logo
company-profile-image
Quick Start
like
share-icon
employees
Աշխատակիցների քանակը՝
մինչև 50
activeJob
Այս թրեյնինգիը դիտվել է 42 անգամ։
Հավանաբար կցանկանաք տեսնել նաև

Digital Marketing Specialist preparation

Ընկերության տեսակը:
Թրեյնինգ
Կատեգորիա:
Մարքեթինգ/Գովազդ
Լեզու:
Հայերեն
Անցկացման վայր:
Երևան
Գինը:
87000 AMD
Անցկացման օր`
eye-icon
23 Մայիս 2020
Ժամանակ`
eye-icon
15:00 - 17:00
Թրեյնինգի նկարագրություն:

Մեր օրերում դժվար է պատկերացնել ինչ-որ ընկերություն, որը չի օգտագործում թվային մարքեթինգի գործիքները և հնարավորությունները: Շատ ընկերություններ ամբողջովին կամ մասամբ իրականացնում են իրենց բիզնեսը թվային հարթակում, մյուսներն էլ օգտագործում են առցանց հարթակը, որպես գովազդի և վաճառքի արդյունավետ միջոց: Թվային մարքեթինգը դարձել է մերօրյա ամենաարդյունավետ մարքեթինգային տեսակը: Այդ իսկ պատճառով, շուկայում կա թվային մարքեթինգի (digital marketing) մասնագետների մեծ պահաջարկ: Quick Start նախագծի «Թվային մարքեթինգի մասնագետի պատրաստում» ծրագրի շրջանակներում կիրականացվեն գործնական առաջադրանքներ ու նախագծեր և ծրագրի ավարտին մասնակիցները կտիրապետեն մասնագիտական հիմնական գործիքներին և ունակություններին: Ծրագիրը նախատեսված է սկսնակների համար, ովքեր ցանկանում են ձեռք բերել համապատասխան գիտելիքներ, հմտություններ և աշխատել որպես թվային մարքեթինգի մասնագետ: Ծրագրի հիմնական նպատակն է` պատրաստել որակավորված մասնագետներ, ովքեր ծրագրից անմիջապես հետո պատրաստ կլինեն աշխատել որպես Թվային Մարքեթինգի մասնագետ: Ծրագրի հիմնական փուլերն են` 1.Դասընթացի իրականացում Lets go Digital Facebook and Instagram Youtube Master in Google Google Analytics Google AdWords SEO Messengers Email Marketing ծրագրի մանրամասն նկարագրություն 2. Ավարտական գործնական նախագծի իրականացում 3․ Ավարտական թեստավորում 4. Որակավորման շնորհում 5. CV կազմելու ու հարցազրույցն հաջող անցնելու խորհրդատվություն 6. Կապ գործատուների հետ (* Ամբողջական ծրագրին մասնակցած և բարձր արդյունքեր ցուցաբերած մասնակիցների համար) Հիմնական արդյունքներ Դասընթացի ավարտին մասնակիցները կիմանան՝ Ինչի՞ց սկսել թվային մարքեթինգը Ինչպե՞ս օգտագործել կայքը՝ վաճառքների աճի նպատակով Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ կիրառել Google Analytics-ը Ինչպիսի՞ սոց. կայքեր կան և ինչպե՞ս կիրառել դրանք Email մարքեթինգի ո՞ր գործիքից օգտվել Ինչպե՞ս օգտվել Google AdWords-ից Ինչպե՞ս աշխատել որոնողական համակարգերի հետ Ինչպե՞ս չափել թվային մարքեթինգի արդյունավետությունը Ինչպե՞ս կառավարել թվային մարքեթինգի ամբողջ գործընթացը Տևողություն 26 ժամ՝ շաբաթական 2 անգամ, 2-ական ժամ Օրեր Մեկնարկ՝ մայիսի 23 Օրեր՝ երեքշաբթի (19:00-21:00) շաբաթ (15:00-17:00) Ձեր ներդրումը 87,000 ՀՀ դրամ (ներառյալ հարկեր) Մասնակիցների քանակ` 10-15 Լեզու՝ Հայերեն, տերմիններ` անգլերեն Շտապե՛ք ծանոթանալ մանրամասներին և գրանցվեք հտևյալ հղմամբ https://bit.ly/2UWPoEK կամ զանգահարեք ☎ 077 59 39 59, 044 59 39 59

Խոսնակներ`

Դասընթացավարներ

Ագաթա Կարապետյան`  Թվային մարքեթինգի և Սոց. մեդիա մարքեթինգի մասնագետ Ագաթան թվային մարքեթինգի և սոցիալական մեդիա մարքեթինգի ոլորտում ունի 7+ տարվա աշխատանքային փորձ: Աշխատում է նաև որպես միջոցառումների կառավարման մասնագետ: Այդ ոլորտում ունի 5+ տարվա փորձ: Ներկայումս աշխատում է, որպես` Մարքեթինգի մասնագետ ՛՛ Rouge ” ընկերությունում Թվային մարքեթինգի մասնագետ ՛՛Figaro Group՛՛- ում Սոցիալական մեդիա մասնագետ ՛՛ Avanta Clinics՛՛ : Ինչպես նաև սերտիֆիկացված է ՝ Google adwords Google Analytics Individual Hootsuite Social Marketing Hubspot Content Marketing Hubspot Inbound Մարքեթինգային ծրագրեր նա իրականցնում է ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ Մոսկվայում: Հակոբ Դավոյան` Թվային մարքեթինգի մասնագետ Հակոբը թվային մարքեթինգի մասնագետ է, ով նույնպես ունի տարիների փորձ այս ոլորտում: Աշխատել է՝ IT Home, Capital Gold Art Quartz SPG Sport FaceCaseOriginal Որպես թվային մարքեթինգի մասնագետ ներառված է եղել նաև տարբեր հեռահար (outsource) նախագծերում:  

Մասնակցություն

Շտապե՛ք ծանոթանալ մանրամասներին և գրանցվեք հտևյալ հղմամբ https://bit.ly/2UWPoEK կամ զանգահարեք ☎ 077 59 39 59, 044 59 39 59

Կիսվել ընկերների հետ:
fb-icon-share
fb-icon-share
fb-icon-share
© Staff.am 2016-2024 Բոլոր Իրավունքները Պաշտպանված Են
fb-icon
ln-icon
twitter-icon
telegram-icon
instagram-icon
youtube-icon