Ինչու՞ է հաճախորդների բազայի հետ աշխատելը այդքան կարևոր

158

Լավագույն գովազդը, որ Դուք կարող եք ունենալ, հավատարիմ հաճախորդն է, որ դառնում է Ձեր բրենդի «դեսպանը» և գովազդում է Ձեր բիզնեսը:

Ահա թե ինչու են կազմակերպությունները ուշադրության կենտրոնում պահում իրենց հաճախորդներին, թե՛ այն պահին, երբ սկսում են գրել իրենց բիզնես պլանը, թե՛ երբ ունեն բավականաչափ մեծ շահույթ: Հաճախորդների բազան կազմակերպության այն հաճախորդների ցուցակն է, որը հիմնականում համընկնում է սկզբնական թիրախային խմբի հետ: Նրանք այն հաճախորդներն են, որոնք գոնե մեկ անգամ գնում են կատարել Ձեզանից։ Կազմակերպության նպատակն է ստեղծել վերադառնալու համար անհրաժեշտ շարժիչ ուժը՝ հավատարմությունը:

Գոյություն ունի հաճախորդների բազայի երկու տեսակ՝

  • հաճախորդներ, որոնք կատարում են կանոնավոր փոքր գնումներ,
  • հաճախորդներ, որոնք կատարում են քիչ, բայց ավելի խոշոր գնումներ։

Վերջիններիս հետ հարաբերությունների զարգացումը երբեմն հանդիսանում է մարքեթինգային ռազմավարության մաս: Հավատարիմ հաճախորդների բազայի պահպանման և ընդլայնման կարևորագույն շարժառիթը վաճառքի, հետևաբար նաև եկամտի ավելացումն է։


Harvard Business Review-ի անցկացրած ուսումնասիրության արդյունքում հայտնաբերվել է, որ հաճախորդի պահպանման մակարդակի 5% աճը բերում է շահույթի 70% աճի:


Մեկ այլ շարժառիթ է հանդիսանում այն, որ նոր արտադրանք թողարկելիս, կազմակերպությունն արդեն ունենում է բազա, որին կարող է ներգրավել արտադրանքի կամ ծառայության փորձարկման շրջանում:

Դերեկ Սիվերս
Դերեկ Սիվերս | Ամերիկացի գործարար

Ամենակարեվորը մարդկանց երջանկացնելն է: Եթե Դուք մարդկանց երջանկացնեք, նրանք ուրախ կլինեն բացել իրենց դրամապանակները եվ վճարել Ձեզ։

Այս միտքը կիսում է նաև Bodice of Holt-ի գործադիր տնօրեն Ալիս Բոդենը: Նրա կազմակերպությունն առաջարկում է տնային առաքման ծառայություն մրգերի և բանջարեղենի համար: Նա ասում է, որ իրենց ծառայություններն ամբողջովին համապատասխանեցված են իրենց հաճախորդների կարիքներին:

Այս մոտեցումն աշխատում է նաև բիզնես հաճախորդների հետ (B2B):

Փորձառու և շնորհալի մարզիչների կողմից անհատական մարզչական և զարգացման լուծումներ առաջարկող կազմակերպության՝ «Sogno»-ի տնօրեն Մայք Կոկբուրն ասում է. «Կարևոր է, որ մենք հասկանանք, թե որն է մեր հաճախորդների առաքելությունը, նրանց նպատակները: Դրանից հետո մենք հասկանում ենք, թե ինչպես կարող ենք արագացնել տվյալ գործընթացը և հարմարեցնել մեր ծառայությունները` նրանց կարիքների բավարարմանը: Դա հանգեցնում է ավելի հավասարակշռված հարաբերությունների»:


Բիզնեսում կարևոր է հաճախորդների կարիքները բավարարելը, ինչը ճիշտ անելու դեպքում Դուք ձեռք եք բերում հավատարիմ հաճախորդներ։


Այժմ, հասկանանք, թե ինչպես կարելի է պահպանել և մեծացնել հաճախորդների բազան:

  • Բաժանե՛ք Ձեր ժամանակը

Եթե փորձեք միևնույն ժամանակ, և՛ բարելավել հարաբերությունները Ձեր ներկա հաճախորդների հետ, և՛ ներգրավել նորերին, Դուք կարող եք բախվել դժվարությունների: Այդ ամենից խուսափելու համար, կատարեք ժամանակի ճիշտ բաժանում այս երկուսի միջև:

  • Ապահովե՛ք հետադարձ կապը

Մենք ապրում ենք տեխնոլոգիայի զարգացման դարաշրջանում, և ցանկացած վատ կամ լավ կարծիք, որը հայտնվում է սոց. ցանցերում, մնում է այնտեղ: Ահա, թե ինչու պետք է արագ և համակարգված պատասխանել ցանկացած մեկնաբանության: Եթե նույնիսկ խնդիրը լուծված է, այդ մասին նշեք պատասխանի մեջ, որ պոտենցիալ հաճախորդները հասկանան, որ բացի արձագանքելուց Դուք նաև լուծում եք առաջացած խնդիրները։

  • Արե՛ք այն, ինչ խոստացել եք անել և նույնիսկ` ավելին

Ավելին քան վստահությունը, մարդկանց գրավում է իրենց նկատմամբ ուշադրությունը: Արեք ամեն ինչ անթերի, նույնիսկ եթե Դուք ընդամենը բարևում եք Ձեր հաճախորդին:

  • Լա՛վ վերաբերվեք Ձեր աշխատողներին

Եթե Դուք վատ վերաբերվեք Ձեր աշխատողներին, հավանականությունը մեծ է, որ նրանք իրենց հերթին վատ կվերաբերվեն Ձեր հաճախորդներին:

  • Ցու՛յց տվեք Ձեր անձնային կողմը

Ուղարկեք շնորհակալական և շնորհավորական նամակներ, արեք անակնկալ նվերներ, կապի մեջ եղեք Ձեր հաճախորդների հետ և տեղեկացրեք նրանց նորությունների մասին:

  • Դարձե՛ք Ձեր հաճախորդի ընկերը, և նա Ձեզ չի լքի:

Ժամանակ տրամադրեք՝ իսկապես հասկանալու Ձեր հաճախորդների կարիքները, պահպանեք հաղորդակցության բաց և թափանցիկ ուղիները և ակտիվորեն լսեք նրանց մտահոգություններն ու արձագանքները:

Ամփոփելով, կարող ենք ընդգծել հաճախորդների բազայի հետ աշխատանքի կարևորությունը, սակայն պետք չէ մոռանալ, որ Ձեր բիզնեսը Ձեր արարչությունն է. շրջապատեք Ձեզ և Ձեր բիզնեսը ճիշտ մարդկանցով:

Նախորդ հոդվածը«Ընտանիքի օր» միջոցառումը Կոկա-Կոլա ՀԲՔ Արմենիայում
sme.acba.am-ը հարթակ է, որը բիզնեսի կառավարմանն ու աջակցմանն ուղղված տեղեկատվության, գործիքների և ծառայությունների ամբողջություն է օնլայն տիրույթում։ Հարթակի հիմնական նպատակն է օժանդակել ՓՄՁ ղեկավարներին նոր գիտելիքների և կառավարման համար անհրաժեշտ գործիքների ձեռքբերման հարցում, ինչպես նաև ստեղծել նոր համագործակցությունների և գործընկերությունների հնարավորություններ: Կայքում առկա են ուսուցողական հոդվածներ, հոլովակներ, ձևանմուշներ և առցանց ուսուցման գործիքներ, որոնք կարող են օգտակար լինել ինչպես սկսնակ, այնպես էլ փորձառու գործարարների համար։