Կայացավ staff.am-ի կողմից կազմակերպված SalesGame Conf բիզնես միջոցառումը

878

Հունիսի 29-ը, վստահաբար, շատերը կհիշեն որպես նոր ինսայթների, նոր մտքերի և նոր ծանոթությունների օր։ staff.am-ի ջանքերով իրականություն դարձած SalesGame Conf բիզնես միջոցառումը միավորել էր վաճառքով, մարքեթինգով և բիզնեսի զարգացմամբ հետաքրքրված ավելի քան 150 մասնագետի։ Staff.am-ը, կարևորելով շարունակական կրթության գաղափարախոսությունը, դեռևս 2023 թվականից հանդես է եկել Career Factory նախաձեռնությամբ։ Այն staff.am էկոհամակարգի չորս ուղղություններից կրթականն է, որը նպատակ է հետապնդում ստեղծելու գերժամանակակից կրթական միջավայր՝ լի մասնագիտական կատարելագործման հնարավորություններով։ SalesGame Conf-ը իրականացվել է հենց Career Factory-ի շրջանակներում և ամբողջացրել ուսումնական գործընթացը, որը սկսվել էր Mastering the Sales Game vol 1 դասընթանցով։ Career Factory-ի նախաձեռնություններին կարող ես ծանոթանալ այստեղ։

Կոնֆերանսի ընթացքում ունեցել ենք պանելային երկու թեժ քննարկում, որին հաջորդել է ինտենսիվ նեթվորքինգը՝ համեղ հյուրասիրության ընկերակցությամբ։ Իսկ միջոցառման զարդը արագ մենթորությունն էր, որն աչքի էր ընկնում պրոֆեսիոնալիզմի բարձր մակարդակով։ Դե ինչ, եկեք հերթով անդրադառնանք միջոցառման գլխավոր հատվածներին։

Պանելային քննարկումներ

Ունեցանք բովանդակալից և բազմակողմանի երկու պանելային  քննարկում՝ «Ո՞վ է վաճառքի լավ մասնագետը» և «Վաճառք vs Մարքեթինգ» խորագրերով, որոնց ընթացքում բարձրաձայնված մասնագիտական կարծիքներից և մտքերից առանձնացրել ենք մի քանիսը․

Հաջողության է հասնում վաճառքի այն մասնագետը, ով ընկերության այլ ստորաբաժանման աշխատակցին ընկալում է ոչ թե որպես հակառակորդ, այլ որպես թիմակից, և նրա հետ ոչ թե մրցակցում, այլ համագործակցում է․ չէ՞ որ բիզնեսը թիմային խաղ է։

Վաճառքի մասնագետը պետք է հավատա այն պրոդուկտին, որը ներկայացնում է հաճախորդին։ Ընկերության հաջողության գրավականը գաղափարակից աշխատակիցներն են, ովքեր հավատում են այն առաքելությանը, որն իրականացնում է ընկերությունը։

Կարևոր չէ՝ վաճառքի մասնագետ ես, թե արտադրության պահեստապետ, ընկերության ներսում յուրաքանչյուրը պետք է գիտակցի, որ ինքը հաճախորդի սպասարկման մի օղակն է և հաճախորդի նկատմամբ ինքը և՛ս պատասխանատվություն է կրում։

Ստացված գործարքը վաճառքի գրագետ փակման արդյունք է, իսկ հաճախորդի հետ երկարատև հարաբերությունները՝ հետվաճառքային փուլի հետևողականության։ Գոյություն ունեն վաճառքի փակման մի շարք տեխնիկաներ և նրբություններ, որոնց պետք է տիրապետի վաճառքի լավ մասնագետը։ 

Ի հավելումն այս ամենի՝ նշենք, որ հուլիսի 22-ից մեկնարկում է Mastering the Sales Game vol 2 դասընթացը, որի ժամանակ կտիրապետես ոչ միայն վաճառքի փակման, այլ նաև վաճառքի շատ ու շատ այլ գաղտնիքների։

