Հաճախորդների սպասարկման բաժնի ղեկավար, «Վարդանանց» մասնաճյուղ
Վերջնաժամկետ՝ 31 Հուլիս 2024
Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական
Կատեգորիա՝ Բանկային/Վարկային
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք
Գտնվելու վայրը՝ Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն՝
«ԱյԴի Բանկ» ՓԲԸ-ն Հաճախորդների սպասարկման բաժնի ղեկավարի հաստիքը զբաղեցնելու համար փնտրում է փորձառու, մոտիվացված և հմուտ թեկնածուի, ով պատասխանատու է ստորև նշված պարտականությունները կատարելու համար։
/am/hachakhordneri-spasarkman-bazhni-ghekavar-vardanants-masnachyowgh-2
Աշխատանքային պարտականություններ
- Հաճախորդների հաշիվների վարման գործընթացի վերահսկում,
- ԼՍ ծրագիր ներմուծված հաճախորդների տվյալների ստուգում,
- Ներքին իրավական ակտերով սահմանված դեպքերում և սահմանաչափերում մասնաճյուղի աշխատակիցների կողմից կատարված գործարքների ստուգում և հաստատում,
- Բանկի ներքին իրավական ակտերով սահմանված միջնորդավճարների և այլ վճարների գանձումների իրականացման վերահսկում,
- Հաճախորդներին իրենց հաշիվների վերաբերյալ տեղեկանքների, քաղվածքների, վճարային փաստաթղթերի կրկնօրինակների և Բանկի ներքին իրավական ակտերով սահմանված այլ փաստաթղթերի տրամադրման գործընթացների վերահսկում,
- Հաճախորդներին աջակցություն Բանկի քարտերի ակտիվացման, մոբայլ հավելվածներում սինքրոնացման հարցերում,
- Հաճախորդներին Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ համապատասխան խորհրդատվության/տեղեկատվության տրամադրում,
- Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների և պրոդուկտների վաճառքի իրականացում,
- Բանկի ներքին իրավական ակտերով սահմանված այլ գործառնություններ,
- Բանկի ներքին իրավական ակտերով նախատեսված պահանջների իրականացման հսկողություն և պահպանում,
- Իրեն վստահված Բանկի գույքի նպատակային և միայն ծառայողական նպատակներով շահագործում,
- ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով բանկային կամ առևտրային գաղտնիք կազմող տեղեկությունների հրապարակման համար պատասխանատվության կրում,
- Բանկում սահմանված ներքին, կարգապահական աշխատանքային ռեժիմի և գործարար էթիկայի կանոնների պահպանում, աշխատողների արտաքին տեսքի վերաբերյալ միասնական ստանդարտների պահպանում, ղեկավարության կողմից իրեն տրված հանձնարարականների ճիշտ և ժամանակին կատարում։
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- Առնվազն 5 տարվա աշխատանքային փորձ բանկային համակարգում,
- Կանխիկ դրամի հետ աշխատելու փորձ,
- Դրամաճանաչություն,
- ՀՀ բանկային օրենսդրության իմացություն,
- Համակարգչային գիտելիքների իմացություն,
- Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
- Ղեկավարման հմտություններ,
- Որոշումներ կայացնելու ունակություն,
- Ինքնակազմակերպման և ժամանակի կառավարման հմտություններ,
- Գերազանց միջանձնային և խնդիրներ լուծելու հմտություններ,
- Հաղորդակցման և բանակցություններ վարելու հմտություն,
- Վաճառքի հմտություն,
- Տարբեր իրավիճակներում աշխատելու և արագ կողմնորոշվելու ունակություն,
- Մանրուքների հանդեպ ուշադիր, լավ կազմակերպված անձնավորություն, ով ունակ է միաժամանակ մի քանի առաջադրանքներ կատարել,
- Թիմում արդյունավետ աշխատելու ունակություն,
- Գործարար էթիկայի նորմերի իմացություն և դրանց կիրառում։
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Ավագ
Լրացուցիչ տեղեկություն
Փորձաշրջանի բարեհաջող ավարտից հետո Բանկն իր աշխատակիցներին առաջարկում է արտոնությունների լայն փաթեթ, մասնավորապես, բժշկական ապահովագրություն, պարգևատրման ճկուն համակարգ, սպորտակումբների ծառայություններից օգտվելու կորպորատիվ փաթեթ, արտոնյալ պայմաններով բանկային ծառայություններ և այլն:
Եթե ձեր գիտելիքները, մասնագիտական փորձն և որակավորումները համապատասխանում են վերը նշված հաստիքի պահանջներին և դուք հետաքրքրված եք միանալու ԱյԴի Բանկի թիմին, խնդրում ենք լրացնել հայտարարությանը կից ներկայացված դիմում-հայտը և այն ուղարկել hr@idbank.am էլ.փոստի հասցեին՝ մինչև հայտարարության վերջնաժամկետը՝ վերնագիր (subject) տողում պարտադիր նշելով հաստիքի անվանումը։ Հարցազրույցի կհրավիրվեն նախնական ընտրությունը անցած դիմորդները։
«ԱյԴի Բանկը» հիմնադրվել է 1990թ.-ին «Անելիք Բանկ» անվանումով, իսկ 2018թ․ Հունիսի 4-ից Բանկը ներկայանում է «ԱյԴի Բանկ» անվանումով։
ԱյԴի Բանկի առաքելություն է լինել առաջին ընտրության Բանկ հաճախորդների համար որպես լավագույն նորարար Բանկ` հաճախորդներին տրամադրելով անհատական մոտեցմամբ արդիական թվային լուծումներ։ Բանկի մասին հավելյալ տեղեկատվության համար կարող եք այցելել Բանկի պաշտոնական կայքը https://www.idbank.am/։
Մասնագիտական հմտություններ
LSoft
Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։
Ընկերության մասին
«ԱյԴի Բանկը» հիմնադրվել է 1990թ. օգոստոսի 1-ին թեթեւ արդյունաբերության ոլորտում գործող ձեռնարկությունների եւ կազմակերպությունների կողմից` որպես փայատիրական կոմերցիոն բանկ՝ «Անելիք Բանկ» անվանումով: 1996թ. փայատիրական կոմերցիոն բանկը գրանցվել և սկսել է գործել որպես «Անելիք Բանկ» ՍՊԸ, 2007թ. վերակազմավորվել է «Անելիք Բանկ» ՓԲԸ-ի, իսկ 2018թ․ Հունիսի 4-ից Բանկը ներկայանում է «ԱյԴի Բանկ» անվանումով։
Առաքելություն, տեսլական և արժեքներ
Բանկի առաքելությունը
Լինել առաջին ընտրության բանկ մեր հաճախորդների համար՝ որպես Հայաստանի լավագույն նորարար բանկ։
Բանկի տեսլականը
Դառնալ առաջատար թվային բանկ` ընդլայնելով մեր նորարարական, հաճախորդակենտրոն գործունեությունը:
Բանկի արժեքները
- Մենք նորարար ենք
- Մենք թափանցիկ ենք
- Մենք վստահելի ենք
- Մենք հավատարիմ ենք
- Մենք թիմային ենք
Դիտել ավելին
Դիտել հակիրճ
Ընկերության լուսանկարները
Արտոնությունների փաթեթ
Կոնտակտներ
Վեբ կայք https://www.idbank.am/
Հեռախոսահամար` +37410593333
Հասցե՝ 14 Vardanants Street, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն