gather customer feedback and share with our Product, Sales, and Marketing teams.


Անհրաժեշտ հմտություններ

  • 1+ year experience in customer support team;

  • Experience in using help desk software and ticketing systems;

  • Experience in the fintech field (blockchain or payment solutions) is a plus;

  • Fluent English (written and spoken). You will communicate with English-speaking users.

  • Fluent Russian. Our technical and development team are Russian-speaking, and a part of our internal processes (meetings, documentation) is set up in Russian, so Russian native speakers are preferred;

  • Ability to convey information clearly and concisely;

  • Excellent interpersonal communications skills: should be empathetic, confident and able to interact with different personality types.

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ

Լրացուցիչ տեղեկություն

Working hours: 5/2 working week from 9:00 AM to 18:00 PM (shift schedule may be applicable). Company’s office is located in the center of Yerevan.

Contact person: Gaponova Ksenia, HR Manager of ECOS +79032888789 (telegram, whatsapp) k.gaponova@ecos.am

Խնդրում ենք հստակորեն նշել, որ աշխատանքի մասին տեղեկացել եք staff.am-ի միջոցով:

Մասնագիտական հմտություններ

Magento

Աջակցություն

Ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն

Zendesk. հաճախորդների սպասարկման ծրագիր

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։