Գործատուի բրենդավորման 4 կարևոր գործիք staff.am-ից

2823

Հայաստանում ավելի ու ավելի շատ ընկերություններ են սկսել ուշադրություն դարձնել Գործատուի բրենդավորմանը՝ դիմելով սոց․ ցանցերի, տարբեր մեդիա աղբյուրների և, իհարկե, staff.am-ի գործիքների օգնությանը։ Իսկ այժմ, երբ հանկարծակի առաջացել են ֆինանսական դժվարություններ որոշ ընկերությունների համար, որպես HR և տաղանդների ներգրավման մասնագետ՝ ձեր ռազմավարական դերն ավելի է մեծացել՝ հատելով մասնագետների հավաքագրման, պահպանման և մասնագիտական վերապատրաստման սահմանը։

Կարելի է ասել՝ իրական ժամանակն է լինել ձեր ընկերության կողքին, առաջարկել թարմ մտքեր ու մշակել նոր ռազմավարություն, որով կկարողանաք մեծացնել գործատուի մասին իրազեկվածությունը ձեր պոտենցիալ թեկնածուների շրջանակում՝ այսպիսով` խնայելով ձեր այդքան թանկ ժամանակը և նվազեցնելով յուրաքանչյուր նոր աշխատակցի ընդունման վրա ծախսված գումարը (cost per hire / CPH):

COST PER HIRE (Նոր աշխատակցի ընդունման վրա ծախսված գումարը) ԲԱՆԱՁԵՎ 

Cost per hire = _Ընդհանուր ներքին ծախսեր + Ընդհանուր արտաքին ծախսեր                                                                           Աշխատանքի ընդունվածների ընդհանուր թիվ

Լավ մշակված ու կառուցված գործատուի բրենդը նաև ձեր բիզնեսի հաջող գործունեության միջուկն է, որը պահանջում է հաստատուն, հետևողական և շարունակական քայլեր։ Իսկ թե ինչպես այդ քայլերը կատարել staff.am գործիքների միջոցով, ծանոթանանք ստորև։

ԻՆՉՊԵՍ ԲՐԵՆԴԱՎՈՐԵԼ ԳՈՐԾԱՏՈՒԻՆ STAFF.AM-Ի ՄԻՋՈՑՈՎ

Հայաստանում առաջատար staff.am-ն այն պլատֆորմն է, որը մեծ օգուտ կարող է բերել ձեր ընկերությանը, եթե ձեր ուշադրության կենտրոնում մարդիկ են, հատկապես՝ նեղ թիրախային մարդիկ։ Գործիքները, որոնց մասին հիմա կխոսենք, դուք հաստատ շատ կսիրեք 🙂 Վերջիններս հնարավորություն կտան ձեր աշխատակիցներին կիսելու իրենց հույզերը, հույսերը, մարտահրավերները, հետաքրքրությունները, ինսայթները և առօրյան այն ձևով, ինչն իրական է ու սպոնտան: Իսկ վերջնական արդյունքը կլինի ճանաչված, սիրելի ու պոզիտիվ գործատուի բրենդը

#Գործիք1: StaffStories

Ի՞նչ եք կարծում, հնարավո՞ր է արդյոք 10 վայրկյանում ներկայանալ աշխատանք փնտրողին՝ հաղորդելով մեկ ամբողջական մեսիջ: Այո՛, հնարավոր է, եթե օգտվեք մեր ամենահավես գործիքներից մեկից՝ StaffStories-ներից: Այստեղ դուք կարող եք 200,000 ամսական այցելուներին ներկայացնել ոչ միայն թափուր հաստիքները, այլ նաև թիմակիցներին ու ներքին մշակույթը: Վերջինս առաջնային ուշադրության է արժանանում թեկնածուների կողմից, ովքեր ցանկանում են աշխատել այնպիսի ընկերությունում, որը կարիերայի աճին նպաստելուց զատ, կլինի նաև համապատասխան իրենց արժեքներին և սկզբունքներին:

Տեղադրել #StaffStoriesSTAFF STORIEScov

#Գործիք2: StaffCoverage

StaffCoverage-ներ նախագծի շրջանակներում հյուրընկալվում ենք Հայաստանի աշխատաշուկայի զարգացման գործում մեծ դերակատարում ունեցող ընկերություններ և բացահայտում ընկերությունները պատերից ներս իրենց ողջ մշակույթով հանդերձ։ StaffCoverage-ը կտա ձեզ հնարավորություն ներկայացնել ընկերության

  • կորպորատիվ մշակույթը,
  • առավելությունները,
  • ձեռքբերումները,
  • թիմակիցներին։

Դիտել բոլոր նախագծերը

#Գործիք3: Գործատուի ինտերակտիվ կարիերայի էջ

staff.am-ում ձեր ընկերության Կարիերայի Էջն էլ ավելի կնպաստի Գործատուի Բրենդավորման առաջխաղացմանը և թիմային բոլոր ինսայթների հրապարակմանը մեկ վայրում։ Գործատուի ինտերակտիվ կարիերայի էջում դուք կարող եք ի ցույց դնել՝

  • Արտոնությունների փաթեթը
  • Տեսանյութեր և հոդվածներ,
  • Աշխատակիցների կարծիքներ (առավելագույնը երեք կարծիք),
  • Թիմային լուսանկարներ,
  • Ընկերության մասին տեղեկատվություն,
  • Կոնտակտներ, հղումներ կայքին և սոց․ մեդիա էջերին։

Լրացնել կարիերայի էջըstaff whitemock up

02staff mockup

#Գործիք4: Աշխատանքի բրենդավորված հայտարարություն

Ինչպե՞ս ցույց տալ աշխատանք փնտրողներին, որ հենց ձերն է այն ընկերությունը, որին պետք է դիմել, միանալ ու աճել կարիերայում։ Այս առումով շատ կարևոր է հաշվի առնել յուրաքանչյուր կետ, այդ թվում աշխատանքի հայտարարության մատուցման ձևը։ Մենք այստեղ ևս ունենք լուծումներ ձեզ համար։ staff.am-ի ձեր ընկերության էջում տեղադրեք աշխատանքի բրենդավորված հայտարարություն համապատասխան նկարով և նկարագրությամբ՝ դառնալով ավելի հետաքրքիր թեկնածուների համար՝ միաժամանակ շեշտադրում կատարելով հենց գործատուի բրենդավորման վրա։

Բրենդավորել հայտարարությունը

Այսպիսով, լիարժեք օգտագործեք բոլոր զենքերը, և Գործատուի բրենդի մասին լավագույն ֆիդբեքներն ու ձեր բիզնեսի հաջողությունը երկար չեն սպասեցնի։