
Հեռախոսային կենտրոնի մասնագետ
Վերջնաժամկետ՝ 05 Ապրիլ 2023
Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական
Կատեգորիա՝ Բանկային/Վարկային
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք
Գտնվելու վայրը՝ Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Մենք փնտրում ենք ակտիվ և հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ ունեցող թիմակցի, ով կմիանա մեր Հեռախոսային կենտրոնի թիմին և պատասխանատու կլինի հաճախորդներից կողմից ստացված հեռախոսազանգերի և հարցումների վերաբերյալ անհրաժեշտ խորհրդատվության տրամադրման համար։
/am/herhakhosayin-kentroni-masnaget-12
Աշխատանքային պարտականություններ
- Սպասարկել Բանկի գործող և պոտենցիալ հաճախորդներից հեռախոսազանգով կամ այլ կապի միջոցով ստացված հարցումները,
- սպասարկել առևտրի/սպասարկման կետերից ստացված հեռախոսային հարցումները,
- հաճախորդներին հեռախոսազանգի միջոցով ներկայացնել Բանկի ծառայությունների առավելությունները և դրանց վերաբերյալ տրամադրել խորհրդավություն,
- սպասարկել Բանկի հաճախորդների էլեկտրոնային հասցեներից, սոցիալական ցանցերից ստացված և հեռախոսային կենտրոնին ուղարկված, ինչպես նաև Բանկի պաշտոնական կայքում գործող On Line և offline chat-ի միջոցով ստացված հարցումները,
- Թեժ գծին ստացվող դիտողությունների առաջարկությունների և բողոքների ընդունում, կառավարում,
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- Համապատասխան ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն,
- Հայերեն լեզվի գերազանց, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների տիրապետման լավ մակարդակ (գրավոր և բանավոր),
- MS Office ծրագրային փաթեթի իմացություն,
- Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ,
- ՀՀ Բանկային ոլորտի վերաբերյալ տեղեկացվածություն,
- Հաճախորդակենտրոն մոտեցում և սթրեսակայունություն,
- Իրավիճակի ճիշտ վերլուծության և խնդիրների բացահայտման կարողություն,
- Թիմային աշխատանքի հակվածություն։
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Չսահմանված
Լրացուցիչ տեղեկություն
Դիմեք օնլայն staff.am-ի միջոցով և հետևեք ձեր դիմումի ողջ ընթացքին։
Մասնագիտական հմտություններ
MS Office
Բանկային գործունեություն
Անձնական հմտություններ
Արագ կողմնորոշվելու կարողություն
Պատասխանատվության զգացում
Սթրեսի կառավարում
էմոցիոնալ / հուզական բանականություն
Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։
Ընկերության մասին
1996 թվականին հիմնադրվել է Հայաստանի գյուղացիական փոխօգնության բանկը (ACBA-AGRICULTURAL COOPERATIVE BANK OF ARMENIA, հետագայում` ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ Բանկ)։ «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ 26.05.2020թ. բաժնետերերի տարեկան ընդհանուր ժողովի կողմից որոշում է կայացվել Բանկի ֆիրմային անվանումը և կազմակերպչաիրավական ձևը փոխելու մասին՝ «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ի փոխարեն սահմանելով «ԱԿԲԱ ԲԱՆԿ» ԲԲԸ։ Նշված որոշման հիման վրա ՀՀ կենտրոնական բանկը 03.07.2020թ.-ին գրանցել է Բանկի ֆիրմային անվանման և կազմակերպչաիրավական ձևի փոփոխությունը։
Բանկի մասին ավելին իմանալու համար խնդրում ենք այցելել` https://www.acba.am/hy/ .
Առաքելություն, Տեսլական, Արժեքներ
Մեր առաքելությունը.
Ինքնատիպ և նորարար լուծումներով նպաստել հասարակության կայուն զարգացմանը:
Բանկի տեսլականը.
• Լինել առաջին ընտրության բանկը՝ մշտապես առաջարկելով ճկուն և ստեղծարար լուծումներ,
• Լինել գյուղատնտեսական ոլորտի խթանիչ,
• Լինել ամենաճանաչելի ապրանքանիշը ֆինանսական շուկայում,
• Լինել առաջատար ֆինանսական շուկայում արդյունավետության և շահութաբերության ցուցանիշներով,
• Լինել առաջին ընտրության գործատուն ՀՀ ֆինանսական շուկայում։
Մեր արժեքները.
• Սոցիալական պատասխանատվություն,
• Հավատարմություն,
• Թափանցիկություն,
• Նորարարություն,
• Հոգատարություն հաճախորդների հանդեպ։
Դիտել ավելին
Դիտել հակիրճ
Արտոնությունների փաթեթ
Կոնտակտներ
Վեբ կայք http://www.acba.am
Հեռախոսահամար` +37410318888
Հասցե՝ 82 Արամի փողոց, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն