2018թ․ ապրիլին staff.am կարիերայի հարթակի կողմից իրականացվել է <<ՀՀ աշխատաշուկայի վիճակագրական վերլուծություն>> վերջին 18 ամիսների ընթացքում հավաքագրված վիճակագրական տվյալների հիման վրա: Վերլուծության հիմքում գործատուների կողմից մեր հարթակում հայտարարված թափուր աշխատանքների տվյալներն են, օգտագործվել է 3,000-5,000 տող տվյալ, կախված ուսումնասիրության շրջանակից։ Հաշվի առնելով նախորդ հետազոտության տվյալները, կատարվել է նաև համեմատական վերլուծություն վերջին 6 ամիսների և նախորդ ժամանակահատվածի արդյունքների միջև։
Վերջերս նաև staff.am հարթակի միջոցով աշխատավարձերի վերաբերյալ անանուն հարցում էր կազմակերպվել, որին մասնակցել են ավելի քան 1,000 անհատներ՝ տրամադրելով տեղեկատվություն գործատուի, իրենց պաշտոնի և գործունեության ոլորտի և աշխատավարձի վերաբերյալ, նշելով, իհարկե, թե քանի տարվա փորձ ունեն այս ոլորտում։
Հիմնվելով վերը նշված տվյալների վրա կատարվել է ՀՀ-ում մարքեթինգային ոլորտի ուսումնասիրություն, որի նպատակն է հասկանալ Մարքեթինգային ոլորտի առանձնահատկությունները աշխատանք փնտրողների տեսանկյունից։
Մասնավորապես՝
Վերլուծել այս ոլորտի գործատուների (Մարքեթինգով և գովազդով զբաղվող ընկերություններ) ակտիվությունը ՀՀ աշխատաշուկայում։
Վերլուծել տարբեր ոլորտի ընկերություններում մարքեթինգային ուղղվածությամբ մասնագետների կարիքը (թվային մարքեթինգ, ռազմավարական մարքեթինգ, content մարքեթինգ, և այլ ուղղություններ)։
Վերլուծել այն մասնագիտական գիտելիքներն ու հմտությունները, որոնք ամենապահանջվածն են այս ոլորտի մասնագետների համար։
Վերլուծել անհատ օգտատերերի կողմից աշխատավարձի վերաբերյալ տրամադրված տվյալները, և ստանալ միջին աշխատավարձի մասին պատկերացում աշխատանքային փորձից կախված։
ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՈԼՈՐՏԻ ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁԵՐԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՓՈՐՁԻ

ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՈԼՈՐՏԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԴԵՊՔՈՒՄ ԱՄԵՆԱՊԱՀԱՆՋՎԱԾ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԸ
Միջին աշխատավարձը Մարքեթինգի ոլորտի մասնագետների համար՝
Ռազմավարական մարքեթինգ,
Թվային մարքեթինգ,
Սոց․ մեդիա մարքեթինգ,
Մարքեթինգ և վաճառք,
Գովազդ և PR:
Վերջին 6 ամիսների ընթացքում բոլոր աշխատանքների 8%-ը Մարքեթինգային ոլորտում են։ Մասնավորապես՝
Ռազմավարական մարքեթինգ,
Թվային մարքեթինգ,
Սոց․ մեդիա մարքեթինգ,
Մարքեթինգ և վաճառք,
Գովազդ և PR:
Վերջին 6 ամիսների ընթացքում անկախ կազմակերպության գործունեության ոլորտից, Մարքեթինգի մասնագետները թոփ ամենապահանջվածների ցանկում են։ Մասնավորապես՝
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ,
Արտադրություն և արդյունաբերություն,
Ներկրում, արտահանում և առևտուր,
Ֆինանսաբանկային,
Տուրիզմ և հյուրընկալություն և այլն։
Ամբողջական և ոլորտային վիճակագրական վերլուծությանը կարող եք հետևել ստորև․