Լավագույն և համապատասխան մասնագետ գտնելն այսօր Գործատու ընկերությունների համար դարձել է կարևորագույն խնդիրներից մեկը։ Իսկ Գործատուի դրական բրենդավորումը, որի մասին բնականաբար շատ հաճախ ենք լսում վերջերս և քննարկում նաև մեր StaffBlog-ում, այս խնդրի լուծման եթե ոչ միակ, ապա լավագույն լուծումներից մեկն է համարվում։

Գործատուի բրենդավորումը գործընթաց է, որի ընթացքում աշխատաշուկայում ներկայացնում եք Ձեր ընկերության արժեքները, մշակույթը, աշխատանքային առօրյան այնպես, ինչպես կցանկանաք, որ ընկալվի թե Ձեր աշխատակիցների, և թե արտաքին լսարանի կողմից, այլ կերպ ասած նաև պոտենցիալ թեկնածուների կողմից։ Գործատուի բրենդն աշխատաշուկայում Ձեր ընկերության վարկանիշն է։

Իսկ Հայաստանյան աշխատաշուկայում ընկերության մրցակցային դիրքը պահպանելու և թափուր հաստիքների համար ավելի շատ և որակյալ դիմումներ ստանալու համար Գործատուները պետք է մտածեն Գործատուի հզոր  բրենդ ստեղծելու մասին։

2X-MORE_STAFF

50%

76%
10%

Իսկ ինչպե՞ս կառուցել հզոր բրենդ և ներկայացնել հանրությանը, հարց, որը հետաքրքրում է աշխարհում ընկերությունների մեծ մասին, որից 59%-ը նախատեսում են մեծ ներդրումներ կատարել Գործատուի բրենդի հզորացման համար, իսկ Հայաստանում գնալով ընկերություններն ավելի ու ավելի մեծ ուշադրություն են սկսում դարձնել իրենց սոցիալական, կորպորատիվ և գործատուի բրենդին:

staff.am-ն այսօր առաջարկում է Գործատուի բրենդավորման (Employer branding) օգտակար գործիքներ, որոնք ցանկալի մասնագետների որոնման և աշխատանքի ընդունման գործընթացը դարձնում են հեշտ և մատչելի` խնայելով Ձեր իսկ ժամանակը և ռեսուրսները։

1 Աշխատանքի հայտարարության նկարագրություն – Շատ դեպքերում, երբ Ձեր ընկերության մասին ոչ ոք չի լսել, Գործատուի բրենդը ներկայացնելու լավագույն ձևն աշխատանքի հայտարարության նկարագրությունն է։ Դուք ունեք ընդամենը 60 վայրկյան թեկնածուի ուշադրությունը գրավելու և ընկերության նկատմամբ հետաքրքրություն առաջացնելու համար։ Այս դեպքում հասարակ նկարագրությունը և աշխատանքային պարտականությունների իրար հաջորդող ցանկը չեն կարող աշխատել արդյունավետ այնպես, ինչպես հայտարարության մեջ տեղադրված նկարը, ընկերության մասին պատմող հետաքրքիր անդրադարձը։

Օրինակ, հայտարարությունները staff.am-ում հագեցած են աշխատանքային միջավայրը նկարագրող գրավիչ նկարներով, ընկերության լոգոյով, անմիջապես ընկերության սոց էջեր և պաշտոնական կայք տանող հղումներով, հիմնադրման, գործունեության և կոնտակտային տվյալների մասին անհրաժեշտ տեղեկատվությամբ (Մեջբերված նկ․ 1)։ Բովանդակություն, որն անմիջապես կարող է բարձրացնել Ձեր ընկերության գրավչությունը։

1image

2 Աշխատանքի հայտարարությունների հարթակը – Արդյո՞ք Դուք տեղադրում եք հայտարարությունը մի հարթակում, որն առանձնանում է օգտատերերի համար հարմարավետ և ժամանակակից դիզայնով և օգտագործում է թվային բոլոր հարթակները, ներառյալ վճարովի գովազդներ, հայտարարությունն ավելի թիրախային լսարանի ներկայացնելու համար, թե՞ օգտվում եք հնացած դիզայնով, ոչ թարմ տեղեկատվությամբ լի այլ հարթակից։

Մտածեք այս մասին։ Քանի որ ժամանակները փոխվել են, և թեկնածուները շատ մեծ ուշադրություն են դարձնում, թե որտեղ են տեսնում ընկերության հայտարարությունը։   

Օրինակ, ինչքան հաճելի է լինում, երբ կարիերայի հարթակը, որտեղ տեղադրված է Ձեր հայտարարությունը, օգտագործում է կամ Ձեր ընկերության թիմային նկարները կամ այլ ներգրավող կարճ տեսաֆիլմեր, նկարներ սոց մեդիայում Ձեր ընկերությունն առանձնահատուկ ներկայացնելու համար։

mixed

3 Սոց մեդիայի էջեր – Յուրաքանչյուր գործատու հնարավորություն ունի բրենդավորել իր ընկերությունը կորպորատիվ սոց մեդիայի էջերի միջոցով։ Հիմնականում ուշադրություն դարձրեք այն փաստի վրա, թե ինչ գրառումներ եք կատարում

    • Առաջնորդվեք հատուկ ծրագրով – նախ որոշեք, թե ինչ մեսիջ եք ցանկանում հասցնել Ձեր հետևորդներին, իսկ այնուհետև Ձեր բրենդին համապատասխան երկխոսություն սկսեք Ձեր հետևորդների(followers) հետ։
    • Ըստ ուսումնասիրության, Ձեր էջի հետևորդների 71%-ը հետաքրքրված են Ձեր ընկերությունում առկա աշխատանքներով։

