Accountant- HR manager

Deadline: 03 June 2021

Employment term: Permanent

Category: Administrative/office-work

Job type: Full time

Location: Yerevan

Job description:

Ղեկավարել կադրային ռեզերվների պատրաստումը:
Մասնակցել ընկերության հաստիքացուցակի մշակմանը:
Իրականացնել կադրերի ընտրություն՝ աշխատողների հավաքագրման նպատակով:
Կազմել և ձևակերպել աշխատանքային պայմանագրեր և համաձայնագրեր, վարել աշխատողների անձնական գործերը և կադրային այլ փաստաթղթեր:
Կատարել աշխատավարձի, արձակուրդայինի, անաշխատունակության թերթիկի, հղիության և ծննդաբերության նպաստի հաշվարկներ և վճարումներ։

Կազմել եկամտային հարկի հաշվետվություն։

Կազմել հաշվետվություններ կադրերի ընդունման, տեղափոխման վերաբերյալ:

Job responsibilities

ՀՀ աշխատանքային օրենսգրքի իմացություն:
Մեծ կազմակերպություններում նվազագույնը    2 տարվա համապատասխան աշխատանքային փորձ:
Աշխատավարձերի վճարման ձևերի ու համակարգերի, կադրային փաստաթղթերի վարման ստանդարտների իմացություն:
Բարձրագույն կրթություն:

1C 8․3 , 1C:ERP  և Microsoft Office ծրագրերի գերազանց իմացություն,
Ռուսերենի և անգլերենի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն:
 

Required candidate level: Senior

Additional information

Հայտարարությամբ հետաքրքրվող և պայմաններին բավարարող թեկնածուները ուղարկեն ռեզյումե [email protected] էլեկտրոնային հասցեին՝ վերնագրում նշելով հաստիքի անվանումը։

Please clearly mention that you have heard of this job opportunity on staff.am

Soft skills

Ability to work independently

Share this job via your favorite social media channel.

Contact details

Phone: (010) 588-545