Ո՞վ է վաճառքի լավ մասնագետը

Բիզնես միջոցառումը

Վաճառք vs Մարքեթինգ

Բիզնես միջոցառումը

Առաջին պանելային քննարկման խոսնակներն էին․

✅ Լուիզա Ավետիսյան (մոդերատոր)՝ staff.am-ի և Hirebee-ի համահիմնադիր,      

Վլադիմիր Դանիելյան` JI Pepsi-Cola Bottler LLC-ի գլխավոր տնօրեն,  

Վահրամ Միրաքյան` «Մանթաշյանց» գործարարների միության համահիմնադիր և նախագահ,

✅ Րաֆֆի Սեմերջյան` Հայաստանի Միջազգային առևտրի պալատի հիմնադիր և գլխավոր քարտուղար, Management Mix ընկերության հիմնադիր և տնօրեն,

Մհեր Գալստյան` EasyPay ընկերության տնօրեն։

Երկրորդ պանելային քննարկման խոսնակներն էին․

Դիանա Հարոյան (մոդերատոր)՝ Big Projects ընկերության համահիմնադիր,

Արմեն Ավագ Ավագյան՝ Hexact ընկերության համահիմնադիր,

Կարեն Գյուլբուդաղյան՝ Strategic Value Ventures-ի հիմնադիր, Ground Zero-ի համահիմնադիր,

Նարինե Կոտիկյան՝ Spacetab ընկերության համահիմնադիր և տնօրեն։

Նեթվորքինգ

Մարդկային փոխհարաբերությունները առանցքային են ոչ միայն կյանքում։ Վաճառքի և մարքեթինգի խաչմերուկը հենց այն վայրն էր, որտեղ կնքվեցին նոր ծանոթություններ․ շատերը հանդիպեցին իրենց ապագա գործընկերոջը, գործատուին կամ աշխատակցին։ Մտքերի և կարծիքների փոխանակումը մասնագիտական մտահորիզոնը ընդլայնելու հիանալի տարբերակ է։

Կիսվում ենք նեթվորքինգի լուսանկարներով․

Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը

Speed mentoring (արագ մենթորություն)

Speed mentoring-ը խորհրդատվական անհատականացված ձևաչափ է, որը հնարավորություն է տալիս փորձառու մենթորից րոպեների ընթացքում ստանալու բիզնես խնդիրների հնարամիտ լուծումներ։ Վստահ ենք, որ մեր մասնակիցները ստացան իրենց հարցերի սպառիչ պատասխանները։ Նշենք, որ կոնֆերանսին որպես մենթորներ հանդես եկան․

Պիտեր Վերհալեն՝ Հյուսիսային Կարոլինայի Պետական Համալսարանի պրոֆեսոր,

Արտակ Հարությունյան՝ SMARTOLOGY Digital Business Academy-ի հիմնադիր,

Հայկ Կարապետյան՝ SatisfAI ընկերության համահիմնադիր և OZON Հայաստանի տնօրեն,

Էրիկ Խաչատրյան՝ Rooqet ընկերության հիմնադիր, Վաճառքի Պրոֆեսիոնալների Ասոցիացիայի հիմնադիր և Imagine Live ընկերության վաճառքի մենեջեր,

Վաչէ Արսէն՝ Yerevan City-ի Գլխավոր գործադիր օպերացիոն տնօրեն,

Ռեմ Դարբինյան՝ ViralMango ընկերության հիմնադիր տնօրեն,

Հարություն Մկրտչյան և Նարեկ Քեյան՝ Coffee House-ի և Club Capital բիզնես ակումբի համահիմնադիրներներ,

Վլադիմիր Դանիելյան՝ JI Pepsi-Cola Bottler LLC-ի գլխավոր տնօրեն,

✅ Լուիզա Ավետիսյան՝ staff.am-ի և Hirebee-ի համահիմնադիր։

Կիսվում ենք արագ մենթորության լուսանկարներով․

Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը
Բիզնես միջոցառումը

Ամփոփելով նշենք, որ staff.am-ը հավատում է նման միջոցառումների տրանսֆորմացիոն ուժին, քանի որ երբ միևնույն վայրում հայտնվում են գաղափարակից մարդիկ, հրաշքն իրեն երկար սպասեցնել չի տալիս։