Ելքային հաղորդակցության խմբի (Վաճառքի խմբի) մասնագետ, Կոնտակտային կենտրոն
Վերջնաժամկետ՝ 15 Հուլիս 2024
Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական
Կատեգորիա՝ Վաճառքի/սպասարկման կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք
Գտնվելու վայրը՝ Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն՝
Բանկի ծառայությունների և պրոդուկտների մանրամասն ներկայացում հաճախորդներին, ինչպես նաև համապատասխան տեղեկատվության տրամադրում հեռահար կապի տարբեր միջոցներով (հեռախոս, ֆաքս, էլեկտրոնային փոստ, առցանց քննարկում (webchat) և այլն), ստացվող հարցումների պատասխանների և տրամադրվող տեղեկատվության, գործարքների գծով հայտերի և այլ հայտերի մշակում, վաճառքի իրականացման նպատակով արտաքին զանգերի, հաճախորդների հարցումների իրականացում՝ ըստ թիմի անմիջական ղեկավարի կողմից սահմանված նպատակների և թիրախային խմբի:
/am/elkayin-haghordaktsowtyan-khmbi-vacharhki-khmbi-masnaget-kontaktayin-kentron-16
Աշխատանքային պարտականություններ
- Իրականացնել վաճառք առկա և պոտենցիալ հաճախորդների շրջանում բանկային ծառայությունների և պրոդուկտների վերաբերյալ՝ հեռախոսով կամ հեռահար կապի այլ միջոցներով
- Հետևել և ընթացք տալ Կոնտակտային կենտրոնի կողմից վաճառքի իրականացման արդյունքում ստացված նոր հայտերին և հաղորդագրություններին
- Բանկի այլ կառուցվածքային ստորաբաժանումների խնդրանքով իրականացնել ելքային զանգեր (հարցումների իրականացում, մարկետինգային հետազոտություն և այլն)
- Արդյունավետորեն պատասխանել հեռախոսագանգերին և մշակել սպասարկման, ծառայությունների, գործարքների իրականացման վերաբերյալ հարցումները՝ ըստ Բանկում գործող ներքին իրավական ակտերի
- Տրամադրել համապարփակ խորհրդատվության Բանկի առկա և պոտենցիալ հաճախորդներին հեռախոսով կամ հեռահար կապի այլ միջոցներով, խթանել հաճախորդների հետաքրքրվածությանը Բանկի կողմից առաջարկվող ծառայությունների և պրոդուկտների հանդեպ
- Անհրաժեշտության դեպքում վերահասցեավորել ստացված հարցումները համապատասխան անձանց և/կամ Բանկի մասնագիտացված ստորաբաժանումներին, հետևել հաճախորդների հարցումներին, կատարել համապատասխան գործողություններ (օրինակ՝ զանգերի փոխանցում, հաղորդագրությունների ընդունում, հետադարձ կապի հաստատում, զանգի պահում, զանգի ընդհատման կամ պատահական անջատման դեպքում քայլերի ձեռնարկում)
- Ապահովել հաճախորդների հաղորդագրությունների, պահանջների և խնդրանքների դասակարգման գործընթացը, ինչպես նաև նախնական մշակումը և գրանցումը (այդ թվում` <<ՀԾ-Բանկ Գործառնական Օր>> համակարգում և CRM համակարգի տվյալների շտեմարանում)՝ սահմանված լիազորությունների շրջանակներում
- Հաճախորդներին տրամադրել համապատասխան տեղեկատվություն(բանկային հաշիվների կառավարում, գործարքների և հաշվի մնացորդի վերաբերյալ հարցումներ, տեղեկատվության թարմացում), ինչպես նաև հեռակառավարման բանկային համակարգերի հետ կապված տեխնիկական աջակցություն՝ կապի տարբեր միջոցներով (հեռախոս, էլ. փոստ, վեբ-զանգ, առցանց քննարկում, կարճ հաղորդագրություններ (sms), ֆաքս և այլն)
- Արագ արձագանքել քարտերի հետ կապված հարցումներին (գործարքի վերաբերյալ տեղեկատվություն, քարտի բլոկավորման/ապաբլոկավորման ծառայություններ)՝ մշտապես համագործակցելով Վճարային քարտերի բաժնի և <<Ֆրոդ Մոնիթորինգի>> բաժնի հետ՝ հաճախորդների շահերը պաշտպանելու նպատակով
