Ավագ ֆինանսական մասնագետ
Deadline: 21 March 2021
Employment term: Permanent
Category: Finance Management
Job type: Full time
Location: Yerevan
Job description:
Մեր կարևորագույն նպատակներից է ժամանակակից նորարարությունները հասանելի դարձնել մեր հաճախորդներին: Կիրառելով գերժամանակակից տեխնոլոգիաներն ու ինովացիաները, մենք ձգտում ենք ստեղծել ապագայի ծառայությունները:
Մենք փնտրում ենք Ավագ ֆինանսական մասնագետի ով կկազմի ու կմշակի ֆինանսական և բիլինգային հաշվետվություններ, ինչպես նաև կպատրաստի և կներկայացնի վիճակագրական հաշվետվություններ:
Այժմ դուք հնարավորություն ունեք միանալու կենսուրախ, եռանդուն ու մոտիվացված թիմի և կերտելով իրական արդյունքներ՝ միաժամանակ էլ ավելի զարգացնել ձեր հմտությունները:
Նոր թիմակիցներ փնտրելիս մեզ համար կարևոր է ոչ միայն աշխատանքային փորձը, այլև մարտահրավերներին դիմագրավելու պատրաստակամությունն ու արագ սովորելու ունակությունը:
/en/avag-finansakan-masnaget-5
Job responsibilities
- ՖՀՄՍ պահանջներին համապատասխան համախմբված ֆինանսական հաշվետվությունների և դրանց կից ծանոթագրությունների մշակման աշխատանքների կատարում;
- Հաշվապահական հաշիվների շրջանառության տեղեկագրի մշակում՝ հաշվապահական ծրագրային տվյալների և ՖՀՄՍ ճշգրտումների համախմբման արդյունքում, ՖՀՄՍ ճշգրտումների աշխատանքներին մասնակցություն;
- Համաձայն ՖՀՄՍ 15-ի հասույթի ճանաչման քաղաքականության շրջանակներում հաճախորդների հետ պայմանագրերի կատարման ենթակա պարտականությունների բնույթի և ժամկետների որոշմամբ հասույթի ճշգրտում. հասույթի մանրամասն ներկայացում;
- Աշխատակազմի գծով ծախսերի՝ աշխատակիցների վարձատրության և դրանց կապիտալացման մասին ամսական համապարփակ հաշվետվության պատրաստում (այդ թվում՝ ՖՀՄՍ 15-ի ներկայիս պահանջների համաձայն՝ հաճախորդների հետ պայմանագրերի հետ կապված լրացուցիչ ծախսումների կապիտալացումը, մասնավորապես՝ վաճառքի գծով միջնորդավճարները և աշխատակիցներին վճարովող պարգևավճարները, որոնք ուղղակիորեն վերագրելի են նոր բաժանորդների ներգրավմանը;
- Իրավաբանական անձանց և անհատների առևտրական դեբիտորական պարտքերի գծով սպասվող պարտքային վնասի (ECL) հաշվարկի կատարում համաձայն ՖՀՄՍ 9-ի;
- Պայմանագրային ակտիվների և պայմանագրային պարտավորությունների մասին տեղեկատվության պատրաստում;
- Հիմնական միջոցների և ոչ նյութական ակտիվների ծանոթագրության պատրաստում համաձայն ՖՀՄՍ-երի;
- Բիլինգային հաշվետվությունների, այդ թվում՝ տրաֆիկների, հաճախորդների բազայի, AUPU և ARPU հաշվետվությունների արտածում, մշակում և արխիվացում ամսական պարբերականությամբ;
- Վիճակագրական հաշվետվությունների պատրաստում;
- Արտաքին աուդիտորական աշխատանքներում ակտիվ մասնակցություն և համագործակցություն:
Required qualifications
- ՖՀՄՍ տիրապետում;
- Բարձրագույն կրթություն ֆինանսների, տնտեսագիտության, բիզնես ադմինիստրացիայի կամ այլ համապատասխան մասնագիտական ոլորտում;
- Բիզնեսի/ֆինանսական մասնագետ/վերահսկող կամ ֆինանսներին առնչվող այլ աշխատանքում առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ;
- MC Excel-ի խորացված իմացություն;
- Ճկունություն և ինքնուրույն աշխատելու և միևնույն ժամանակ հաշվետու լինելու կարողություն;
- Կազմակերպելու և համակարգելու (խմբում աշխատելու) գերազանց հմտություններ:
Required candidate level: Senior
Additional information
Հետաքրքրված անձինք կարող են ուղարկել իրենց CV-ները [email protected] էլ. հասցեով` վերնագրի դաշտում նշելով հաստիքի անվանումը ("Ավագ ֆինանսական մասնագետ"):
Շնորհակալություն !
