Բիլինգի մասնագետ
Վերջնաժամկետ՝ 03 Հուլիս 2024
Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական
Կատեգորիա՝ Այլ ՏՏ
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք
Գտնվելու վայրը՝ Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Բիլինգի մասնագետը պատասխանատու է բիլինգի աշխատանքի և դրան առնչվող գործարկման առաջադրանքների օժանդակման համար: Նա ապահովում է, որ բոլոր գործողությունները և աշխատանքները կատարվեն սահմանված ժամկետներում և լիովին համապատասխանեն պահանջներին:
/am/bilingi-masnaget-10
Աշխատանքային պարտականություններ
- Ապահովել գրանցված զանգերի, հաղորդակցությունների և GPRS գրանցումների հաջող ներբեռնումը բիլինգ համակարգ ճիշտ CDR չափանիշներով և պայմաններով,
- Ապահովել, որ բիլինգի տվյալների բազայում մատակարարման բոլոր հրահանգները հաջողությամբ կիրառվեն ցանցային էլեմենտների վրա՝ հերթերը կրճատելու նպատակով,
- Ապահովել provisioing և mediation համակարգերի անխափան աշխատանքը,
- Ապահովել mediation համակարգի պատշաճ աշխատանքը՝ ներառյալ ֆայլերի տեղափոխությունը և վերագործարկումը,
- Մշակել և ստուգել IN և IPRC պլատֆորմներից օրական կտրվածքով ստացված դամպ ֆայլերը,
- Վերամշակել և վերագնահատել մերժված և սխալ գնահատված գրանցումները,
- Կազմակերպել SIM քարտերի տեղադրման ֆայլերը, ներբեռնել դրանք բիլինգի տեղեկատվական բազա, կատարել պրոֆիլի փոփոխություն և մեծաքանակ ակտիվացումներ:
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բակալավրի աստիճան մասնագիտական ոլորտում (ցանկալի է ճարտարագիտության կամ տեղեկատվական տեխնոլոգիայի բնագավառում) կամ համարժեք փորձ,
- 1 տարվա աշխատանքային փորձ հեռահաղորդակցության բիլինգում՝ մեդիացիայի և մատակարարման գծով,
- Ցանցերի, օպերացիոն համակարգերի և հեռահաղորդակցության ցանցի մոդելների վերաբերյալ տեխնիկական գիտելիքներ,
- PL/SQL-ի իմացություն,
- Հեռահաղորդակցության ոլորտի իմացություն,
- Բարձր մակարդակի պրոֆեսիոնալիզմի, էթիկական վարքագծի և գաղտնիության պահպանման հմտություններ,
- Հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների լավ իմացություն,
- Հարմարվողականություն/ճկունություն,
- Տեխնիկական և խնդիրների կարգավորման հմտություններ:
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ
Լրացուցիչ տեղեկություն
Դիմեք օնլայն staff.am-ի միջոցով և հետևեք ձեր դիմումի ողջ ընթացքին։
Մասնագիտական հմտություններ
SQL
Անձնական հմտություններ
Խնդիրների լուծում
Multitasking
Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։
Ընկերության մասին
Վիվա-ՄՏՍ-ը (Վիվա Արմենիա ՓԲԸ) Հայաստանում հեռահաղորդակցության առաջատար օպերատորն է, որն ունի ամենահզոր 2G/3.75G/4G ցանցը և տրամադրում է ձայնային և տվյալների փոխանցման ծառայությունների բազմազան տեսականի` Հայաստանի ամբողջ տարածքում: Գործունեության հիմք ընդունելով իր բաժանորդների շահերին լավագույնս ծառայելը, հիմնադրման օրվանից` 2005թ. հուլիսի 1-ից, ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը կարճ ժամանակամիջոցում կարողացել է ստեղծել համահանրապետական ցանց և բաժանորդների մեծ բազա: Վիվա-ՄՏՍ-ը նորարարությունների առաջատարն է և հետամուտ է ոլորտի բոլոր զարգացումներին` ի շահ երկրի շարժական հեռահաղորդակցության շուկայի: Վիվա-ՄՏՍ-ն իր գործունեության մեջ առաջնորդվում է ISO 26000 (Սոցիալական պատասխանատվության միջազգային ստանդարտ) և ISO/IEC 27001:2013 (Տեղեկատվական անվտանգության կառավարման համակարգ) ստանդարտներով: Հավելյալ տեղեկություններ ստանալու համար այցելեք www.mts.am.