Հեռախոսային կենտրոնի մասնագետ

Դիմել հիմա

Վերջնաժամկետ՝ 05 Ապրիլ 2023

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Բանկային/Վարկային

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

Մենք փնտրում ենք ակտիվ և հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ ունեցող թիմակցի, ով կմիանա մեր Հեռախոսային կենտրոնի թիմին և պատասխանատու կլինի հաճախորդներից կողմից ստացված հեռախոսազանգերի և հարցումների վերաբերյալ անհրաժեշտ խորհրդատվության տրամադրման համար։

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Սպասարկել Բանկի գործող և պոտենցիալ հաճախորդներից հեռախոսազանգով կամ այլ կա­­պի միջոցով ստացված հար­­­ցումները,
  • սպասարկել առևտրի/սպասարկման կետերից ստացված հեռախոսային հարցումները,
  • հաճախորդներին հեռախոսազանգի միջոցով ներկայացնել Բանկի ծառայությունների առա­­­­վե­լությունները և դրանց վերաբերյալ տրամադրել խորհրդավություն,
  • սպասարկել Բանկի հաճախորդների էլեկտրոնային հասցեներից, սոցիալական ցանցերից ստացված և հեռախոսային կենտրոնին ուղարկված, ինչպես նաև Բանկի պաշտոնական կայքում գործող On Line և offline chat-ի միջոցով ստացված հարցումները,
  • Թեժ գծին ստացվող դիտողությունների առաջարկությունների և բողոքների ընդունում, կառավարում,

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Համապատասխան ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն,
  • Հայերեն լեզվի գերազանց, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների տիրապետման լավ մակարդակ (գրավոր և բանավոր),
  • MS Office ծրագրային փաթեթի իմացություն,
  • Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ,
  • ՀՀ Բանկային ոլորտի վերաբերյալ տեղեկացվածություն,
  • Հաճախորդակենտրոն մոտեցում և սթրեսակայունություն,
  • Իրավիճակի ճիշտ վերլուծության և խնդիրների բացահայտման կարողություն,
  • Թիմային աշխատանքի հակվածություն։

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Չսահմանված

Լրացուցիչ տեղեկություն

Դիմեք օնլայն staff.am-ի միջոցով և հետևեք ձեր դիմումի ողջ ընթացքին։

Մասնագիտական հմտություններ

MS Office

Բանկային գործունեություն

Անձնական հմտություններ

Արագ կողմնորոշվելու կարողություն

Պատասխանատվության զգացում

Սթրեսի կառավարում

էմոցիոնալ / հուզական բանականություն

Դիմել հիմա

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։

Առաքելություն, Տեսլական, Արժեքներ

Մեր առաքելությունը.

Ինքնատիպ և նորարար լուծումներով նպաստել հասարակության կայուն զարգացմանը:

 

Բանկի տեսլականը.

Լինել առաջին ընտրության բանկը՝ մշտապես առաջարկելով ճկուն և ստեղծարար լուծումներ, 

Լինել գյուղատնտեսական ոլորտի խթանիչ,

Լինել ամենաճանաչելի ապրանքանիշը ֆինանսական շուկայում,

Լինել առաջատար ֆինանսական շուկայում արդյունավետության և շահութաբերության ցուցանիշներով,

Լինել առաջին ընտրության գործատուն ՀՀ ֆինանսական շուկայում։

 

Մեր արժեքները.

Սոցիալական պատասխանատվություն,

Հավատարմություն,

• Թափանցիկություն,

Նորարարություն,

Հոգատարություն հաճախորդների հանդեպ։

Դիտել ավելին

Դիտել հակիրճ

Արտոնությունների փաթեթ

Տարեկան պարգևավճար
Աշխատավարձի տարեկան վերանայում
Բժշկական ապահովագրություն
Կորպորատիվ միջոցառումներ
Օնլայն և տեղական թրեյնինգներ
Պարգևատրումներ երեխայի ծննդյան կապակցությամբ
Տարեկան սոցիալական փաթեթ
Ընկերության կատարողականության վրա հիմնված բոնուսներ
Սպորտային փաթեթ
Արձակուրդային հատկացում/ պարգևավճար
Վճարովի հավելյալ ոչ աշխատանքային ժամեր
Մասնագիտական զարգացման փոխհատուցում
Պատահարների, մահվան և հիվանդությունների ապահովագրություն

Կոնտակտներ

Վեբ կայք http://www.acba.am

Հեռախոսահամար` +37410318888

Հասցե՝ 82 Արամի փողոց, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն

Գտնել Acba Bank OJSC սոց․ կայքերում