lili
Սկիզբ / COVID-19` HR ռեսուրսներ / Պարապ Վախտի Մարքեթինգ. Ինչպես արդյունավետ օգտագործել ինքնամեկուսացումը

Պարապ Վախտի Մարքեթինգ. Ինչպես արդյունավետ օգտագործել ինքնամեկուսացումը

Թվում էր, թե Կոբի Բրայանտի մահից հետո ոչ մի այլ բան չէր կարող ցնցել համացանցը նոր տարում, սակայն COVID-19-ը արդեն շաբաթներ շարունակ համացանցի և առօրյա ամենաքննարկվող թեմաներից է:

Ինչպես բոլոր մարդիկ, այդպես էլ մենք` թվային մարքեթինգի մասնագետներս, ունենք որոշակի ազատ ժամանակ, որ խնայում ենք` համաճարակի ժամանակ մնալով տանը: Եվ քանի որ մեր սիրելի ոլորտը անընդհատ փոխվում է, նույնիսկ համաճարակի ժամանակ, առաջարկում եմ ազատ ժամանակը նվիրել մասնագիտական աճին` սովորելով, ուսումնասիրելով, կիսվելով և քննարկելով:

Եվ այսպես, ինչ կարող եք անել, եթե ունեք համակարգիչ, հարմարավետ աթոռ կամ բազկաթոռ, կապ և ցանկություն.

1. Անցեք օնլայն դասընթացներ

 

Օնլայն դասընթացները գիտելիքները հարստացնելու և մասնագիտական աճին նպաստող ամենահարմար տարբերակներից են: Սովորաբար, դասընթացների ավարտին տրվում է նաև վկայական, որը կարող է հարստացնել նաև ձեր CV-ն:

ԱՆՎՃԱՐ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐ

  1. Hubspot Academy — Hubspot ակադեմիան առաջարկում է 10-ից ավելի անվճար օնլայն դասընթացներ, որոնց ավարտին տալիս է վկայական: Թեմաները տարբեր են` Inbound Marketing, Content Marketing, Email Marketing, Social Media և այլն

Մակարդակ` սկսնակ

Վկայական` տրվում է

Վճար` անվճար

2Google Skillshop – օնլայն հարթակը առաջարկում է դասընթացներ Google-ի ապրանքներից օգտվողների համար` Google Ads, Google Analytics, Google Marketing Platform և այլն:

Մակարդակ` սկսնակ, միջանկյալ, փորձագետ

Վկայական` տրվում է

Վճար` անվճար

3. Facebook Blueprint — օնլայն հարթակը առաջարկում է դասընթացներ Facebook-ի ապրանքներից օգտվողների համար` Business Manager, Ad Manager, Instagram, Messenger և այլն: Չնայած դասընթացներն անվճար են, վկայականի ստացման համար պետք է նախօրոք քննության ժամ պլանավորել և վճարել։

Մակարդակ` սկսնակ, միջանկյալ, փորձագետ

Վկայական` տրվում է (վճարովի)

Վճար` դասըթացներն անվճար են

4. staff.am trainings – օնլայն հարթակն առաջարկում է դասընթացներ ինչպես հայաստանյան ընկերությունների կողմից, այնպես էլ օնլայն տարբեր հարթակների։ Դասընթացների վճարը կախված է այն տրամադրող ընկերությունից։

Մակարդակ` սկսնակ, միջանկյալ, փորձագետ

Վկայական` տրվում է (վճարովի)

Վճար` կախված ընկերությունից

5. Այլ անվճար դասընթացներ

  • SEO by MOZ — ծանոթացում SEO-ին (սկսնակների համար)
  • Social Media Advertsing by Buffer — ծանոթացում սոցիալական մեդիայի գովազդներին (սկսնակների համար)
  • Instagram for Business by IconSquare — ինչպես առաջխաղացնել ձեր բիզնեսը ինստագրամում (սկսնակների համար)
  • Influencer Marketing Strategy by Coursera — դասընթացն անվճար է, սակայն վկայական ստանալու համար անհրաժեշտ կլինի վճարել (միջանկյալ մակարդակի համար)
  • Marketing Analytics by edX — դասընթացն անվճար է, սակայն վկայական ստանալու համար անհրաժեշտ կլինի վճարել (միջանկյալ մակարդակի համար)
  • Pixar in a Box: The Art of Storytelling by Pixar (ցանկացած մակարդակի համար)
  • Digital Garage by Google — անվճար դասընթացներ փոքր բիզների համար

ՎՃԱՐՈՎԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐ

Եթե արդեն ունեք բազային գիտելիքներ թվային մարքեթինգից և փնտրում եք ավելի առաջադեմ (advanced) դասընթացներ, ապա այս ցուցակը ձեզ համար է.

ebooks

2. Սովորեք կարդալով

 

  1. Free PPC University by WordStream-ը առաջարկում է սովորել կամ խորացնել ձեր գիտելիքները գովազդային մարքեթինգում: Այն նախատեսված է բոլոր մակարդակների համար:
  2. Think With Google — Այստեղ կգտնեք տարբեր ռեսուրսներ մարքեթինգի , սպառողական հարցումների և գովազդների մասին:
  3. Google Primer հավելվածն առաջարկում է մարքեթինգի և բիզնեսի ոլորտի տարբեր հմտությունների զարգացում: Դասընթացները դասավանդվում են ոլորտի փորձագետների կողմից, ինչպես նաև հենց Գուգլի աշխատակիցների կողմից:
  4. Հետևեք մարքեթինգային ալիքներին (channels) Telegram-ում (ռուսալեզու)՝

3. Ուսումնասիրեք Tiktok-ը

 

Չնայած այն կարծիքներին, որ այս սոցիալական պլատֆորմը վատն է իր լսարանով և այն երկար չի դիմանա, Ինստագրամը թույլ չի տա և նման այլ վստահ պնդումներ, ես հավատում եմ միայն թվերին, իսկ թվերը փաստում են, որ Tiktok-ի օգտատերերի թիվն օրեցօր աճում է:

Հավելվածը նախորդ տարի համարվել է 2-րդ ամենաշատ ներբեռնված հավելվածն աշխարհում (Apple App Store և Google Play միասին): Հայաստանում օգտատերերի կամ լսարանի մասին որևէ վիճակագրություն չկա. այն օգտագործվում է հիմնականում երեխաների և պատանիների կողմից, սակայն լսարանն աճում է:

Բացի սոցիալական պլատֆորմից, այն՝ որպես video editor, շատ լավ գործիք է, քանի որ մինչև այժմ ոչ մի նմանատիպ պլատֆորմ չի տալիս նման հարուստ editor:

sharing

4. Կիսվեք ձեր գիտելիքներով

 

Ինչպես ես եմ հիմա ձեր հետ կիսվում այս հոդվածում, դուք նույնպես կարող եք բլոգի կամ վլոգի տարբերակով կիսվել ձեր գիտելիքներով, փորձով և խորհուրդով: Սա նույնպես ապահովում է մասնագիտական աճ, քանի որ գրելու ընթացքում դուք ոչ միայն ուսումնասիրությունների շնորհիվ ավելացնում եք գիտելիքները, այլ նաև հմտացնում եք ձեր բովանդակագրության (content writing) հմտությունները:

Ինչպես կիսվել գիտելիքներով կամ փորձով.

  • Սկսեք ձեր բլոգը Medium -ում, կարիերայի թեմաներով նաև StaffMedia-ում,
  • Ստեղծեք Telegram channel և թարմացրեք ամեն օր,
  • Ակտիվացրեք ձեր Linkedin-ը,
  • Միացեք Digital Marketing Armenia ֆեյսբուքյան խմբին,

Իսկ խորհրդի կամ նյութի տարածման համար կարող եք միանալ Digital Marketing Armenia ֆեյսբուքյան խմբին, որտեղ հավաքվել են ոլորտի առաջատար և սկսնակ մասնագետները:

Հուսով եմ, որ նման առաջարկներ օգտակար կլինեն և ուրախ կլինեմ լսել ձեր առաջարկները մեկնաբաննություններում` ցանկը թարմացնելու համար:

Լիլիթ Բրոյան

Digital Marketing Expert
Այցելեք staff.am այսօր և ստեղծեք Ձեր օնլայն CV-ին

Հեղինակը՝ StaffBlog

Դիտեք նաև

COVER2

Թիմակիցների մենտորինգ․ հաջողված մեթոդ աշխատավայրում

Ինչ է թիմակիցների մենտորինգը: Ի՞նչ առավելություններ այն կտա Ձեր ընկերությանը։ 5 հիմնական խորհուրդ «թիմակիցների մենտորինգ» …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *