Office manager

Deadline: 15 April 2023

Employment term: Permanent

Category: Administrative/office-work

Job type: Full time

Location: Yerevan

Job description:

Օֆիս մենեջերը պատասխանատու է ընկերության ադմինիստրացիոն, տեղեկատվական և կազմակերպչական գործառույթների համար:

Job responsibilities

  • Հետևել նամակագրությանն, պատասխանել հեռախոսազանգերին և ողջունել այցելուներին
  • Կազմել անհրաժեշտ փաստաթղթեր, հետևել փաստաթղթաշրջանառությանը
  • Իրականացնել ընթացիկ աշխատանքներ MS Office և կազմակերպության ներքին համակարգչային ծրագրերով
  • Կազմակերպել աշխատանքային հանդիպումներ, ժողովներ և միջոցառումներ, ինչպես նաև կազմել ժամանակացույց ու հետևել մասնակցություններին
  • Արխիվացնել փաստաթղթերն ու նամակները
  • Հետևել գրասենյակային պարագաների առկայությանը անհրաժեշտության դեպքում պատվիրել
  • Անհրաժեշտության դեպքում աջակցել ընկերության աշխատակիցներին
  • Կատարել անմիջական ղեկավարի այլ հանձնարարականները

Required qualifications

  • Բարձրագույն կրթություն
  • 1 տարվա աշխատանքային փորձ ադմինիստրատիվ կամ հարակից ոլորտներում
  • Հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն (գրավոր և բանավոր)
  • MS Office–ի գերազանց իմացություն
  • Պատասխանատվության բարձր զգացում
  • Թիմում աշխատելու ունակություն
  • Աշխատանքում մանրուքներին ուշադրություն դարձնելու կարողություն

Required candidate level: Mid level

Additional information

Աշխատանքին դիմելու համար, խնդրում ենք Ձեր ռեզյումեն ուղարկել hr@armeniatravel.am  էլ. հասցեին՝  նամակի վերնագիր նշելով «Օֆիս մենեջեր»։

Please clearly mention that you have heard of this job opportunity on staff.am

Professional skills

Professional telephone manners

Letter writing

MS Office

Records management

Soft skills

Written communication skills

Customer/service oriented

Teamwork

Sense of responsibility

Share this job via your favorite social media channel.

Contact details

Website https://www.armeniatravel.am/en

Phone: +37410563667

Address: 4 Vardanants street, Yerevan, Armenia

Find Armenia Travel on social media