Փորձեք Ձեր էջը թարմացնել առկա թափուր հաստիքների հայտարարություններով, բայց իհարկե, մի մոռացեք, որ այն չպետք է միակ գրառումը լինի, Ձեր լսարանի հետ կիսվեք նաև աշխատակիցների հետ անցկացված հարցազրույցներով, հետաքրքիր սթորիներով, որոնք էլ ավելի կխթանեն Ձեր բրենդի հզորացմանը։

social-media

4 Ընկերության մասին հոդվածներ և գրավիչ լուսաբանումներ – Համոզված եղեք, որ բլոգերում հրապարակված նյութերը, որոնք հետաքրքիր ձևով ներկայացնում են, թե ինչպես են աշխատակիցներն անցկացնում իրենց առօրյան և ինչքան ցանկալի է Ձեր ընկերությունում աշխատելը, ինչ արտոնություններից են օգտվում աշխատակիցները, ստեղծում են շատ մեծ ակտիվություն։ Եվ այսօր ակտիվ և պասիվ թեկնածուների մեծ բազա ունենալու լավագույն գործիքներից են համարվում նման ոճի լուսաբանող հոդվածները։

Անկասկած, դժվար է ունենալ առանձին բլոգ և այն միշտ թարմացնել նոր հոդվածներով, և ինչու չէ նաև հասանելի դարձնել շատ մեծ թիրախային լսարանի։ Այդ պատճառով այս հարցում նույնպես Ձեզ համար գերարդյունավետ կլինեն staff.am Գործատուի բրենդավորմանն ուղղված հոդվածները։ 

mixed_blog

5 Թեկնածուների հետ հաղորդակցությունը –  Գործատուի բրենդն ավելին է, քան պարզապես հետաքրքիր հոդվածների և գրառումների շարքը, որոնք նկարագրում են այդ ընկերությունը։ Այն նաև ենթադրում է թեկնածուների հետ հաղորդակցություն։ Երբ գործատուները չեն հետևում դիմումի համար նախատեսված ընթացակարգերին (հավակնորդների ցանկի մեջ ներառել, հարցազրույցի հրավիրել, մերժել դիմումը, արխիվացնել հետագայում դիտարկելու համար), այդ հանգամանքը կարող է շատ ռիսկային լինել դրական բրենդ ունեցող ընկերության համար։ Սակայն մի մտահոգվեք, այլևս ստիպված չեք լինի 200 և ավելի դիմորդների առանձին նամակներ ուղարկել դիմումի ընթացքի մասին տեղեկացված պահելու համար։

Պարզապես  staff.am համակարգում կարող եք կառավարել դիմումների ողջ ընթացքը մկնիկի ընդամենը մեկ հպումով, և համապատասխան էլ նամակն անմիջապես կհասնի թեկնածուին։

applications

7 Ընկերության կարիերայի ինտերակտիվ էջ – Գործատուի բրենդի լավագույնս ներկայացման և մարդկային ռեսուրսների արդյունավետ հավաքագրման համար շատ կարևոր է ընկերության կորպորատիվ մշակույթի լուսաբանումը։

Շատ ընկերություններ այսօր իրենց բրենդի առաջխաղացման համար առաջնահերթությունը տալիս են staff.am Գործատուի բրենդավորմանն ուղղված նոր գործիքին՝ ստեղծելով կարիերայի ինտերակտիվ էջեր staff.am-ում։ Այս գործիքի շնորհիվ, մասնավորապես, Դուք կարող եք Ձեր ընկերության էջում հրապարակել հոդվածներ, լուսանկարներ, տեսանյութեր, ավելացնել Ձեր բրենդին համահունչ ետնանկար։

Interactive-pages

6 Ողջունում․ առաջին աշխատանքային օր – Նոր աշխատանքի ընդունված աշխատակիցների 4%-ը թողնում են իրենց աշխատանքը առաջին օրն աշխատավայրում վատ ընդունելություն ստանալու պատճառով, իսկ գործատուների 50%-ը շնորհիվ լավ կազմակերպվածության մարդկային ռեսուրսների հոսքի խնդիր չունեն՝ այսպիսով էլ ավելի հզորացնելով իրենց բրենդը։

Staff.am-ն այս հարցում նույնպես նպաստում է Գործատուի բրենդավորմանը՝ staff.am-ի միջոցով ընդունված նոր աշխատակիցների առաջին աշխատանքային օրը դարձնելով էլ ավելի հաճելի ։ Արդեն ավելի քան երկու տասնյակից ավելի ընկերություններ ենք այցելել՝ իրավավաբանական-խորհրդատվական կազմակերպություններ, ֆինանսաբանկային և ծրագրավորման ոլորտի ընկերություններ և այլ կազմակերպություններ, որոնք նույնպես ողջունում են staff.am-ի կողմից իրականացվող Գործատուի բրենդավորման քաղաքականությունը։

nboarding

Հավաստիացած ենք, որ Գործատուի բրենդավորման վերոնշյալ գործիքները, որոնք staff.am-ն օգտագործում է իր ամենօրյա աշխատանքում, լավագույնս կօգնեն Ձեզ կառուցել «հզոր բրենդ, հզոր թիմ»։

Ձեր ընկերությունը դեռ գրանցված չէ՞ staff.am-ում: Ծանոթացեք մեր հարթակի առավելություններին այսօր կամ զանգահարեք մեզ՝ 011 900 901: