Instagram-ի ալգորիթմի գաղտնիքները

202

2025-ին Instagram-ի ալգորիթմը կառավարվում է արհեստական բանականության կողմից և դարձել է առավել խելացի, խիստ բովանդակային, ժամանակի առումով ավելի սեղմ, ճիշտ այնպես, ինչպես և մեր կյանքի տեմպը։ Եթե ցանկանում եք ձեր կոնտենտը տեսանելի դարձնել, շատ հավանումներ, մեկնաբանություններ և դիտումներ հավաքել, ապա նախ պետք է հասկանաք, թե ինչպես է իրականում աշխատում Instagram-ն այսօր։

Ի՞նչ գործոններ են ազդում հրապարակումների տեսանելիության վրա

Hook (գրավիչ սկիզբ)՝ բովանդակության առաջին 3 վայրկյանը։ Եթե այդ ընթացքում չեք գրավում օգտատիրոջ ուշադրությունը, նա պարզապես կշարունակի scroll անել։
Engagement Rate՝ հավանումների, մեկնաբանությունների, save-երի և share-երի հարաբերակցությունը։ Միայն հավանումները բավարար չեն։ 
Watch Time (տեսադիտման միջին տևողություն)՝ որքան երկար է օգտատերը դիտում տեսանյութը, այնքան մեծ է հավանականությունը, որ այն կցուցադրվի նաև այլ անձանց լրահոսում։
Consistency (պարբերական հրապարակումներ)` Instagram-ի ալգորիթմը սիրում է կարգապահ և ակտիվ օգտատերերին ու չի թաքցնում դա։

Ինչու՞ է առաջին 3 վայրկյանը վճռորոշ

Դուք ունեք ընդամենը 2-3 վայրկյան՝ ասելու «մնա այստեղ»։ Այդ հատվածը կոչվում է Hook, և այն Instagram-ի տեսանյութերի հաջողության առանցքային գործոններից է։

Օրինակներ՝
Այս տեսանյութը նրանց համար է, ովքեր…. 
Ես բացահայտել եմ գաղտնիքը… 
Իսկ դու գիտեի՞ր, որ.. 
Դու այլևս երբեք… 
Սա պատմություն է այն մասին, թե ինչպես.. 
Դուք ինձ չեք հավատա, բայց…

Սկսեք տեսանյութը հարցով կամ կոնֆլիկտով, որը կստիպի օգտատիրոջը դիտել շարունակությունը։ Գրավիչ սկիզբը կարող է լինել ոչ միայն խոսքով, այլև կտրուկ գործողությամբ։ Լավագույն արդյունքը կստանաք, երբ համատեղեք գործողությունը խոսքի հետ։

Ինչպե՞ս բարձրացնել տեսանելիությունը

Օգտագործեք ենթագրեր (Subtitles)՝ շատ օգտատերեր scroll են անում առանց ձայնի։ Ենթագրերի առկայությունը կօգնի ձեզ երկար պահել ուշադրությունը և ապահովել բարձր տեսանելիություն։ 

Ինտերակտիվ գործողություն (Call to action)` հրապարակումների նկարագրության դաշտը հնարավորինս արդյունավետ օգտագործեք, օրինակ՝ «գրիր քոմենթում» կամ «պահպանիր հետո դիտելու համար»։ 

Իրական դեմքեր՝ իհարկե հետաքրքիր է հետևել, թե ինչպես է զարգացել արհեստական բանականությունը, բայց մարդը սիրում է մարդուն և մարդը վստահում է մարդուն։ Դուրս եկեք ձեր կոմֆորտ զոնայից և նկարահանեք ինքներդ ձեզ ու մի՛ վախեցեք քննադատական մեկնաբանություններից։ 

Բովանդակություն (Content)`օգտատիրոջը պետք է ներկայացնել հետաքրքիր տեղեկատվություն` սովորեցնել նրան, հուզել կամ ուրախացնել։ 

Հրապարակեք «ճիշտ ժամին», երբ ձեր հետևորդներն առցանց են։ Յուրաքանչյուր էջ ունի իր ամենաէֆեկտիվ օրերն ու ժամերը։ Սովորաբար առավոտյան և երեկոյան արված հրապարակումներն են մեծ դիտելիություն ունենում, բայց այս ժամերին նաև մեծ է մրցակցությունը։ 

Որոնման համակարգ (SEO) մի մոռացեք, որ Instagram-ը նաև որոնման համակարգ է, շատ կարևոր է հիմնական նկարագրությունից բացի, ամեն գրառման համար ունենալ Alt Text և հեշթեգեր, որոնք կօգնեն ձեզ նոր հետևորդներ ներգրավել։

Ամփոփենք

2025 թվականի Instagram-ը դարձել է ավելի պահանջկոտ։ Պատահական կոնտենտով հազարավոր դիտումներ այլևս չեք ունենա, բայց եթե կարողանում եք գրավել օգտատիրոջ ուշադրությունը, առաջարկում եք բովանդակալից, որակյալ կոնտենտ և պահում եք հրապարակումների պարբերականությունը՝ դրական արդյունքը չի ուշանա։

Իսկ դուք նկատե՞լ եք, որ Instagram-ի ալգորիթմը գաղտնալսում է ձեզ։ Բայց այս մասին հաջորդ անգամ։