logo
company-profile-image
edX
verify
like
share-icon
activeJob
Այս թրեյնինգը դիտվել է 786 անգամ։
Հավանաբար կցանկանաք տեսնել նաև

Digital Branding and Engagement

Ընկերության տեսակը:
Էլ-ուսուցում
Կատեգորիա:
Կոնտենտի ստեղծում
Լեզու:
Անգլերեն
Անցկացման վայր:
Օնլայն
Գինը:
Անվճար
Անցկացման օր`
eye-icon
Ըստ պահանջի
Թրեյնինգի նկարագրություն:

Digital technology has rapidly evolved in the last decade, and so too has the way people communicate. Businesses can no longer rely solely on traditional business models to build brand awareness.

In today’s interconnected, hyperaware world, brand awareness and brand engagement are synonymous. We are in the age of digital brand engagement, where brands need to participate in, and inspire, a two-way conversation with their consumers.

This course will teach you about this shift and how it has altered the way brands communicate with their audiences. You will learn about the challenges of managing a digital brand and how rich and compelling content, combined with digital distribution, are integral to brand engagement.

Լրացուցիչ տեղեկություն

What you'll learn

  • The inter-relationship between paid, owned and earned media
  • Consumer change and how it is altering brand communications
  • Content marketing and how owned content can be distributed across company-owned digital media assets
  • The value of Earned Media which interests your audience
Խոսնակներ`

Sonia Dickinson

Associate Professor in the School of Marketing

Curtin University

Մասնակցություն

To participate Enroll Now

Գրանցվեք հիմա
Կիսվել ընկերների հետ:
fb-icon-share
fb-icon-share
fb-icon-share
© Staff.am 2016-2025 Բոլոր Իրավունքները Պաշտպանված Են
fb-icon
ln-icon
twitter-icon
telegram-icon
instagram-icon
youtube-icon