Հայաստանում ավելի ու ավելի շատ ընկերություններ են սկսել ուշադրություն դարձնել Գործատուի բրենդավորմանը՝ դիմելով սոց․ ցանցերի, տարբեր մեդիա աղբյուրների և, իհարկե, staff.am-ի գործիքների օգնությանը։ Իսկ այժմ, երբ հանկարծակի առաջացել են ֆինանսական դժվարություններ որոշ ընկերությունների համար, որպես HR և տաղանդների ներգրավման մասնագետ՝ ձեր ռազմավարական դերն ավելի է մեծացել՝ հատելով մասնագետների հավաքագրման, պահպանման և մասնագիտական վերապատրաստման սահմանը։
Կարելի է ասել՝ իրական ժամանակն է լինել ձեր ընկերության կողքին, առաջարկել թարմ մտքեր ու մշակել նոր ռազմավարություն, որով կկարողանաք մեծացնել գործատուի մասին իրազեկվածությունը ձեր պոտենցիալ թեկնածուների շրջանակում՝ այսպիսով` խնայելով ձեր այդքան թանկ ժամանակը և նվազեցնելով յուրաքանչյուր նոր աշխատակցի ընդունման վրա ծախսված գումարը (cost per hire / CPH):
COST PER HIRE (Նոր աշխատակցի ընդունման վրա ծախսված գումարը) ԲԱՆԱՁԵՎ
Cost per hire = _Ընդհանուր ներքին ծախսեր + Ընդհանուր արտաքին ծախսեր Աշխատանքի ընդունվածների ընդհանուր թիվ
Լավ մշակված ու կառուցված գործատուի բրենդը նաև ձեր բիզնեսի հաջող գործունեության միջուկն է, որը պահանջում է հաստատուն, հետևողական և շարունակական քայլեր։ Իսկ թե ինչպես այդ քայլերը կատարել staff.am գործիքների միջոցով, ծանոթանանք ստորև։
ԻՆՉՊԵՍ ԲՐԵՆԴԱՎՈՐԵԼ ԳՈՐԾԱՏՈՒԻՆ STAFF.AM-Ի ՄԻՋՈՑՈՎ
Հայաստանում առաջատար staff.am-ն այն պլատֆորմն է, որը մեծ օգուտ կարող է բերել ձեր ընկերությանը, եթե ձեր ուշադրության կենտրոնում մարդիկ են, հատկապես՝ նեղ թիրախային մարդիկ։ Գործիքները, որոնց մասին հիմա կխոսենք, դուք հաստատ շատ կսիրեք 🙂 Վերջիններս հնարավորություն կտան ձեր աշխատակիցներին կիսելու իրենց հույզերը, հույսերը, մարտահրավերները, հետաքրքրությունները, ինսայթները և առօրյան այն ձևով, ինչն իրական է ու սպոնտան: Իսկ վերջնական արդյունքը կլինի ճանաչված, սիրելի ու պոզիտիվ գործատուի բրենդը
#Գործիք1: StaffStories
Ի՞նչ եք կարծում, հնարավո՞ր է արդյոք 10 վայրկյանում ներկայանալ աշխատանք փնտրողին՝ հաղորդելով մեկ ամբողջական մեսիջ: Այո՛, հնարավոր է, եթե օգտվեք մեր ամենահավես գործիքներից մեկից՝ StaffStories-ներից: Այստեղ դուք կարող եք 200,000 ամսական այցելուներին ներկայացնել ոչ միայն թափուր հաստիքները, այլ նաև թիմակիցներին ու ներքին մշակույթը: Վերջինս առաջնային ուշադրության է արժանանում թեկնածուների կողմից, ովքեր ցանկանում են աշխատել այնպիսի ընկերությունում, որը կարիերայի աճին նպաստելուց զատ, կլինի նաև համապատասխան իրենց արժեքներին և սկզբունքներին:
#Գործիք2: StaffCoverage
StaffCoverage-ներ նախագծի շրջանակներում հյուրընկալվում ենք Հայաստանի աշխատաշուկայի զարգացման գործում մեծ դերակատարում ունեցող ընկերություններ և բացահայտում ընկերությունները պատերից ներս իրենց ողջ մշակույթով հանդերձ։ StaffCoverage-ը կտա ձեզ հնարավորություն ներկայացնել ընկերության
- կորպորատիվ մշակույթը,
- առավելությունները,
- ձեռքբերումները,
- թիմակիցներին։
Դիտել բոլոր նախագծերը
#Գործիք3: Գործատուի ինտերակտիվ կարիերայի էջ
staff.am-ում ձեր ընկերության Կարիերայի Էջն էլ ավելի կնպաստի Գործատուի Բրենդավորման առաջխաղացմանը և թիմային բոլոր ինսայթների հրապարակմանը մեկ վայրում։ Գործատուի ինտերակտիվ կարիերայի էջում դուք կարող եք ի ցույց դնել՝
- Արտոնությունների փաթեթը
- Տեսանյութեր և հոդվածներ,
- Աշխատակիցների կարծիքներ (առավելագույնը երեք կարծիք),
- Թիմային լուսանկարներ,
- Ընկերության մասին տեղեկատվություն,
- Կոնտակտներ, հղումներ կայքին և սոց․ մեդիա էջերին։
#Գործիք4: Աշխատանքի բրենդավորված հայտարարություն
Ինչպե՞ս ցույց տալ աշխատանք փնտրողներին, որ հենց ձերն է այն ընկերությունը, որին պետք է դիմել, միանալ ու աճել կարիերայում։ Այս առումով շատ կարևոր է հաշվի առնել յուրաքանչյուր կետ, այդ թվում աշխատանքի հայտարարության մատուցման ձևը։ Մենք այստեղ ևս ունենք լուծումներ ձեզ համար։ staff.am-ի ձեր ընկերության էջում տեղադրեք աշխատանքի բրենդավորված հայտարարություն համապատասխան նկարով և նկարագրությամբ՝ դառնալով ավելի հետաքրքիր թեկնածուների համար՝ միաժամանակ շեշտադրում կատարելով հենց գործատուի բրենդավորման վրա։
Այսպիսով, լիարժեք օգտագործեք բոլոր զենքերը, և Գործատուի բրենդի մասին լավագույն ֆիդբեքներն ու ձեր բիզնեսի հաջողությունը երկար չեն սպասեցնի։