HR administrator

Deadline: 14 April 2023

Employment term: Permanent

Category: Administrative/office-work

Job type: Full time

Location: Yerevan

Job description:

Էկոպրոֆ շինանյութի արտադրության առաջատար ընկերությունն աշխատանքի է հրավիրում նախաձեռնող, նոր գիտելիքների ձգտող, նորարար և թիմային մտածողությամբ HR ադմինիստրատորի։

Job responsibilities

  • Ընկերության թափուր աշխատատեղերի համալրման գործընթացի կազմակերպում և իրականացում՝

-հայտարարության կազմում և տարածում

-ստացված դիմում-հայտերի մշակում և համապատասխան թեկնածուների նախնական ընտրություն

-հարցազրույցների իրականացում և հետագա ընթացքի ապահովում

-ընտրված թեկնածուների փորձաշրջանի կազմակերպում

-աշխատակիցների ընդունման գործընթացի կազմակերպում և անձնական տվյալների վարում

  • ղեկավարության հետ միասին ներքին կազմակերպական միջոցառումների և ընթացակարգերի մշակում․ ադմինիստրատիվ և կազմակերպչական մասի ապահովում

Required qualifications

  • Բարձրագույն կրթություն
  • Աշխատանքային փորձ ՄՌ կամ ադմինիստրատիվ կառավարման ոլորտներում
  • MS Office համակարգի գերազանց իմացություն
  • Աշխատանքային օրենսգրքի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն
  • Հետաքրքրվածություն աշխատանքում և պատասխանատվության բարձր զգացում
  • Սահուն խոսք և մտքերը հակիրճ շարադրելու կարողություն
  • Նախաձեռնողականություն և նոր գիտելիքի ձգտում
  • Թիմի հետ աշխատելու պատրաստակամություն և ճկունություն

Required candidate level: Mid level

Additional information

Դիմելու կարգը՝  ինքնակենսագրականներն ուղարկել hr@comfort.am էլ․ հասցեին՝ նամակի ԹԵՄԱ (subject) դաշտում նշելով հաստիքի անվանումը:

Please clearly mention that you have heard of this job opportunity on staff.am

Professional skills

MS Office

Share this job via your favorite social media channel.