AS Admin-Accountant

Deadline: 15 March 2020

Employment term: Permanent

Category: Accounting/Bookkeeping/Cash register

Job type: Full time

Location: Yerevan

Job description:

"Ֆորտունա Տրեյդ" ընկերությունը փնտրում է ՀԾ Ադմին-հաշվետարի:

  • Հնգօրյա աշխատանքային շաբաթ
  • Աշխատանքային ժամերը 10:00-18:00

Job responsibilities

  • Ապրանքանյութական արժեքների հաշվառում,գույքագրում և մնացորդների համեմատում
  • Հարկային հաշիվների էլեկտրոնային դուրսգրում, ստացած հաշիվների մուտքագրում ծրագրային բազա
  • Ծրագրային բազաներ մուտքագրել բանկային քաղվածքները
  • ՀԾ Ադմին-ի դերում աշխատանք
  • ՀԾ հաշվապահական ծրագրի հետ աշխատանք՝ մուտք, ելք, ամփոփում

Required qualifications

  • ՀԾ գերազանց իմացություն, E-invoicing, Microsoft Office փաթեթի իմացություն
  • Առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձ ՀԾ ծրագրով աշխատող կազմակերպությունում
  • Բարձրագույն կրթություն՝ ֆինանսական, հաշվապահական կամ տնտեսագիտական ոլորտներում
  • Անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացությունը կդիտարկվի որպես առավելություն: 

Required candidate level: Not defined

Salary: 190.000 (գրանցված)

Additional information

Համապատասխան թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց CV-ները հայերեն լեզվով (կից նկարով) [email protected] էլ. հասցեին` նշելով հաստիքի անվանումը: 

You can apply online via staff.am or follow the below application procedure.

Please clearly mention that you have heard of this job opportunity on staff.am

Professional skills

E-invoicing

Soft skills

Time management

Flexible

Goal-oriented

Analytical skills

Fast learning ability

Self-motivation

Share this job via your favorite social media channel.

Contact details