
Հաճախորդների սպասարկման մենեջեր, Երևանյան մասնաճյուղային ցանց
Վերջնաժամկետ՝ 31 Մարտ 2023
Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական
Կատեգորիա՝ Բանկային/Վարկային
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք
Գտնվելու վայրը՝ Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Բանկի ծառայությունների վերաբերյալ համապատախսան խորհրդատվության տրամադրումը և գործարքների իրականացում:
/am/hachakhordneri-spasarkman-menejer-erewanyan-masnachyowghayin-tsants-10
Աշխատանքային պարտականություններ
- Բանկի հաճախորդներին տրամադրել խորհրդատվություն և պատշաճ կերպով ներկայացնել Բանկի կողմից մատուցվող ցանկացած ծառայություն
- Կատարել գործարքներ
- Կազմել բանկային, ավանդային և քարտային հաշիվների բացման համար անհրաժեշտ փաստաթղթերի փաթեթը և հաստատել փաստաթղթերի ամբողջականությունն ու ճշտությունը
- Բացել հաշիվներ և տրամադրել թողարկված պլաստիկ քարտերը
- Հետևել հաճախորդի հաշիվների շարժերին և հաճախորդին առաջարկել (վաճառել) նոր բանկային ծառայություններ
- Հանդիսանալ միջնորդ օղակ “հաճախորդ-բանկի ստորաբաժանումներ” հարաբերությունների ընթացքում
- Պատրաստել և հաճախորդին տրամադրել հաշիվներից քաղվածք, տեղեկանք և այլ տեղեկատվական նյութեր
- Անմիջական ղեկավարությանը ներկայացնել համապատասխան հաշվետվություններ
- Ընդունել և բաժնի ղեկավարին ներկայացնել հաճախորդների ազդակները, առաջարկությունները և բողոքները բանկային ցանկացած ծառայության վերաբերյալ:
- Կատարել այլ հանձնարարություններ
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն. Ցանկալի է ֆինանսների, հաշվապահության, տնտեսագիտության ոլորտում:
- Նվազագույնը 1 տարվա աշխատանքային փորձ (որից, առնվազն 6 ամիս հաճախորդների սպասարկման ոլորտում)
- Բանկային գործի և հաշվապահական հաշվառման հիմնական սկզբունքների իմացություն
- Բանկային և քաղաքացիական օրենսդրության տարրական գիտելիքներ
- MS Word, Excel, համակարգչային ծրագրերի իմացություն, “AS-Bank 4.0 Գործառնական օր” ծրագրի իմացությունը ցանկալի է
- Հայերեն, ռուսերեն անգլերենի լեզուների լավ իմացություն
- Հաղորդակցման հմտություններ և կիրթ պահելաձև
- Ուշադիր և զգոն աշխատելու ունակություն
- Թիմային աշխատանքի ունակություններ
- Արագ որոշումներ կայացնելու, խնդրահարույց իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ
Լրացուցիչ տեղեկություն
ԱՐՏՈՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ:
- Հիմնական աշխատանք, աշխատանքն անմիջապես սկսելու և անորոշ ժամկետով աշխատելու հնարավորություն
- արտոնությունների բարձր մրցակցային փաթեթ
- մասնագիտական և աշխատանքային առաջխաղացման հնարավորություն
ՎԱՐՁԱՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ` մրցակցային
«Ամերիաբանկ» ՓԲԸ աշխատակիցների համար սահմանված արտոնությունների փաթեթ, այդ թվում, բայց ոչ միայն՝ տարեկան պարգևավճար, ապահովագրական փաթեթ, արտոնյալ պայմաններով բանկային ծառայություններ, բազմաբնույթ վերապատրաստումներ, անհատական մասնագիտական զարգացման պլան և այլն:
Մասնագիտական հմտություններ
ՀՀ բանկային օրենսդրություն
MS Office
ArmSoft բանկային ծրագրային ապահովում
Անձնական հմտություններ
Խնդիրների լուծում
Розничные продажи
Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։
Ընկերության մասին
«Ամերիաբանկ» ՓԲԸ-ն ունիվերսալ բանկ է, որը մատուցում է ֆինանսական ծառայություններ:
Մենք Ամերիա թիմ ենք ներգրավում տաղանդների, կառուցում ենք երկարաժամկետ և ամուր հարաբերություններ` ստեղծելով միասին երազելու և երազանքներն իրականություն դարձնելու գեղեցիկ միջավայր:
Մեր ծառայությունները, մարդակենտրոն լուծումները և փոփոխություն բերելու ցանկությունն օգնում է մեզ աշխարհը դարձնել ավելի լավը, ապահովել մեր թիմակիցների, հաճախորդների և գործընկերների հարմարավետությունն ու երջանկությունը:
Արտոնությունների փաթեթ
Կոնտակտներ
Վեբ կայք http://www.ameriabank.am
Հեռախոսահամար` +37410561111
Հասցե՝ 2 Վազգեն Սարգսյան փողոց, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն