Ներմուծման բաժնի աշխտակից

Վերջնաժամկետ՝ 16 Ապրիլ 2023

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Գնումներ/Լոգիստիկա/Սուրհանդակային

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն՝

Direct participation together with the company management in local and international exhibitions ISM, SIAL, PRODEXPO, GULFOOD...

Provide support to organize purchase and carry on negotiations


Աշխատանքային պարտականություններ

Develop a strategic purchase policy;
Plan, organize, implement and control purchase activities;
Finding and negotiating with potential partners;
Implement work with corporate partners;
Import Documents Preparation when requested by partners;
Tracking of incoming shipments;
As well as Performance of preparatory works related to the company's participation in these exhibitions

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Excellent written and verbal communication skills in English and Russian languages;
  • Computer proficiency in MS Office (Word, Excel, PowerPoint) and 1C processing;
  • Work experience with international markets up to 3 years will be a big plus
  • Excellent interpersonal skills and ability to maintain and develop new client relationships;
  • Initiative, team player, stress resistant
  • Ambitious and motivated to learn sales nuances
  • High level of accuracy, attention to detail.
  • Work schedule: Full time, 5.5 working days

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Ավագ

Աշխատավարձ: Սկսած 350000 AMD Մաքուր ամսական

Լրացուցիչ տեղեկություն

Դիմեք օնլայն staff.am-ի միջոցով և հետևեք ձեր դիմումի ողջ ընթացքին։

Անձնական հմտություններ

Տրամաբանական մտածողություն

Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։

Կոնտակտներ

Հասցե՝ Րաֆֆու 111/34, Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն