
Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ
Deadline: 29 March 2023
Employment term: Permanent
Category: Sales/service management
Job type: Full time
Location: Yerevan
Job description:
Փնտրում ենք հաճախորդների սպասարկման մասնագետ, ով պատասխանատու է հաճախորդների կողմից խաղադրույքներ ընդունելու, ընկերության կողմից մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ տեղեկատվություն և խորհրդատվություն տրամադրելու համար:
/en/hachakhordneri-spasarkman-masnaget-102
Job responsibilities
- Իրականացնել հաճախորդների սպասարկում և գրանցում
- Ընդունել խաղադրույքներ
- Տրամադրել տեղեկատվություն հաճախորդներին ընկերության կողմից տրամադրվող ծառայությունների, պրոդուկտների վերաբերյալ
Required qualifications
-
Բարձրագույն կրթություն
-
Խաղային ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտարկվի որպես առավելություն
-
Համակարգչային տարրական գիտելիքներ
-
Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների լավ իմացություն
-
Սովորելու ունակություն և պատրաստակամություն
-
Հաղորդակցման (բանավոր և գրավոր) հմտություններ
-
Բանակցելու և վաճառքի հմտություններ
-
Կոնֆլիկտներն օբյեկտիվորեն գնահատելու և լուծելու հմտություններ
-
Սթրեսակայունություն, լարված իրավիճակներում աշխատելու հմտություններ
-
Տարբեր հերթափոխերով աշխատելու պատրաստակամություն
Required candidate level: Mid level
Additional information
Եթե հետաքրքրված եք և համապատասխանում եք ներկայացված պահանջներին, ուղարկեք ինքնակենսագրականը (CV) hr@totogaming.am էլ. փոստին` Թեմայի (Subject) դաշտում նշելով պաշտոնը, որի համար դիմում եք՝ Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ:
Soft skills
Problem solving
Customer/service oriented
Share this job via your favorite social media channel.