2018թ․ ապրիլին staff.am կարիերայի հարթակի կողմից իրականացվել է <<ՀՀ աշխատաշուկայի վիճակագրական վերլուծություն>> վերջին 18 ամիսների ընթացքում հավաքագրված վիճակագրական տվյալների հիման վրա: Վերլուծության հիմքում գործատուների կողմից մեր հարթակում հայտարարված թափուր աշխատանքների տվյալներն են, օգտագործվել է 3,000-5,000 տող տվյալ, կախված ուսումնասիրության շրջանակից։ Հաշվի առնելով նախորդ հետազոտության տվյալները, կատարվել է նաև համեմատական վերլուծություն վերջին 6 ամիսների և նախորդ ժամանակահատվածի արդյունքների միջև։
Վերջերս նաև staff.am հարթակի միջոցով աշխատավարձերի վերաբերյալ անանուն հարցում էր կազմակերպվել, որին մասնակցել են ավելի քան 1,000 անհատներ՝ տրամադրելով տեղեկատվություն գործատուի, իրենց պաշտոնի և գործունեության ոլորտի և աշխատավարձի վերաբերյալ, նշելով, իհարկե, թե քանի տարվա փորձ ունեն այս ոլորտում։
Հիմնվելով վերը նշված տվյալների վրա կատարվել է ՀՀ-ում մարքեթինգային ոլորտի ուսումնասիրություն, որի նպատակն է հասկանալ Մարքեթինգային ոլորտի առանձնահատկությունները աշխատանք փնտրողների տեսանկյունից։
Մասնավորապես՝
Վերլուծել այս ոլորտի գործատուների (Մարքեթինգով և գովազդով զբաղվող ընկերություններ) ակտիվությունը ՀՀ աշխատաշուկայում։
Վերլուծել տարբեր ոլորտի ընկերություններում մարքեթինգային ուղղվածությամբ մասնագետների կարիքը (թվային մարքեթինգ, ռազմավարական մարքեթինգ, content մարքեթինգ, և այլ ուղղություններ)։
Վերլուծել այն մասնագիտական գիտելիքներն ու հմտությունները, որոնք ամենապահանջվածն են այս ոլորտի մասնագետների համար։
Վերլուծել անհատ օգտատերերի կողմից աշխատավարձի վերաբերյալ տրամադրված տվյալները, և ստանալ միջին աշխատավարձի մասին պատկերացում աշխատանքային փորձից կախված։
ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՈԼՈՐՏԻ ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁԵՐԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՓՈՐՁԻ

ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՈԼՈՐՏԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԴԵՊՔՈՒՄ ԱՄԵՆԱՊԱՀԱՆՋՎԱԾ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԸ


Միջին աշխատավարձը Մարքեթինգի ոլորտի մասնագետների համար՝
![]()
Ռազմավարական մարքեթինգ,
![]()
Թվային մարքեթինգ,
![]()
Սոց․ մեդիա մարքեթինգ,
![]()
Մարքեթինգ և վաճառք,
![]()
Գովազդ և PR:

Վերջին 6 ամիսների ընթացքում բոլոր աշխատանքների 8%-ը Մարքեթինգային ոլորտում են։ Մասնավորապես՝
![]()
Ռազմավարական մարքեթինգ,
![]()
Թվային մարքեթինգ,
![]()
Սոց․ մեդիա մարքեթինգ,
![]()
Մարքեթինգ և վաճառք,
![]()
Գովազդ և PR:

Վերջին 6 ամիսների ընթացքում անկախ կազմակերպության գործունեության ոլորտից, Մարքեթինգի մասնագետները թոփ ամենապահանջվածների ցանկում են։ Մասնավորապես՝
![]()
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ,
![]()
Արտադրություն և արդյունաբերություն,
![]()
Ներկրում, արտահանում և առևտուր,
![]()
Ֆինանսաբանկային,
![]()
Տուրիզմ և հյուրընկալություն և այլն։
Ամբողջական և ոլորտային վիճակագրական վերլուծությանը կարող եք հետևել ստորև․