Professional skills
Financial analysis
MS Excel
Advanced English knowledge
Soft skills
Team player
Communicability
Share this job via your favorite social media channel.
About Company
Since entering the Armenian telecom market in 2009, Ucom has provided Armenian customer with high-quality services, using the most advanced technology.
Our key objective has always been to ensure accessibility of the latest innovative solutions of the field to our customers. We were the first to introduce the FTTH (Fiber to the Home) solution to the Armenian consumer, which ensures provision of high-quality IPTV, broadband internet and digital phone services.
Recognizing the potential of the Armenian telecommunication market, we were able to not only achieve a stable position on the Armenian broadband internet market in a short period of time, but have also become the largest wholesale operator in Armenia, thanks to own fiber-optic link connecting Armenia and Georgia. This enabled the company to provide transit internet services to Near East countries, thus ensuring the importance of Armenian telecommunication market in the region.
Catching up with the trends of global telecommunication market, in 2013 the company received a license for provision of public mobile broadband internet services, and in 2015 acquired 100% shares of Orange Armenia, thus expanding its operation to the Armenian mobile market. This expansion prepared basis for implementation of the fastest 4G+ network in Armenia, which meets the best international standards, as well as replenish company’s convergent services, with “4 in 1” package, providing customers with the access to a full range of IPTV, fixed and mobile voice and internet services.
Apart from bringing new technology and innovation to the country, Ucom has as well been active in Corporate Social Responsibility domain, implementing a number of development projects, in particular aimed at supporting education and children development. Opening computer and engineering laboratories in schools all around the country, the company contributes to the development of ICT field in Armenia. The company supports as well the vulnerable social groups, continuing to implement “Let’s keep children home” SMS charity project, in the frame of which families are provided with means to ensure stable income and bring home their children from state caring institutions, as well as “Light to Armenian eyes” program, which provides free of charge quality ophthalmological service to inhabitants of regions.
Our mission
Being an Armenian company, Ucom has always attached importance to concepts of corporate responsibility and philanthropy, having its contribution to development of different domains of our country.
Continuing our work and mission, as well as attributing importance to and maintaining the activity developed by Orange Foundation, we founded Ucom Foundation in 2016, as a key structure implementing charity and philanthropy projects of Ucom CJSC .
Our mission is to help vulnerable groups of our society, to improve people’s life by creating stable income sources for them, to unite families, to contribute to formation of a stable and safe society, to educate healthy and developed generation and create further development opportunities.
Ինչպես գտնել աշխատանք 1 click-ով. Ucom Մարդկային ռեսուրսների և կազմակերպության զարգացման տնօրեն Անի Փեթրոյանը staff.am նոր գործիքակազմի մասին
Ucom ընկերության Մարդկային ռեսուրսների և կազմակերպության զարգացման տնօրեն Անի Փեթրոյանը ներկայացնում է՝ ինչպես ենք կիրառում staff.am օնլայն դիմումների կառավարման նոր գործիքակազմը լավագույն մասնագետների հավաքագրման համար։
View more
View Less
Contact details
Website https://www.ucom.am/en/personal/
Phone: +37411444444
Address: Yerevan Plaza Business Center, Yerevan, Armenia