Introduction to Marketing
Գինը:79 USD
Անցկացման օր: Ըստ պահանջի
Տեսակը: Էլ-ուսուցում
Կատեգորիա՝ Մարքեթինգ/Գովազդ
Լեզու: Անգլերեն
Քաղաք: Online
/am/introduction-to-marketing-1
Թրեյնինգի նկարագրություն:
Taught by three of Wharton's top faculty in the marketing department, consistently ranked as the #1 marketing department in the world, this course covers three core topics in customer loyalty: branding, customer centricity, and practical, go-to-market strategies. You?ll learn key principles in - Branding: brand equity is one of the key elements of keeping customers in a dynamic world in which new startups are emerging constantly. - Customer centricity: not synonymous with customer service, customer centricity starts with customer focus and need-gathering. - Go-to-market strategies: understand the drivers that influence customers and see how these are implemented prior to making an investment. Complete this course as part of Wharton's Business Foundations Specialization, and you'll have the opportunity to take the Capstone Project and prepare a strategic analysis and proposed solution to a real business challenge from Wharton-governed companies like Shazam and SnapDeal or to a challenge faced by your own company or organization. Wharton-trained staff will evaluate the top submissions, and leadership teams at Shazam and SnapDeal will review the highest scoring projects prepared for their companies.
Ով կարող է մասնակցել:
SKILLS YOU WILL GAIN
Positioning (Marketing)
Marketing
Marketing Strategy
Customer Satisfaction
Խոսնակներ:
Barbara E. Kahn
Professor of Marketing and Director, Jay H. Baker Retailing Center
The Wharton School
Peter Fader
Professor of Marketing and Co-Director of the Wharton Customer Analytics Initiative
The Wharton School
David Bell
President and Co-Founder at Idea Farm Ventures (IFV)
Marketing
Jagmohan Raju
Joseph J. Aresty Professor
Marketing, The Wharton School
Մասնագիտական հմտություններ
Մարկետինգի կառավարում
Մարկետինգային ռազմավարություն
Մասնակցություն
Կիսվել ընկերների հետ
Թրեյնինգ կենտրոնի մասին
Ընկերության տեսակը` ՍՊԸ/ԲԲԸ/ՓԲԸ
Աշխատակիցների քանակը` 500-1500