Պարապ Վախտի Մարքեթինգ. Ինչպես արդյունավետ օգտագործել ինքնամեկուսացումը

3182

Թ վում էր, թե Կոբի Բրայանտի մահից հետո ոչ մի այլ բան չէր կարող ցնցել համացանցը նոր տարում, սակայն COVID-19-ը արդեն շաբաթներ շարունակ համացանցի և առօրյա ամենաքննարկվող թեմաներից է:

Ինչպես բոլոր մարդիկ, այդպես էլ մենք` թվային մարքեթինգի մասնագետներս, ունենք որոշակի ազատ ժամանակ, որ խնայում ենք` համաճարակի ժամանակ մնալով տանը: Եվ քանի որ մեր սիրելի ոլորտը անընդհատ փոխվում է, նույնիսկ համաճարակի ժամանակ, առաջարկում եմ ազատ ժամանակը նվիրել մասնագիտական աճին` սովորելով, ուսումնասիրելով, կիսվելով և քննարկելով:

Եվ այսպես, ինչ կարող եք անել, եթե ունեք համակարգիչ, հարմարավետ աթոռ կամ բազկաթոռ, կապ և ցանկություն.

1. Անցեք օնլայն դասընթացներ

Օնլայն դասընթացները գիտելիքները հարստացնելու և մասնագիտական աճին նպաստող ամենահարմար տարբերակներից են: Սովորաբար, դասընթացների ավարտին տրվում է նաև վկայական, որը կարող է հարստացնել նաև ձեր CV-ն:

ԱՆՎՃԱՐ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐ

  1. Hubspot Academy — Hubspot ակադեմիան առաջարկում է 10-ից ավելի անվճար օնլայն դասընթացներ, որոնց ավարտին տալիս է վկայական: Թեմաները տարբեր են` Inbound Marketing, Content Marketing, Email Marketing, Social Media և այլն

Մակարդակ` սկսնակ

Վկայական` տրվում է

Վճար` անվճար

2Google Skillshop – օնլայն հարթակը առաջարկում է դասընթացներ Google-ի ապրանքներից օգտվողների համար` Google Ads, Google Analytics, Google Marketing Platform և այլն:

Մակարդակ` սկսնակ, միջանկյալ, փորձագետ

Վկայական` տրվում է

Վճար` անվճար

3. Facebook Blueprint — օնլայն հարթակը առաջարկում է դասընթացներ Facebook-ի ապրանքներից օգտվողների համար` Business Manager, Ad Manager, Instagram, Messenger և այլն: Չնայած դասընթացներն անվճար են, վկայականի ստացման համար պետք է նախօրոք քննության ժամ պլանավորել և վճարել։

Մակարդակ` սկսնակ, միջանկյալ, փորձագետ

Վկայական` տրվում է (վճարովի)

Վճար` դասըթացներն անվճար են

4. staff.am trainings – օնլայն հարթակն առաջարկում է դասընթացներ ինչպես հայաստանյան ընկերությունների կողմից, այնպես էլ օնլայն տարբեր հարթակների։ Դասընթացների վճարը կախված է այն տրամադրող ընկերությունից։

Մակարդակ` սկսնակ, միջանկյալ, փորձագետ

Վկայական` տրվում է (վճարովի)

Վճար` կախված ընկերությունից

5. Այլ անվճար դասընթացներ

  • SEO by MOZ — ծանոթացում SEO-ին (սկսնակների համար)
  • Social Media Advertsing by Buffer — ծանոթացում սոցիալական մեդիայի գովազդներին (սկսնակների համար)
  • Instagram for Business by IconSquare — ինչպես առաջխաղացնել ձեր բիզնեսը ինստագրամում (սկսնակների համար)
  • Influencer Marketing Strategy by Coursera — դասընթացն անվճար է, սակայն վկայական ստանալու համար անհրաժեշտ կլինի վճարել (միջանկյալ մակարդակի համար)
  • Marketing Analytics by edX — դասընթացն անվճար է, սակայն վկայական ստանալու համար անհրաժեշտ կլինի վճարել (միջանկյալ մակարդակի համար)
  • Pixar in a Box: The Art of Storytelling by Pixar (ցանկացած մակարդակի համար)
  • Digital Garage by Google — անվճար դասընթացներ փոքր բիզների համար

ՎՃԱՐՈՎԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐ

Եթե արդեն ունեք բազային գիտելիքներ թվային մարքեթինգից և փնտրում եք ավելի առաջադեմ (advanced) դասընթացներ, ապա այս ցուցակը ձեզ համար է.

ebooks

2. Սովորեք կարդալով

  1. Free PPC University by WordStream-ը առաջարկում է սովորել կամ խորացնել ձեր գիտելիքները գովազդային մարքեթինգում: Այն նախատեսված է բոլոր մակարդակների համար:
  2. Think With Google — Այստեղ կգտնեք տարբեր ռեսուրսներ մարքեթինգի , սպառողական հարցումների և գովազդների մասին:
  3. Google Primer հավելվածն առաջարկում է մարքեթինգի և բիզնեսի ոլորտի տարբեր հմտությունների զարգացում: Դասընթացները դասավանդվում են ոլորտի փորձագետների կողմից, ինչպես նաև հենց Գուգլի աշխատակիցների կողմից:
  4. Հետևեք մարքեթինգային ալիքներին (channels) Telegram-ում (ռուսալեզու)՝

3. Ուսումնասիրեք Tiktok-ը

Չնայած այն կարծիքներին, որ այս սոցիալական պլատֆորմը վատն է իր լսարանով և այն երկար չի դիմանա, Ինստագրամը թույլ չի տա և նման այլ վստահ պնդումներ, ես հավատում եմ միայն թվերին, իսկ թվերը փաստում են, որ Tiktok-ի օգտատերերի թիվն օրեցօր աճում է:

Հավելվածը նախորդ տարի համարվել է 2-րդ ամենաշատ ներբեռնված հավելվածն աշխարհում (Apple App Store և Google Play միասին): Հայաստանում օգտատերերի կամ լսարանի մասին որևէ վիճակագրություն չկա. այն օգտագործվում է հիմնականում երեխաների և պատանիների կողմից, սակայն լսարանն աճում է:

Բացի սոցիալական պլատֆորմից, այն՝ որպես video editor, շատ լավ գործիք է, քանի որ մինչև այժմ ոչ մի նմանատիպ պլատֆորմ չի տալիս նման հարուստ editor:

sharing

4. Կիսվեք ձեր գիտելիքներով

Ինչպես ես եմ հիմա ձեր հետ կիսվում այս հոդվածում, դուք նույնպես կարող եք բլոգի կամ վլոգի տարբերակով կիսվել ձեր գիտելիքներով, փորձով և խորհուրդով: Սա նույնպես ապահովում է մասնագիտական աճ, քանի որ գրելու ընթացքում դուք ոչ միայն ուսումնասիրությունների շնորհիվ ավելացնում եք գիտելիքները, այլ նաև հմտացնում եք ձեր բովանդակագրության (content writing) հմտությունները:

Ինչպես կիսվել գիտելիքներով կամ փորձով.

  • Սկսեք ձեր բլոգը Medium -ում, կարիերայի թեմաներով նաև StaffMedia-ում,
  • Ստեղծեք Telegram channel և թարմացրեք ամեն օր,
  • Ակտիվացրեք ձեր Linkedin-ը,
  • Միացեք Digital Marketing Armenia ֆեյսբուքյան խմբին,

Իսկ խորհրդի կամ նյութի տարածման համար կարող եք միանալ Digital Marketing Armenia ֆեյսբուքյան խմբին, որտեղ հավաքվել են ոլորտի առաջատար և սկսնակ մասնագետները:

Հուսով եմ, որ նման առաջարկներ օգտակար կլինեն և ուրախ կլինեմ լսել ձեր առաջարկները մեկնաբաննություններում` ցանկը թարմացնելու համար: