Ամփոփելով ևս մեկ բեղուն և HR ոլորտում նորարարություններով լի տարի՝ ուրախ ենք ձեզ հետ կիսվել այդքան մեծ հետաքրքրություն վայելող #StaffTalks վիդեո բլոգերի շարքի 2018թ․ թողարկումներով, որը մենք ներկայացնում ենք Անի Մերուժանի Մարգարյանի հետ։

StaffTalks-ը նոր ձևաչափով վիդեոբլոգ է Հայաստանում, որում ներգրավել ենք մասնակիցներ, ում հետ քննարկումներ կծավալվեն կարիերայի զարգացման, ՄՌ ոլորտի կառավարման, նոր աշխատակիցների ներգրավման, թիմի գնահատման, թիմի մոտիվացիայի, ինքնազարգացման և այլ նման թեմաների շուրջ:

Բաժանորդագրվել

Նախագիծը մեկնարկել է 2017թ․-ին և արդեն հասցրել ենք թողարկել մոտ 10 վիդեո-բլոգ HR ոլորտի մասնագետների մասնակցությամբ: Նախորդ տարվա բոլոր թողարկումներին կարող եք ծանոթանալ ստորև։

Ղուկաս Ստեփանյան

Ձեզ ենք ներկայացնում 2018թ․-ի մեր առաջին #StaffTalks-ը, որին հրավիրել ենք Հավաքագրման (Ռեքրութմենթի) մասնագետ Ղուկաս Ստեփանյանին։ Ղուկասը բավականին հարուստ փորձ ունի ՏՏ Ռեքրութմենթի ոլորտում, staff.am-ի հետ կիսվել է այնպիսի հարցերի շուրջ, ինչպիսիք են․

arrow-point-to-right

ՏՏ Ռեքրութմենթի մեջ հաջողակ լինելու գործոնները,

arrow-point-to-rightՌեքրութմենթում սոց․ ցանցերի դերը,

arrow-point-to-rightՌեքրութերի ներգրավվածությունը հարցազրույցներում:

Այս ամենը, ինչպես նաև հետաքրքիր օրինակներ և մասնագիտական կարևոր աղբյուրներ կլսեք այս #StaffTalks-ում։

Անի Թորանյան

Մեր հաջորդ #StaffTalks-ի հյուրն է Ani Toranian-ը ՝ ՀՀ ամենացանկալի գործատուներից մեկի՝ PicsArt Armenia-ի Թրեյնիգների և զարգացման մենեջերը։
Անին բավականին մեծ փորձ ունի այս ոլորտում, և սիրով խոսել է այնպիսի թեմաների շուրջ, ինչպիսիք են՝

arrow-point-to-rightԸնկերություններում թրեյնինգների հաջող կազմակերպման նախապայմանների մասին։

arrow-point-to-rightԸնկերություններում առկա թրեյնինգների կարիքները բացահայտելու մասին։

arrow-point-to-rightԻնչպիսի չափանիշներ կարելի է կիրառել թրեյնինգի արդյունավետությունը գնահատելու համար:

arrow-point-to-rightԸնկերությունում մասնագետի զարգացման ինչպիսի այլընտրանքային մեթոդներ կան և այլն։

Անդրեյ Պանով

ՀՀ ամենացանկալի գործատուներից մեկի՝ Երևանի Կոնյակի Գործարանի (ARARAT Brandy) ՄՌԿ տնoրեն՝ Andrey Panov-ն էր #StaffTalks մեր հաջորդ զրուցակիցը։
Անդրեյը բավականին մեծ աշխատանքային փորձ ունի ՄՌԿ ոլորտում, ղեկավարել է միջազգային տարբեր ընկերությունների ՄՌԿ գործառնությունները, ուսանել է Լոնդոնի Քինգսթոն hամալսարանում։
#StaffTalks-ի այս թողարկման ընթացքում անդրադարձել ենք հետևյալ թեմաներին՝
arrow-point-to-rightSuccession planning – աշխատակիցների զարգացման ռազմավարությունը,
arrow-point-to-rightԻնչպիսի առանձնահատկություններ է պետք հաշվի առնել անձնակազմի պլանավորման և զարգացման առավել արդյունավետ գործընթացներ ներդնելու համար։

Վարս Վարդանյան

Շարունակելով #StaffTalks-ի ավանդույթը` մեր շատ սիրելի Անի Մերուժանի Մարգարյանի հետ հյուրընկալել ենք PicsArt Armenia-ի ՄՌԿ ղեկավար Vars Vardanyan-ին։
Վարսն անդրադարձել է ՄՌԿ կարևորագույն թեմաներից մեկին՝ #EmployerBranding-ին (գործատուի բրենդավորմանը), կիսվել պիկսարտյան փորձով և պրակտիկ խորհուրդներով։

Ասյա Սարգսյան

Նախորդ տարվա #StaffTalks նախագծի մեր վերջին հյուրը VTB BANK (ARMENIA)-ի ՄՌԿ ղեկավար Asya Sargsyan-ն է։ Քննարկման թեման Գործատուի Բրենդավորումն է։ Առանձնացնում ենք մի քանի կարևոր միտք.

arrow-point-to-rightցանկացած ՄՌԿ մասնագետ, որը ցանկանում է հաջողության հասնել պետք է մտածի՝ որն է իր ընկերության այն արժեքը, որն առանձնացնում է մյուսներից,

arrow-point-to-rightգործատուի բրենդավորման համար պատասխանատու են բոլոր աշխատակիցները՝ սկսած մաքրուհուց մինչև գործադիր տնօրեն, սակայն ուղղությունը տալիս է ՄՌԿ-ն,

arrow-point-to-rightայս պրոցեսը սկսվում է ներսից՝ քո վերաբերմունքից դեպի քո աշխատակիցը. եթե վերաբերվես նրանց ուղղակի որպես կադր, ապա վերջիններս հենց այդպես էլ կաշխատեն, սակայն, եթե առկա է մարդակենտրոն վերաբերմունք, ապա կարող ենք ասել, որ բրենդավորման առաջին քայլն արված է։

arrow-point-to-rightԱռհասարակ մեր նպատակն է, որ ՎՏԲ բանկի աշխատակիցներն իրենց երջանիկ զգան։

3 կարևոր Խորհուրդ ՄՌԿ-ում առաջին քայլեր անողների համար.

  1. ՄՌԿ ոլորտը քո ճանապարհն է, եթե սիրում ես մարդկանց և պատրաստ ես ծառայել նրանց:
  2. Պետք է կարողանալ օգտվել թվերից և աշխատել մեծ տվյալների հետ:
  3. Կարևոր է ունենալ ծրագրավորման և տեխնոլոգիաների որոշակի գիտելիքներ․ սա ապագայի հրամայականն է։

2019թ․-ին #StaffTalks վիդեո բլոգերի շարքը կհամալրվի նոր թողարկումներով, որի շրջանակներում կքննարկենք HR ոլորտին առնչվող տարաբնույթ թեմաներ։