դիսպետչեր

Վերջնաժամկետ՝ 10 Ապրիլ 2023

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Ադմինիստրատիվ/օֆիսային

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

Դիսպետչերը պլանավորում է, ուղարկում, վերահսկում և պահպանում է ամենօրյա աշխատանքային երթուղիները՝ ըստ դրանց հրատապության և կարևորության, և արձագանքում է արտակարգ և ոչ շտապ կանչերին՝ օգնություն և իրական ժամանակում տեղեկատվություն տրամադրելու իր հասակակիցներին, գործարար գործընկերներին և հաճախորդներին: Նա նաև պատասխանատու է գրանցել և պահպանել գրառումները և դրանք կիսել իր անմիջական ղեկավար(ներ)ի և/կամ այլ համապատասխան բաժին(ներ)ի հետ, երբ և անհրաժեշտության դեպքում:

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Վարորդների և տեղադրողների պլանավորում և ուղարկում համապատասխան վայրեր՝ ըստ կանխորոշված ժամանակացույցի.
  • Տեղեկությունների փոխանցում, ինչպիսիք են աշխատանքային պատվերները կամ այլ հաղորդագրությունները Տեղադրողներին, վերահսկիչներին և համապատասխան բաժիններին և նրանցից.
  • Խնդիրները լուծելու համար շփվել տեղադրողների, հաճախորդների և վերահսկիչների կամ հաճախորդների հետ.
  • Ամենօրյա աշխատանքային գրաֆիկի պատրաստում և պահպանում և դրանց թարմացում;
  • Հանձնարարված տարածքում հաղորդակցությունների համար պատասխանատու լինելը և դրա ժամանակացույցը, երթուղիները և հիմնական անձնակազմը հետևելը.
  • Վերահսկել երթուղին, փոխանցել թարմացումները և իրական ժամանակի տեղեկատվությունը համապատասխան կողմերին և առաջնահերթություն տալ ժամանակացույցերին՝ ըստ դրանց հրատապության և կարևորության:

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Անգլերենի բարձր միջանկյալ (B2) մինչև առաջադեմ (C1) հաղորդակցման մակարդակ;
  • Ավագ դպրոցի դիպլոմ կամ ընդհանուր կրթական զարգացման (GED) դիպլոմ կամ ավագ դպրոցի շրջանավարտների համարժեքության ցանկացած այլ վկայագիր.
  • Միջազգային (ԱՄՆ/ԿԱՐՈՂ) փորձը առավելություն է:

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ

Աշխատավարձ: 230000 AMD - 250000 AMD Մաքուր ամսական

Լրացուցիչ տեղեկություն

Please send you CV on hr@businessolutionsllc.org

Խնդրում ենք հստակորեն նշել, որ աշխատանքի մասին տեղեկացել եք staff.am-ի միջոցով:

Մասնագիտական հմտություններ

MS Excel

Հաճախորդների սպասարկում

Անգլերեն

Google Suite

Անձնական հմտություններ

Ժամանակի կառավարում

Խնդիրների լուծում

Հաճախորդի/սպասարկման ուղղվածություն

Ուշադիր

Տրամաբանական մտածողություն

Թիմում աշխատելու ունակություն

Արագ սովորելու կարողություն

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։

Business Solutions LLC

Business Solutions LLC is #seeking #candidates#Applicants must have:

- Mid-level to fluency in #English;

- Advanced knowledge of #microsoftexcel#googlesheets, and other #microsoftoffice and #GoogleSuite products;

-Communicate with different departments and divisions;

 

Our working hours correspond to that of our business partners and associates in the United States; Our working hours (shifts) are:

18:00 - 01:00 AMT

19:00 - 02:00 AMT

21:00 - 04:00 AMT

23:00 - 06:00 AMT

 

The following skills and characteristics will increase your favorability to be hired:

Ability to work #underpressure

Display a #caring attitude

#detailoriented

#teamplayer

Eager to #learn

#internationalexperience is a plus

#pleasantpersonality!

 

If you're interested, please send your #cv to hr@businessolutionsllc.org

Դիտել ավելին

Դիտել հակիրճ

Արտոնությունների փաթեթ

Բժշկական ապահովագրություն
Անվճար թեյ, սուրճ եւ հյուրասիրւթյունը
Անվճար կայանում
Բժշկական ապահովագրություն ընտանիքի համար
Հատուկ ոչ աշխատանքային օրեր
Հագուստի կոդի բացակայություն
Paid vacations and sick time
ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁԻ ՏԱՐԵԿԱՆ ՎԵՐԱՆԱՅՈՒՄ
Հավատարմության բոնուս
Health insurance benefits

Կոնտակտներ

Հեռախոսահամար` +37477704944

Հասցե՝ 74 Շիրակի, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն

Գտնել “Բիզնես Սոլութիոնս” ՍՊԸ սոց․ կայքերում