Գլխավոր տնօրենի օգնական

Deadline: 21 April 2024

Employment term: Permanent

Category: Administrative/office-work

Job type: Full time

Location: Arzni

Job description:

«ԲԵԿՈՆ ՊՐՈԴՈւԿՏ» ՍՊԸ-ն աշխատանքի է հրավիրում Գլխավոր Տնօրենի Օգնական՝ միանալու մեր պրոֆեսիոնալ թիմին:

«ԲԵԿՈՆ ՊՐՈԴՈւԿՏ»-ի մասին

«ԲԵԿՈՆ ՊՐՈԴՈւԿՏ» ընկերությունը հիմնադրվել է 1995թ. և զբաղվում է մսամթերքի և կիսաֆաբրիկատների արտադրությամբ: Գործունեությունը սկսելով փոքր արտադրամասում՝ ընկերությունը ժամանակի ընթացքում ընդարձակվել է և այսօր գործում է ժամանակակից, միջազգային ստանդարտներին համապատասխան մասնաշենքում:

Ընկերության առաքելությունն է.

  • Միավորել լավագույն մասնագետներին,
  • Լինել նորարար և հասնել միայն ամենաբարձր ցուցանիշներին՝ ձգտելով նպաստել մսամթերքի հայկական շուկայի զարգացմանը,
  • Լինել պատասխանատու հասարակության բոլոր շերտերի առաջ՝ գիտակցելով արտադրանքի կարևորությունը ողջ հասարակության համար։

Քո մասին

Դու սկսնակ, էնտուզիաստիկ, մանրուքներին միտված մասնագետ ես, ով փնտրում է զարգանալու, սովորելու և մասնագիտական աճ գրանցելու հնարավորություն:


Job responsibilities

Պաշտոնի մասին

  • Հետևել նամակագրությանն ու պատասխանել հեռախոսազանգերին,
  • Կազմել անհրաժեշտ փաստաթղթեր, հետևել փաստաթղթաշրջանառությանը,
  • Կազմակերպել ժողովներ, հանդիպումներ, միջոցառումներ,
  • Համակարգել Գլխավոր Տնօրենի աշխատանքային գրաֆիկը,
  • Իրականացնել Գլխավոր Տնօրենի հանձնարարականները ամենօրյա գրաֆիկով,
  • Գլխավոր տնօրենի գործուղումների և ուղևորությունների համար անհրաժեշտ գործընթացների կազմակերպում և համակարգում, համապաատսխան փաստաթղթերի փաթեթների կազմում։

Required qualifications

Պարտադիր պահանջներ

  • Բարձրագույն կրթության առկայություն հաղորդակցման կամ հարակից այլ ոլորտներում,
  • Աշխատանքային փորձը բազմամարդ թիմում աշխատելու կդիտվի որպես առավելություն,
  • Ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն․ դու տիրապետում ես ինչպես բանավոր, այնպես էլ գրավոր ռուսերենին և անգլերենին, քանի որ շփվելու ես միջազգային գործընկերների հետ։
  • MS Office փաթեթի իմացություն,
  • Հաղորդակցման հմտություններ․ դու պետք է կարողանաս գրագետ արտահայտել քո մտքերը ինչպես բանավոր, այնպես էլ գրավոր հաղորդակցության մեջ: Ուստի, քեզանից ակնկալվում է լինել ուշադիր մանրուքների նկատմամբ և լինել ուշադիր ինչպես ընկերության աշխատակիցների, այնպես էլ միջազգային գործընկերների հետ հաղորդակցման մեջ,
  • Սթրեսակայունություն. դու համակարգելու ես Գլխավոր տնօրենի աշխատանքը, ուստի կարևոր է լինել սթրեսակայուն և ունենալ հմտություն միաժամանակ մի քանի տարբեր գործառույթ իրականացնելու։

Ցանկալի պահանջներ

  • Ճկունություն. աշխատանքային պարտականությունները լինելու են չկրկնվող և բազմաբնույթ, ուստի անհրաժեշտ է ունենալ մասնագիտական ճկունություն շուտ ադապտացվելու և վերջիններիս իրականացման համար համապատասխան քայլեր մշակելու համար։
  • Բիզնես իրազեկվածություն. դու լինելու ես կազմակերպության այն ներկայացուցիչը, ով շփվելու է բոլոր ներքին և արտաքին օղակների հետ, ուստի պահանջվում է լինել բավարար կոմպետենտ։

Required candidate level: Mid level

Additional information

Ինչո՞ւ դիմել

  • Ունենալու ես անսահման հնարավորություններ մասնագիտական աճի և զարգացման,
  • Աշխատելու ես դրական, ու ինչպես մեր գործադիր տնօրենն է սիրում ասել՝ «լուսավոր» աշխատանքային միջավայրում,
  • Ընկերությունն ապահովելու է անվճար ճաշային ընդմիջում,
  • Ընկերությունն ապահովելու է քո անվտանգ ճանապարհը դեպի գործարան և ետ:

 

Եթե արդեն հետաքրքրեց, ապա  լրացրու օնլայն դիմում հայտը։

Համալրման փուլեր՝

  1. Հեռախոսային հարցազրույց հավաքագրման մասնագետի հետ,
  2. Հարցազրույց հավաքագրման մասնագետի և ածխատակազմի ղեկավարի հետ,
  3. Վերջին հանդիպում Գլխավոր Տնօրենի հետ հետ,
  4. 3-5 օր փորձաշրջան։

 

Հասցեն՝ գ.Արզնի, Աբովյան խճուղի, թիվ 9

 

Please clearly mention that you have heard of this job opportunity on staff.am

Professional skills

MS Office

Soft skills

Flexible

Share this job via your favorite social media channel.

Benefits

Annual salary review
Teambuilding and corporate events
Complimentary tea, coffee and refreshments
Free meal(s)/Coupons
Free parking
Free car
Gifts for different occasions
Loyalty bonus

Contact details

Website http://www.bacon.am

Phone: (010) 250-001, (010) 252-020

Address: Kotayk region, v. Arzni, Yerevan, Armenia

Find Bacon Product LLC on social media