Աշխարհայացքը կարող է փոխել ամեն ինչ

1016
[dropcap]Վ[/dropcap]աճառքի երկու հմուտ մասնագետներ գործուղվում են Աֆրիկա բրիտանական կոշիկների արտադրամասի համար հետազոտություն անցկացնելու։ Ճամփորդության նպատակը նոր շուկայի ուսումնասիրությունն էր, որից հետո նրանք պետք է շուկայի հնարավորությունների մասին զեկուցեին արտադրամասի ղեկավարությանը։

  • Առաջին վաճառականը հետ վերադարձավ հիասթափեցնող զեկույցով․«Այնտեղ ընդհանրապես որևէ հնարավորություններ չկան, որովհետև ոչ ոք կոշիկ չի կրում»։
  • Երկրորդ վաճառականը հետ վերադարձավ խիստ տարբեր պատասխանով․ «Ահռելի մեծ պոտենցիալ ունի Աֆրիկայի շուկան, որովհետեև այնտեղ ոչ ոք կոշիկ չի կրում»։

Ահա թե ինչպես կարող են երևույթները փոխվել, երբ նայում ես ամբողջովին տարբեր տեսանկյուններից։ [highlight color=”green”]Դու ինքդ ես որոշում, թե ինչպես մեկնաբանել իրավիճակը․[/highlight] նայել լավատեսությամբ և դրական տրամադրված, թե բացասական տեսանկյունից՝ որպես մարտահրավեր։