
Կոնտակտային կենտրոնի օպերատոր
Վերջնաժամկետ՝ 01 Ապրիլ 2023
Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական
Կատեգորիա՝ Վաճառքի/սպասարկման կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք
Գտնվելու վայրը՝ Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Մենք փնտրում ենք կոնտակտային կենտրոնի օպերատորներ՝ մեր հաճախորդներին ուղղորդելու,
աջակցելու, խնդիրներին արձագանքելու համար: Վերջիններս պետք է ունենան գերազանց
հաղորդակցման և միջանձնային հմտություններ և լինեն պատրաստակամ՝ մեր հաճախորդներին
աջակցելու, գոհացնելու հարցում:
/am/kontaktayin-kentroni-operator-9
Աշխատանքային պարտականություններ
- Պատասխանել մուտքային զանգերին՝ հաճախորդներին տրամադրելով վարկատեսակների և ծառայությունների մասին տեղեկատվություն (Օրական՝ միջին 50 զանգ)
- Իրականացնել ելքային զանգեր՝ հաճախորդներին տրամադրելով վարկատեսակների ծառայությունների մասին տեղեկատվություն կատարելով նաև վաճառք (Օրական՝ միջին 200 զանգ)
- Պատասխանել հաճախորդներից՝ էլեկտրոնային և սոցիալական ցանցերի միջոցով ստացված նամակներին
- Կառավարել հաճախորդներից ստացված բողոքները և լուծումներ առաջարկել (Օրական՝ 10 և ավելի տրված լուծումներով բողոքներ)
- Բացահայտել խնդիրները և ուղղորդել դեպի ղեկավարներին
- Զանգերն ուղղորդել համապատասխան ռեսուրսներին
- Կատարել ընթացիկ առաջադրանքներ ղեկավարի կողմից
- Առձանագրել զանգերի վերաբերյալ տեղեկատվությունը համաձայն գործող կարգերի
- Բացահայտել, փաստաթղթավորել և ներկայացնել ղեկավարին հաճախորդների զանգերի միտումների մասին
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Հաճախորդակենտրոն վերաբերմունք
- Վստահություն ներշնչելու կարողություն
- Գրավոր և բանավոր հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ
- Միջանձնային հարաբերությունների գերազանց հմտություններ
- Ուշադրություն մանրուքների նկատմամբ
- Բարձրագույն կրթություն
- Նմանատիպ աշխատանքային փորձը ցանկալի է
- Հայերենի գերազանց իմացություն, ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացություն
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Չսահմանված
Լրացուցիչ տեղեկություն
Ցանկացողները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները cv_contactcenter@sef.am
էլեկտրոնային հասցեին՝ վերնագրում նշելով` “Contact Center Operator”:
Մասնագիտական հմտություններ
ArmSoft բանկային ծրագրային ապահովում
Անձնական հմտություններ
Բանակցությունների հմտություններ
Ժամանակի կառավարում
Խնդիրների լուծում
Կոնֆլիկտի հարթում
Ուշադիր
Սթրեսակայունություն
Team player
Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։
Ընկերության մասին
ՍԵՖ Ինտերնեյշնլ ունիվերսալ վարկային կազմակերպությունը հիմնադրվել է 1997թ-ին Վորլդ Վիժն միջազգային քրիստոնեական բարեգործական կազմակերպության կողմից: 2003 թ-ին ՍԵՖ Ինտերնեյշնլը ՀՀ Կենտրոնական Բանկի կողմից հավատարմագրվել է որպես ունիվերսալ վարկային կազմակերպություն:
ՍԵՖ-ի միակ սեփականատերը ՎիժնՖանդ Ինտերնեյշնլն է` Վորլդ Վիժն Միջազգային Բարեգործական Ընկերության միկրոֆինանսական մասնագիտացված կառույցը: ՍԵՖ Ինտերնեյշնլն իր գործունեությունն է ծավալում Հայաստանի բոլոր մարզերում 21 մասնաճյուղի միջոցով:
ՍԵՖ Ինտերնեյշնլը սոցիալապես պատասխանատու կազմակերպություն է: Այն մշակել է գործառնական թիրախներ, որոնք նպատակաուղղված են սոցիալական խնդիրները լուծելու, ֆինանսական կայունության և ռիսկերի նվազեցման:
ՍԵՖ Ինտերնեյշնլը ներկայումս ունի երկու մասնաճյուղ Երևանում, մեկական Գյումրիում, Սիսիանում, Կապանում, Արմավիրում, Արտաշատում, Թալինում, Գորիսում, Իջևանում, Ստեփանավանում, Գավառում, Վանաձորում, Մասիսում, Եղեգնաձորում, Աբովյանում, Նոյեմբերյանում, Էջմիածնում,Մեղրիում և Արթիկում:
ՍԵՖ-ը Հայաստանում
Դիտել ավելին
Դիտել հակիրճ
Ինչպես գտնել աշխատանք 1 click-ով. ՍԵՖ Ինտերնեյշնլ ՈՒՎԿ Ծրագրի ղեկավար Անի Անանյանը staff.am նոր գործիքակազմի մասին
ՍԵՖ Ինտերնեյշնլ ՈՒՎԿ Ծրագրի ղեկավար Անի Անանյանը պատմում է՝
- ինչպես են կիրառում staff.am օնլայն դիմումների կառավարման համակարգը համապատասխան մասնագետների հավաքագրման համար,
- ինչ քայլեր է ձեռնարկում ՍԵՖ Ինտերնեյշնլ ՈՒՎԿ-ն լավագույն մասնագետների ներգրավման համար,
- ինչքանով է կարևորվում հետադարձ կապը թեկնածուների հետ։
Դիտել ավելին
Դիտել հակիրճ
Ընկերության լուսանկարները
Արտոնությունների փաթեթ
Կոնտակտներ
Վեբ կայք http://sefmicro.org
Հեռախոսահամար` +37460613030
Հասցե՝ Դավիթ Անհաղթ 23, 44/45, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն