Հաճախորդների հետ հարաբերությունների կարգավորման և պահպանման մասնագետ

Վերջնաժամկետ՝ 05 Ապրիլ 2023

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Վաճառքի/սպասարկման կազմակերպում

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

Տելեկոմ Արմենիա ընկերությունը փնտրում է Հաճախորդների հետ հարաբերությունների կարգավորման և պահպանման մասնագետ

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Կազմակերպել հաճախորդների որակավորում և ճանաչում;
  • Իրականացնել հաճախորդի հետ հարաբերությունների կարգավորման և պահպանողական գործառույթներ՝ զանգերի միջոցով;
  • Իրականացնել հաճախորդների ծառայությունների խզումները նախազգուշացնող և կանխող գործողություններ՝ զանգերի միջոցով;
  • Կազմակերպել բողոքների մշակման և դրանց լուծման գործընթացը;
  • Կազմակերպել և վերլուծել բաժանորդների գոհունակությունն արտահայտող հարցումները։

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Բարձրագույն կրթություն;
  • Հաճախորդների հետ աշխատելու հմտություններ;
  • Բանակցություններ վարելու ունակություններ;
  • Նախաձեռնողականություն, նորարարություն, պատրաստակամություն փոփոխություններին;
  • Ինքնուրույն աշխատանքի և որոշում կայացնելու ունակություններ;
  • Սթրեսակայունություն, թիմում աշխատելու և հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ;
  • Պատասխանատվության զգացում;
  • Գրավոր և բանավոր գերազանց արտահայտչականություն;
  • Համակարգչային ցանցերի և Microsoft Office փաթեթի գերազանց իմացություն, մասնավորապես Word, Excel և Powerpoint;
  • Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն, անգլերեն լեզվի իմացությունը ողջունելի է:
  • Առնվազն 2-3 տարվա փորձ վաճառքի և հաճախորդների սպասարկման ոլորտում:

Փոխհատուցումներ և արտոնություններ

  • Առողջության ապահովագրություն;
  • Մեկ տարվա ընթացքում 6 ազատ օրերի հնարավորություն (day off)
  • Այլ արտոնություններ:

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ

Լրացուցիչ տեղեկություն

Ցանկացողները կարող են  ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) hrm@telecomarmenia.am  էլեկտրոնային հասցեին հայերեն կամ անգլերեն լեզուներով: Նամակի վերնագրում խնդրում ենք նշել Հաճախորդների հետ հարաբերությունների  կարգավորման և  պահպանման  մասնագետ։

Հարցազրույցին մասնակցելու համար ընտրված դիմորդները կտեղեկացվեն:

Լրացուցիչ տեղեկությունների համար կարող եք այցելել մեր վեբ կայքը` www.telecomarmenia.am

Անձնական հմտություններ

Անկախ աշխատելու հնարավորություններ

Առաջնահերթությունները որոշելու կարողություն

Բանակցությունների հմտություններ

Ժամանակի կառավարում

Կոնֆլիկտի հարթում

Հաճախորդի/սպասարկման ուղղվածություն

Ճկունություն

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։

staff.am-ի այցը Beeline Հայաստան՝ հեռահաղորդակցության ոլորտի առաջատար ընկերություն

StaffCoverages նախագծի շրջանակներում staff.am այցն այս անգամ հեռահաղորդակցության ոլորտի առաջատար ընկերություն էր՝ Beeline Հայաստան, որը նաև ամբողջ Հայաստանի տարածքում խոշոր գործատու է։ Ներդրված պրոցեսները, աշխատանքային գործընթացը, ինչպես նաև աշխատակիցների տարբեր սերունդներ տեսնելիս, միանգամից հասկանում ես, որ ընկերությունը երկար տարիների պատմություն և փորձ ունի այս ոլորտում։ 

Դիտել ավելին

Դիտել հակիրճ

Կոնտակտներ

Վեբ կայք https://www.telecomarmenia.am/hy/

Հեռախոսահամար` 010 410 410

Հասցե՝ Թբիլիսյան խճուղի 26/6, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն

Գտնել Թիմ Տելեկոմ Արմենիա ՓԲԸ սոց․ կայքերում