Կորպորատիվ հաճախորդների սպասարկման մասնագետ
Վերջնաժամկետ՝ 30 Հունիս 2024
Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական
Կատեգորիա՝ Բանկային/Վարկային
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք
Գտնվելու վայրը՝ Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն՝
"ԱյԴի Բանկ" ՓԲԸ-ն փնտրում է Կորպորատիվ հաճախորդների սպասարկման մասնագետ, ստորև ներկայացված պարտականությունների իրականացման նպատակով։
/am/korporativ-hachakhordneri-spasarkman-masnaget-40
Աշխատանքային պարտականություններ
- Անկանխիկ առք ու վաճառքի իրականացում ,
- Ավանդների ձևակերպում և սպասարկում;
- Հաշիվների, քարտերի բացում և սպասարկում;
- Հաճախորդների հետ համապատասխան պայմանագրերի կնքում, պայմանագրի դադարեցում, փոփոխություն, ստորագրում;
- Հաճախորդներին իրենց հաշիվների վերաբերյալ տեղեկանքների, քաղվածքների, վճարային փաստաթղթերի կրկնօրինակների և Բանկի ներքին իրավական ակտերով սահմանված այլ փաստաթղթերի տրամադրում;
- Հաճախորդների կողմից ներկայացված վճարային փաստաթղթերի ընդունում, ստուգում և մուտքագրում "Գործառնական օր" ծրագիր:
- Հաճախորդներին Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ համապատասխան խորհրդատվության/տեղեկատվության տրամադրում;
- Հաճախորդներին աջակցություն Բանկի քարտերի ակտիվացման, մոբայլ հավելվածներում սինքրոնացման հարցերում;
- Անհատական պահատեղերի վարձակալության պայմանագրերի կնքում, դադարեցում, փոփոխում, պահատուփային ծառայության մասով հաճախորդների սպասարկում;
Անհրաժեշտ հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- Նվազագույնը 1 տարվա աշխատանքային փորձ բանկային համակարգում ,
- Բանկային պրոդուկտների և ծառայությունների իմացություն,
- Բանկային օրենսդրության իմացություն,
- Համակարգչային գիտելիքներ,
- Ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն,
- Հաղորդակցման հմտություններ,
- Խաչաձև վաճառքի հմտություններ,
- Խնդիրների արագ և արդյունավետ լուծման կարողություններ,
- Թիմում արդյունավետ աշխատելու ունակություն,
- Ճշտապահություն և պատասխանատվության զգացողություն,
- Սթրեսակայունթություն,
- Գործարար էթիկայի նորմերի իմացություն և դրանց կիրառում։
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Չսահմանված
Լրացուցիչ տեղեկություն
Փորձաշրջանի բարեհաջող ավարտից հետո Բանկն իր աշխատակիցներին առաջարկում է արտոնությունների լայն փաթեթ, մասնավորապես, բժշկական ապահովագրություն, պարգևատրման ճկուն համակարգ, սպորտակումբների ծառայություններից օգտվելու կորպորատիվ փաթեթ, արտոնյալ պայմաններով բանկային ծառայություններ և այլն:
Մասնագիտական հմտություններ
LSoft
Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։
Ընկերության մասին
«ԱյԴի Բանկը» հիմնադրվել է 1990թ. օգոստոսի 1-ին թեթեւ արդյունաբերության ոլորտում գործող ձեռնարկությունների եւ կազմակերպությունների կողմից` որպես փայատիրական կոմերցիոն բանկ՝ «Անելիք Բանկ» անվանումով: 1996թ. փայատիրական կոմերցիոն բանկը գրանցվել և սկսել է գործել որպես «Անելիք Բանկ» ՍՊԸ, 2007թ. վերակազմավորվել է «Անելիք Բանկ» ՓԲԸ-ի, իսկ 2018թ․ Հունիսի 4-ից Բանկը ներկայանում է «ԱյԴի Բանկ» անվանումով։
Առաքելություն, տեսլական և արժեքներ
Բանկի առաքելությունը
Լինել առաջին ընտրության բանկ մեր հաճախորդների համար՝ որպես Հայաստանի լավագույն նորարար բանկ։
Բանկի տեսլականը
Դառնալ առաջատար թվային բանկ` ընդլայնելով մեր նորարարական, հաճախորդակենտրոն գործունեությունը:
Բանկի արժեքները
- Մենք նորարար ենք
- Մենք թափանցիկ ենք
- Մենք վստահելի ենք
- Մենք հավատարիմ ենք
- Մենք թիմային ենք
Դիտել ավելին
Դիտել հակիրճ
Ընկերության լուսանկարները
Արտոնությունների փաթեթ
Կոնտակտներ
Վեբ կայք https://www.idbank.am/
Հեռախոսահամար` +37410593333
Հասցե՝ 14 Vardanants Street, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն