
Դատական պաշտպանության և բռնագանձումների բաժնի առաջատար մասնագետ
Крайний срок: 24 Март 2023
Условия контракта: Постоянный
Категория: Банковское/кредитное дело
Тип вакансии: Полная ставка
Местонахождение: Ереван
Описание работы
Խնդրահարույց ակտիվների կառավարման վարչության, Դատական պաշտպանության և բռնագանձումների բաժնի առաջատար մասնագետը իրականացնում է Հարկադիր կատարումն ապահովող ծառայությունում Բանկի հայցերով հարուցված կատարողական վարույթների ընթացիկ հսկողություն։
/ru/datakan-pashtpanowtyan-ew-brhnagandzowmneri-bazhni-arhajatar-masnaget-3
Обязанности
- Պարբերաբար հետևում է Հարկադիր կատարումն ապահովող ծառայությունում Բանկի հայցերով հարուցված կատարողական վարույթների ընթացքին։
- Վարում է կատարողական վարույթների հաշվառման էլեկտրոնային մատյանը և մշտապես հետևում է նշված համակարգում առկա գործերի ընթացքին։
- Ուսումնասիրում է կատարողական գործողությունների արդյունքում կայացված որոշումների օրինականությունը, անհրաժեշտության դեպքում միջոցներ է ձեռնարկում դրանք վիճարկելու համար։
- Հետևում է Բանկում գրավադրված և Հարկադիր էլեկտրոնային աճուրդի ներկայացված գույքերի իրացման ընթացքին, իսկ անհրաժեշտության դեպքում մասնակցում է Հարկադիր էլեկտրոնային աճուրդին և ձեռք է բերում Բանկի գրավը հանդիսացող գույքերը և ապահովում է դրանց պետական գրանցման գործընթացի ճիշտ և ժամանակին իրականացումը։
- Անհրաժեշտության դեպքում մասնակցում է կատարողական վարույթներով գույքագրման, վտարման և այլ կատարողական գործողություններին։
- Ուսումնասիրում է Հարկադիր կատարման փուլում գտնվող գործերով ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց կողմից Բանկին հասցեագրված դիմումները, գրությունները, ներկայացնում առաջարկություններ և գրավոր պատասխանի նախագծեր։
- Հետևում է կատարողական վարույթներով բռնագանձված և Բանկին փոխանցված գումարների ճիշտ և ժամանակին բաշխման գործընթացին։
- Վարկառու-պարտապանների պարտավորության չափի վերաբերյալ տեղեկատվություն է տրամադրում Հարկադիր կատարումն ապահովող ծառայության վարույթն իրականացնող համապատասխան բաժնին, ինչպես նաև խնդրահարույց գործի փաթեթից տրամադրում է գրավադրված գույքերի իրացման հետ կապված անհարժեշտ փաստաթղթերի պատճեները (գրավի պայմանագրեր, սեփականության վկայագրեր և այլն)։
- Ուսումնասիրում է խնդրահարույց փաթեթները, բանակցում է վարկառուների, գրավատուների և երաշխավորների հետ, համապատասխան առաջարկություններ է ներկայացնում վարկն առողջացնելու, վարկային պարտավորությունները մարելու, կողմերի հետ հաշտություն կնքելու վերաբերյալ։
- Վարկառուների կողմից վարկային պարտավորությունները ամբողջությամբ մարելու դեպքում այդ մասին գրավոր տեղեկացնում է Հարկադիր կատարումն ապահովող ծառայության համապատասխան ստորաբաժանմանը։
- Կարված և համարակալված վիճակում արխիվացման է ներկայացնում ամբողջությամբ մարված դատական գործերի փաթեթները՝ ապահովելով նշված գործի շրջանակներում Հարկադիր կատարումն ապահովող ծառայությունից ուղարկված որոշումների և գրությունների ամբողջականությունը։
- Կազմակերպում է վարկառու, երաշխավոր-պարտապանների ընդունելություն, իսկ անհրաժեշտության դեպքում ընդունելության միջնորդություն է ներկայացնում իր անմիջական ղեկավարին։
Ապահովում է անմիջական ղեկավարի հանձնարարականների ճիշտ և ժամանակին կատարումը, ինչպես նաև ապահովում է ստորաբաժանման այլ աշխատակցի բացակայության դեպքում վերջինիս փոխարինումը։
Требования
- Բարձրագույն իրավաբանական կրթություն
- Առնվազն 3 տարվա ՀԿԱ ծառայության աշխատանքային փորձ
- Վերլուծական մտածողություն և արագ կողմնորոշվելու ունակություն
- Հաշվետվություններ ներկայացնելու հմտություն,
- Հայերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն,
- Microsoft Office ծրագրային փաթեթի և ՀԾ բանկ ծրագրի իմացություն
- Թիմում արդյունավետ աշխատելու ունակություն
- Պատասխանատվության բարձր զգացում
- Սթրեսային իրավիճակներում աշխատելու ունակություն
- Հաղորդակցման և կազմակերպչական գերազանց հմտություններ
Требуемый уровень кандидата: Не определено
Дополнительная информация
Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են իրենց ինքնակենսագրական (CV)-ները ուղարկել hr@araratbank.am հասցեով՝ subject հատվածում գրելով աշխատանքի անվանումը։
Профессиональные навыки
MS Office
ARMSOFT
Личные навыки
Переговорные навыки
Управление временем
Разрешение конфликтов
Гибкость
Аналитические навыки
Поделитесь этой вакансией в соцсетях.
Фотогалерея
Привилегии для сотрудников
Контакты
Веб-сайт https://www.araratbank.am/hy/