
Специалист по качеству обслуживания клиентов
Крайний срок: 15 Апрель 2023
Условия контракта: Постоянный
Категория: Обеспечение/контроль качества
Тип вакансии: Полная ставка
Местонахождение: Ереван
Описание работы
Մասնագետի հիմնական առաքելությունն է վերահսկել՝ հաճախորդների հետ ընկերության բոլոր օղակների հաղորդակցությունը և սպասարկումը (վաճառասրահում դեմառդեմ, գրավոր, էլեկտրոնային և հեռախոսային սպասարկում)։
/ru/specialist-po-kachestvu-obsluzhivaniya-klientov
Обязанности
-
Իրականացնել ամենօրյա ստուգայցեր վաճառասրահներ, դիտել տեսաձայնագրություններ՝ սպասարկման ստանդարտների վերահսկման նպատակով
-
Ապահովել միանման սպասարկում ընկերության բոլոր վաճառասրահներում
-
Թարմացնել հաճախորդների սպասարկման ստանդարտները
-
Մշտապես իրականացնել սպասարկման ստանդարտների ուսուցում և ատեստացիա աշխատակիցների շրջանակներում
-
Ներկայացնել սպասարկման որակի վերլուծություններ և հաշվետվություններ
-
Ներդնել մեխանիզմներ սպասարկման որակի հստակ չափման և աշխատակցի KPI-ի մաս դարձնելու վերաբերյալ
-
Յուրաքանչյուր ամիս չափել աշխատակիցների՝ հաճախորդների սպասարկման որակի գործակիցները
-
Իրականացնել հաճախորդների կարծիքների և այլ հետազոտությունների վերլուծություն
-
Իրականացնել գաղտնի գնորդի ուսումնասիրություններ
Требования
-
Բարձրագույն կրթություն (Ցանկալի է մարքեթինգի, սոցիոլոգիայի կամ հարակից ոլորտներում )
-
Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն գերազանց իմացություն
-
MS Office գերազանց իմացություն
-
Հաղորդակցման և բանակցային հմտություններ
-
Առնվազն 2 տարվա փորձ նմանատիպ ոլորտում
Требуемый уровень кандидата: Средний уровень
Дополнительная информация
Բոլոր որակավորված և հետաքրքրված անձանց խնդրում ենք մինչ ապրիլի 15-ը ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները staff@imexgroup.am էլ.հասցեին՝ առարկա դաշտում նշելով հաստիքը, որի համար դիմում են (Հաճախորդների սպասարկման որակի վերահսկման մասնագետ)։
Профессиональные навыки
Обработка данных:
Личные навыки
Навыки лидерства
Переговорные навыки
Решение проблем
Разрешение конфликтов
Ориентация на клиента/услуг
Аналитические навыки
Поделитесь этой вакансией в соцсетях.