Ինչպես հիշում եք 2017 թվականին սկիզբ դրվեց շատ հետաքրքիր նախագծի՝ StaffTalks-ի, որն իրականացնում ենք  Loft HR club հիմնադիր, Joomag Talent Specialist Անի Մերուժանի Մարգարյանի հետ միասին։

StaffTalks-ը նոր ձևաչափով վիդեոբլոգ է Հայաստանում, որում ներգրավել ենք մասնակիցներ, ում հետ քննարկումներ կծավալվեն կարիերայի զարգացման, ՄՌ ոլորտի կառավարման, նոր աշխատակիցների ներգրավման, թիմի գնահատման, թիմի մոտիվացիայի, ինքնազարգացման և այլ նման թեմաների շուրջ:

Շարունակում ենք նույն ոգևորվածությամբ ներկայացնել StaffTalks վիդեո բլոգերի շարքը, որոնք թողարկվում են հատուկ հաճախականությամբ՝ յուրաքանչյուր ամիս։

Մինչ մարտ ամսվա թողարկումը հրապարակելը` ամփոփ Ձեզ ենք ներկայացնում փետրվարին StaffTalks-ի հատուկ հյուր, Հավաքագրման (Ռեքրութմենթի) մասնագետ Ղուկաս Ստեփանյանի վիդեբլոգի կարևոր դիտարկումները ՏՏ ոլորտի ռեքրութմենթով հետաքրքրված մասնագետների համար։

light-bulb ՏՏ ՌԵՔՐՈՒԹՄԵՆԹԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ

check-mark (4) Քայլել ժամանակին համընթաց և կիրառել ռեքրութմենթ իրականացնելու այն հիմնական գործիքները՝ LinkedIn, Github Community, Behance և այլն, որոնք տվյալ ժամանակաշրջանում առավել արդյունավետ են։

check-mark (4) Անհրաժեշտ է դրսևորել անհատական մոտեցում ՏՏ ոլորտի յուրաքանչյուր մասնագետի նկատմամբ։

check-mark (4) Ռեքրութմենթում լայն շրջապատ ունենալը շատ է կարևորվում․  փորձեք ձևավորել մանրակրկիտ կերպով փոխկապակցված շրջապատ։

check-mark (4)Անհրաժեշտ է տիրապետել տեխնիկական տերմինաբանությանը և պատկերացում կազմել այն թափուր հաստիքի հիմնական պահանջների և տեխնոլոգիաների մասին, ինչի համար դիմում եք տվյալ թեկնածուին։

check-mark (4) Շատ կարևոր է պատկերացնել, թե որն է տրամաբանական հաջորդ քայլը տվյալ թեկնածուի կարիերայում և չառաջարկել այնպիսի աշխատանք, որը նա այդ պահին չի փնտրում։

Անդրադառնալով referral-ների կարևորության մասին հարցին՝ Ղուկասը նշեց, որ հաջողակ ռեքրութմենթը կախված է նաև թեկնածուների referral-ներից։ Եթե ժամանակի ընթացքում ռեքրութերի կողմից կադրերի 50%-ը ընդունվում են աշխատանքի՝ ռեքրութմենթի այլ գործիքներ կիրառելով, այլ ոչ թե referral-ների, ապա

ա) ռեքրութերը հավանաբար ճիշտ չի կառուցել կապն իր շրջապատի հետ,

բ) ռեքրութերի շրջապատը չունի անհրաժեշտ վստահություն իր նկատմամբ,

գ) ռեքրութերը թերացել է մարդկային փոխհարաբերություններում։

light-bulb ԽՈՐՀՈՒՐԴՆԵՐ ՆՐԱՆՑ ՀԱՄԱՐ, ՈՎՔԵՐ ԱՌԱՋԻՆ ՔԱՅԼԵՐՆ ԵՆ ԿԱՏԱՐՈՒՄ ՄՌԿ ՈԼՈՐՏՈՒՄ

check-mark (4)Ապահովել հաղորդակցություն Ձեր շրջապատի հետ, կլինի համալսարանական կամ աշխատանքային։

check-mark (4)Չվախենալ ձախողվելուց:

check-mark (4)Շատ կարդալ և ժամանակին համընթաց նյութերից օգտվել։ Օրինակ, խորհուրդ է տրվում կարդալ Jim Colins-ի <<Good to great>> գիրքը, հետաքրքիր մոտեցումներով է հարուստ Nassim Nicholas Taleb-ի գիրքը, կարելի է նաև հետևել Harvard Business Review-ի թողարկումներին:

check-mark (4)Սոց. ցանցերով սկսել ակտիվ հաղորդակցություն և ընդլայնել շրջապատը։

check-mark (4)Կարևորել սեփական բրենդի կառուցումը։

Հուսով ենք Ղուկասի խորհուրդները օգտակար կլինեն մեր օգտատեր ռեքրութերների համար։ Հետևեք մեզ սոց․ մեդիայում, ինչպես նաև բաժանորդագրվեք մեր YouTube ալիքին նոր հաղորդումները բաց չթողնելու համար։