Специалист по Клиентскому Опыту

Крайний срок: 24 Март 2023

Условия контракта: Постоянный

Категория: Бизнес / Менеджмент

Тип вакансии: Полная ставка

Местонахождение: Ереван

Описание работы

Եթե Դուք մասնագիտացած եք Հաճախորդի սպասարկման, նրանց խնդիրների լուծման ոլորտում, հետաքրքրված եք հաճախորդի դրական փորձառության ձևավորմանն ուղղված պրոցեսների վերլուծությամբ և փնտրում եք Ձեր հմտությունները գործնականում կիրառելու ուղիներ, ապա բաց մի թողեք Whitebone-Experience Management-ի արագ զարգացող թիմին միանալու Ձեր հնարավորությունը:

Обязанности

  • Հաճախորդի փորձառության քաղաքականության և ընթացակարգերի մշակում և կառավարում
  • Հաճախորդի կարիքների գնահատում և համապատասխան միջոցների ձեռնարկում՝ դրական փորձառություն ապահովելու նպատակով
  • KPI-ների սահմանում և հաշվարկում
  • Հաճախորդի՝ պրոդուկտով բավարարվածության մակարդակի մոնիթորինգ, ըստ անհրաժեշտության ճշգրտումների իրականացում
  • Հաճախորդի փորձառության (CX) ոլորտի զարգացումների, թարմացումների և նորարարությունների մասին տեղեկացվածություն
  • Հաճախորդի ուղու քարտեզագրման իրականացում և պրոցեսի կառավարում
  • Հաճախորդի բավարարվածության մակարդակի և հարցումների մասին հաշվետվությունների վերլուծություն և ներկայացում
  • Հաճախորդի փորձառության ռազմավարության համապատասխանեցում մարքեթինգային նախաձեռնություններին, ինչպես նաև հաճախորդին պրոդուկտի նոր առանձնահատկությունների մասին տեղեկացում
  • Համագործակցություն համապատասխան թիմերի հետ՝ աշխատանքային պարտականությունների իրականացման նպատակով

Требования

  • Բարձրագույն կրթություն Տնտեսագիտության, Կառավարման, Մարքեթինգի կամ հարակից ոլորտում
  • Հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի գերազանց իմացություն
  • 2+ տարվա աշխատանքային փորձ հաճախորդի սպասարկման ոլորտում
  • Վերլուծական գործիքների իմացություն, մասնավորապես. MS Excel` Data Analytics Toolpak, Statistics և այլն
  • Համակարգչային հմտություններ․ MS Office, Google Apps
  • Հետադարձ կապի հավաքագրման և վերլուծական մեթոդների իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն
  • Տվյալների բազաների հետ աշխատանքի փորձը կդիտվի որպես առավելություն

Требуемый уровень кандидата: Средний уровень

Дополнительная информация

Եթե Դուք հետաքրքրված եք միանալ մեր թիմին՝ Հաճախորդի Փորձառության Մասնագետի հաստիքում, խնդրում ենք ուղարկել Ձեր CV-ն talents@whitebone.org էլ․ հասցեին, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ։

Пожалуйста, непременно укажите, что вы узнали о данной вакансии на staff.am.

Профессиональные навыки

Обработка данных:

Аналитические и математические навыки

Знания программирования

Обслуживание клиентов

Аналитические и исследовательские навыки

Google Apps

G-Suite

Технические знания / компетенции

Статистический анализ

Личные навыки

Управление временем

Решение проблем

Ориентация на клиента/услуг

Адаптация

Принятие решений

Аналитические навыки

Способность работать в команде

Самомотивация

Multitasking

Внимание

Организационные навыки

восторженный

Способность определять приоритеты

Гибкость

Поделитесь этой вакансией в соцсетях.

Привилегии для сотрудников

Ежегодный пересмотр зарплаты
Тимбилдинг и корпоративные мероприятия
Бесплатный чай, кофе и напитки
Онлайн и местные тренинги
Оплачиваемые выходные
Культура деления знаниями
Счастливые часы
Программы эмоционального и ментального здоровья
Регулярный пересмотр зарплаты

Контакты

Телефон: +37441333900

Адрес: 9 Tpagrichner Street, Ереван, Армения

Найти Whitebone - Experience Management в социальных сетях