- Իրականացնել գործարքներ հաճախորդների հաշիվներով՝ հեռախոսով կամ հեռահար կապի այլ միջոցներով տրամադրվող ծառայությունների շրջանակներում
- Բացահայտել և լուծումներ առաջադրել Բանկի կողմից առաջարկվող պրոդուկտների և ծառայությունների վերաբերյալ հաճախորդների պահանջներին/բողոքներին
- Գրանցել և պահպանել հաճախորդներին վերաբերող բոլոր տվյալները՝ գործող ներքին իրավական ակտերի համաձայն
- Գործել հաստատված ժամանակացույցի շրջանակներում՝ Կոնտակտային կենտրոնի ղեկավարների կողմից սահմանված նպատակների իրագործման համար
- Դրսևորել ճկունություն՝ կապված աշխատաժամերի և աշխատանքային պահանջներով պայմանավորված փոփոխությունների հետ
- Կատարել այլ պարտականություններ՝ ըստ հանձնարարության
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության, հումանիտար գիտությունների, լեզվաբանության կամ այլ ոլորտներում
- Առնվազն 2 տարվա համապատասխան աշխատանքային փորձ
- Սպասարկման, հեռախոսակապի միջոցով վաճառքի/շուկայավարման, վաճառքի խթանման և/կամ շուկայավարման փորձը կդիտվի որպես առավելություն
- Բանկային ծառայությունների և պրոդուկտների վերաբերյալ ընդհանուր պատկերացում ունենալը ցանկալի է
- Բանկային գործունեության, ինչպես նաև քաղաքացիական օրենսդրության ընդհանուր իմացություն
- Հաղորդակցական հմտություններ
- Ճնշման տակ աշխատելու ունակություն
- Բանակցություններ վարելու հմտություն
- Թիմում աշխատելու ունակություն
- Սթրեսային իրավիճակներին դիմակայելու ունակություն
- Բացառիկ աշխատասիրություն և պատասխանատվության բարձր զգացում
- MS Office փաթեթի կատարյալ տիրապետում, <<ՀԾ-Բանկ Գործառնական Օր>> ծրագրի իմացություն
- Հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի գերազանց իմացություն
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ
Լրացուցիչ տեղեկություն
ԱՐՏՈՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ`
- Արտոնությունների բարձր մրցակցային փաթեթ
- Հիմնական աշխատանք, աշխատանքն անմիջապես սկսելու և անորոշ ժամկետով աշխատելու հնարավորություն
- Մասնագիտական և աշխատանքային առաջխաղացման հնարավորություն
Մասնագիտական հմտություններ
MS Office
Անգլերեն
Հայերեն
Անձնական հմտություններ
Խնդիրների լուծում
Կոնֆլիկտի հարթում
Որոշումների կայացում
Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։
Ընկերության մասին
«Ամերիաբանկ» ՓԲԸ-ն ունիվերսալ բանկ է, որը մատուցում է ֆինանսական ծառայություններ:
Մենք Ամերիա թիմ ենք ներգրավում տաղանդների, կառուցում ենք երկարաժամկետ և ամուր հարաբերություններ` ստեղծելով միասին երազելու և երազանքներն իրականություն դարձնելու գեղեցիկ միջավայր:
Մեր ծառայությունները, մարդակենտրոն լուծումները և փոփոխություն բերելու ցանկությունն օգնում է մեզ աշխարհը դարձնել ավելի լավը, ապահովել մեր թիմակիցների, հաճախորդների և գործընկերների հարմարավետությունն ու երջանկությունը:
Արտոնությունների փաթեթ
Կոնտակտներ
Վեբ կայք http://www.ameriabank.am
Հեռախոսահամար` +37410561111
Հասցե՝ 2 Վազգեն Սարգսյան փողոց, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն