staffmedia.am սյունակագիր, «Բիզնես սկսելու մասին միֆերը և իրականությունը», հոդվածի աղբյուրը՝ այստեղ:
sme.acba.am-ը հարթակ է, որը բիզնեսի կառավարմանն ու աջակցմանն ուղղված տեղեկատվության, գործիքների և ծառայությունների ամբողջություն է օնլայն տիրույթում։ Հարթակի հիմնական նպատակն է օժանդակել ՓՄՁ ղեկավարներին նոր գիտելիքների և կառավարման համար անհրաժեշտ գործիքների ձեռքբերման հարցում, ինչպես նաև ստեղծել նոր համագործակցությունների և գործընկերությունների հնարավորություններ: Կայքում առկա են ուսուցողական հոդվածներ, հոլովակներ, ձևանմուշներ և առցանց ուսուցման գործիքներ, որոնք կարող են օգտակար լինել ինչպես սկսնակ, այնպես էլ փորձառու գործարարների համար
Գործարարներից մեկը պատմում է մյուսին, թե ինչպես է սկսել իր բիզնեսը. «Ես վախենում էի իմ բիզնեսը սկսել, բայց իմ նախկին ղեկավարն ինձ լավ մոտիվացրեց՝ ասելով ինձ կյանքիս ամենաոգեշնչող նախադասությունը: Մի օր նա մտավ իմ գրասենյակ և ասաց. «Դուք աշխատանքից հեռացված եք»:
Բնավ կարևոր չէ, թե Դուք ինչ պաշտոն եք զբաղեցնում կամ քանի տարեկան եք, բիզնես սկսելու համար երբեք ուշ չէ, պետք է միայն սկսել: Բիզնեսը բաց դաշտ է, բայց շատերը հավատում են այս գաղափարին հակասող կարծիքին: Այդ իսկ պատճառով այս հոդվածում կխոսենք նոր ստեղծվող բիզնեսների վերաբերյալ կարծրացած միֆերի մասին, որոնք կանգնած են Ձեր և Ձեր հաջողության միջև:
Ո՞վ է գործարարը
Միֆ. Գործարար դառնալը շատ ռիսկային է և ինքնին ուղեկցվում է ռիսկով։
Իրականություն. Դուք կարող եք գործարարին թողնել Լաս Վեգասում՝ գումարով լի ճամպրուկով, հաջորդ օրը վերադառնալ նրա ետևից ու տեսնել, որ գումարը չի պակասել:
Ահա՛ թե ինչ ռիսկային են գործարարները: Նրանք ավելի շատ հաշվարկ են անում մինչև շուկա վերջնական մուտքը, քան որևէ այլ անձ: Նրանց մոտ ամեն ինչ պլանավորված է, գծված, և առաջխաղացման ոչ մի հնարավորություն չի խուսափում իրենց հետևողական հայացքից: Ինչպես ասում են՝ 7 չափի՛ր, 1 կտրի՛ր:
Գործարար դառնալու ռիսկը կայանում է նրանում, որ նրանք փորձում են այն ամենը, ինչ նոր է, տարբերվող և դեռ փորձված չէ:
Ինչպե՞ս սկսել
Միֆ. Ձեր բիզնես ծրագիրը պետք է պատրաստ լինի մինչև բիզնես գործունեություն սկսելը:
Իրականություն. Բիզնես պլանը կառուցվում է ժամանակի ընթացում: Հաջողակ գործարարների 70 %-ը սկսել են առանց կատարյալ բիզնես պլանի:
Եկե՛ք հասկանանք սրա իմաստը: Իհարկե, բիզնես ծրագիր ունենալը կենսական նշանակություն ունի բիզնեսի համար, այն օգնում է հասկանալ, թե որն է բիզնեսի թիրախային լսարանը, սահմանում է կարճաժամկետ և երկարաժամկետ նպատակներ, գնահատում է ճյուղի մրցակցությունը, օգնում է շրջանցել անցյալում կատարված սխալները և գնահատել ֆինանսավորումը, բայց այն փոփոխվում և վերակառուցվում է յուրաքանչյուր փուլում:
ՀԱՋՈՂԱԿ ԳՈՐԾԱՐԱՐՆԵՐԻ 70%-ը ՍԿՍԵԼ ԵՆ ԱՌԱՆՑ ԿԱՏԱՐՅԱԼ ԲԻԶՆԵՍ ՊԼԱՆԻ։
Ի՞նչ գաղափար առաջարկել
Միֆ. Եթե կա լավ գաղափար, հաղթանակն ապահովված է:
Իրականություն. Լավ գաղափարի՝ հաջողության գրավական լինելու պնդումն այնքան սխալ չէ, ինչքան մոլորեցնող: Գաղափարն ինքնին կարևոր է, բայց նույնիսկ ամենալավ գաղափարը ոչինչ է՝ առանց գրագետ թիմի, պլանավորման, առաջնորդության, հաղորդակցության և մի շարք այլ գործոնների:
Սովորաբար մարդիկ տարիներ են կորցնում հիանալի գաղափարի փնտրտուքների վրա՝ կարծելով, որ դա է նոր ստեղծվող բիզնեսի միակ շարժիչ ուժը։ Պետք չէ ֆիքսվել անթերի գաղափար ունենալու վրա, երբեմն թիմն ավելի կարևոր է.
«Ավելի լավ է ունենալ միջին գաղափար, բայց աշխատել գիտակ և լավ թիմում, քան աշխատել բարդ և չմոտիվացված անձանց հետ, բայց ունենալ փայլուն գաղափար»:
Ինչու՞ երբեք ուշ չէ սովորել
Միֆ. Գործարարը պետք է իմանա ամեն ինչ և ունենա յուրաքանչյուր հարցի պատասխանը:
Իրականություն. Գործարարներն ամենատես չեն և չեն զբաղվում գուշակություններով: Հենց այստեղ է կարևորվում իրազեկ թիմի և ինքնազարգացման դերը: Իրական գործարարը բարգավաճում է՝ ուսումնառության մշտական վիճակում գտնվելով: Հիշե՛ք, որ հաջողության հասնելու ճանապարհին շատ կարևոր է նոր հնարավորությունների օգտագործումն ու գիտելիքների ձեռք բերումը:
Որտե՞ղ և ե՞րբ ծավալել գործունեությունը
Միֆ. 21-րդ դարը տեխնոլոգիայի դար է, և հաջողության կարելի է հասնել միայն IT ոլորտում, ու դա պետք է անել ճիշտ պահին:
Իրականություն. Նորարարությունը յուրաքանչյուր ոլորտում կարևորվում է այնքան, որքան IT ոլորտում: Պետք չէ սպասել ճիշտ պահին, այն կարող է և չգալ: Դրա փոխարեն ինքնե՛րդ ստեղծեք Ձեր հաջողակ վայրկյանը:
Մեկ խորհուրդ. սատկած ձիու վրայից ժամանակի՛ն իջեք: Նկատի՛ ունեցեք, երբ բիզնեսն ապագա չունի, անհրաժեշտ է խուսափել ավելորդ ծախսերից։
Սակայն սա վհատվելու առիթ չէ․ հին գաղափարին կգա փոխարինելու նորը և Դուք կփորձե՛ք կրկին:
Հաջողությունը զբոսանք է՝ ձախողումից դեպի ձախողում` առանց սկզբնական խանդավառության կորստի:
Ուինսթոն Չերչիլ | Քաղաքական գործիչ