2018թ․ ապրիլին staff.am կարիերայի հարթակի կողմից իրականացվել է <<ՀՀ աշխատաշուկայի վիճակագրական վերլուծություն>> վերջին 18 ամիսների ընթացքում հավաքագրված վիճակագրական տվյալների հիման վրա: Վերլուծության հիմքում գործատուների կողմից մեր հարթակում հայտարարված թափուր աշխատանքների տվյալներն են, օգտագործվել է 3,000-5,000 տող տվյալ, կախված ուսումնասիրության շրջանակից։ Հաշվի առնելով նախորդ հետազոտության տվյալները, կատարվել է նաև համեմատական վերլուծություն վերջին 6 ամիսների և նախորդ ժամանակահատվածի արդյունքների միջև։

Վերջերս նաև staff.am հարթակի միջոցով աշխատավարձերի վերաբերյալ անանուն հարցում էր կազմակերպվել, որին մասնակցել են ավելի քան 1,000 անհատներ՝ տրամադրելով տեղեկատվություն գործատուի, իրենց պաշտոնի և գործունեության ոլորտի և աշխատավարձի վերաբերյալ, նշելով, իհարկե, թե քանի տարվա փորձ ունեն այս ոլորտում։

Հիմնվելով վերը նշված տվյալների վրա կատարվել է ՀՀ-ում մարքեթինգային ոլորտի ուսումնասիրություն, որի նպատակն է հասկանալ Մարքեթինգային ոլորտի առանձնահատկությունները աշխատանք փնտրողների տեսանկյունից։

Մասնավորապես՝

chevron-sign-to-right Վերլուծել այս ոլորտի գործատուների (Մարքեթինգով և գովազդով զբաղվող ընկերություններ) ակտիվությունը ՀՀ աշխատաշուկայում։

chevron-sign-to-right Վերլուծել տարբեր ոլորտի ընկերություններում մարքեթինգային ուղղվածությամբ մասնագետների կարիքը (թվային մարքեթինգ, ռազմավարական մարքեթինգ, content մարքեթինգ, և այլ ուղղություններ)։

chevron-sign-to-right Վերլուծել այն մասնագիտական գիտելիքներն ու հմտությունները, որոնք ամենապահանջվածն են այս ոլորտի մասնագետների համար։

chevron-sign-to-right Վերլուծել անհատ օգտատերերի կողմից աշխատավարձի վերաբերյալ տրամադրված տվյալները, և ստանալ միջին աշխատավարձի մասին պատկերացում աշխատանքային փորձից կախված։

ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՈԼՈՐՏԻ ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁԵՐԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՓՈՐՁԻ
1

ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՈԼՈՐՏԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԴԵՊՔՈՒՄ ԱՄԵՆԱՊԱՀԱՆՋՎԱԾ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԸ 

SKILLS

salary

Միջին աշխատավարձը Մարքեթինգի ոլորտի մասնագետների համար՝

play-button (8)

Ռազմավարական մարքեթինգ, 

play-button (8)

Թվային մարքեթինգ, 

play-button (8)

Սոց․ մեդիա մարքեթինգ,

play-button (8)

Մարքեթինգ և վաճառք,

play-button (8)

Գովազդ և PR:

8%

Վերջին 6 ամիսների ընթացքում բոլոր աշխատանքների 8%-ը Մարքեթինգային ոլորտում են։ Մասնավորապես՝

play-button (6)

 Ռազմավարական մարքեթինգ,

play-button (6)

Թվային մարքեթինգ,

play-button (6)

Սոց․ մեդիա մարքեթինգ,

play-button (6)

Մարքեթինգ և վաճառք,

play-button (6)

Գովազդ և PR:

top-10

Վերջին 6 ամիսների ընթացքում անկախ կազմակերպության գործունեության ոլորտից, Մարքեթինգի մասնագետները թոփ ամենապահանջվածների ցանկում են։ Մասնավորապես՝

play-button (7)

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ,

play-button (7)

Արտադրություն և արդյունաբերություն,

play-button (7)

Ներկրում, արտահանում և առևտուր,

play-button (7)

Ֆինանսաբանկային,

play-button (7)

Տուրիզմ և հյուրընկալություն և այլն։

Ամբողջական և ոլորտային վիճակագրական վերլուծությանը կարող եք հետևել ստորև․