![АМИО БАНК](https://cdn.staff.am/staff.am/upload/a/5/3/5/a53585ab.jpg)
Менеджер проектов розничного бизнеса
Крайний срок: 29 Июнь 2024
Условия контракта: Постоянный
Категория: Банковское/кредитное дело
Тип вакансии: Полная ставка
Местонахождение: Ереван
Описание работы
Մասնաճյուղային և բանկոմատային ցանցի բնականոն գործունեության ապահովման նպատակով աշխատանքների կազմակերպում և իրականացում:
/ru/menedzher-proektov-roznichnogo-biznesa
Обязанности
- Մասնաճյուղերի բացման, լուծարման, հասցեափոխման, անվանափոխման և այլ գրանցման ենթակա գործընթացների համար անհրաժեշտ փաստաթղթային փաթեթի ձևավորում, նախապատրաստական աշխատանքների կազմակերպում, նախապատրաստական աշխատանքների իրականացման շրջանակներում բանկի տարբեր ստորաբաժանումների հետ համագործակցություն և համապատասխան առաջարկների ներկայացում, Վարչությանը ներկայացվող որոշումների պատրաստում, համաձայնեցում և ընթացքավորում
- Մասնաճյուղային ցանցում առկա խնդիրների բացահայտում, վերլուծության իրականացում, լուծման ուղիների հայտնաբերում, օպտիմալացում և արդյունավետության բարձրացման նպատակով միջոցառումների կազմակերպում
- Մասնաճյուղային ցանցի գործունեությանը վերաբերող կանոնակարգերի, կարգերի և այլ փաստաթղթերի մշակում, համաձայնեցում և ներդրում
- Բանկի կառուցվածքային ստորաբաժանումների կողմից ներկայացված առաջարկների հիման վրա գրությունների պատրաստում, մասնաճյուղային ցանցին ծանուցում, առաջացած խնդիրների քննարկման համար հանդիպումների և Conference Call-երի կազմակերպում, հետադարձ կապի ապահովում
- Բանկոմատային ցանցում փոփոխություններ կատարելու նպատակով փաստաթղթային փաթեթի ձևավորում, նախապատրաստական աշխատանքների կազմակերպում
- Մասնաճյուղային ցանցի վերաբրենդավորման աշխատանքների շրջանակներում գործընկերների ընտրության գործընթացներին մասնակցություն, հաղորդակցությունների կազմակերպում, տեղեկատվության հավաքագրում, հաշվետվությունների կազմում, գործընկերների հետ համապատասխան պայմանագրերի կնքում, Վարչությանը ներկայացվող որոշումների պատրաստում, համաձայնեցում և ընթացքավորում
- Մասնաճյուղային ցանցի վերաբրենդավորման աշխատանքների շրջանակներում Mulberry համակարգով հայտերի ձևակերպում, փաստաթղթավորում և կատարված աշխատանքների համար վճարումների իրականացման գործընթացի կազմակերպում:
Требования
- Բարձրագույն կրթություն
- Ֆինանսաբանկային համակարգում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձ
- Բանկային գործունեությունը կարգավորող օրենսդրության իմացություն
- Ռազմավարական մտածողություն
- Հաղորդակցության հմտություններ
- Ժամանակի կառավարում
- Վերլուծական մտածողություն
- Բանակցելու հմտություններ
- Միաժամանակ տարբեր առաջադրանքներ կատարելու և սեղմ ժամկետներին համապատասխանելու կարողություն
- Հայերենի գերազանց իմացություն
- Ռուսերեն կամ անգլերեն լեզուների լավ իմացություն:
Требуемый уровень кандидата: Старший
Дополнительная информация
Подай заявку через staff.am и отслеживай весь процесс онлайн․
Профессиональные навыки
MS Office
Банковское дело
Личные навыки
Письменные навыки общения
Управление временем
Поделитесь этой вакансией в соцсетях.
Our vision
To be a caring partner in financial and related services
Просмотреть больше
Просмотреть меньше
Mission
To support people in important initiatives with new digital technologies and available financial solutions, making their lives easy and convenient.
Просмотреть больше
Просмотреть меньше
Brand Promise
AMIO makes the banking experience easy and individually tailored for you. So you can rely and enjoy it most.
Просмотреть больше
Просмотреть меньше
Фотогалерея
Привилегии для сотрудников
Контакты
Веб-сайт https://www.amiobank.am/
Телефон: +37410592093
Адрес: 48 Nalbandyan poxoc, Ереван, Армения