170,000 ամսական այցելությամբ, 61,907 գրանցված և օրական 8,000 չկրկնվող ակտիվ օգտատերերով՝ staff.am-ը դարձել է տաղանդների որոնման, գրավման և հավաքագրման լավագույն ու կենսական հարթակը Հայաստանում։

Իսկ այս թվային ցուցանիշներում 0-ների քանակը խոսում է այն հնարավորությունների մասին, որոնք դուք կարող եք ամեն օր օգտագործել նոր տաղանդների հավաքագրման պայքարում հաղթական դրոշը պարզելու համար։ Պատկերացրեք, որ ձեզ տրամադրել են 10 վայրկյան թիրախային լսարանին պատմելու թափուր հաստիքի առկայության, ձեր առօրյա հավես աշխատանքային միջավայրի ու կորպորատիվ նորությունների մասին։ Ինչպե՞ս կկազմակերպեք այս ամենը։

Մի՞թե սա նոր մարտահրավեր է HR-ի համար։ Նոր մարտահրավեր չէ, բայց նոր հնարք՝ ևս մեկ անգամ ցույց տալով, որ HR-ը նոր մարքեթինգ է, իսկ staff.am-ն իր #StaffStory գործիքով այն հարթակը, որտեղ դուք կարող եք ձեր գործատուի մշակույթի, թափուր աշխատանքների ու մարդկանց մասին իրական պատմություններով կիսվել ձեր պոտենցիալ թեկնածուների հետ, ցույց տալ, թե ինչքան լավ է աշխատել ձեզ հետ, և, իհարկե, օրգանիկ եղանակով ստեղծել թոփ տաղանդների համայնք, որոնցից կարող եք ընտրություն կատարել ցանկացած ժամանակ համապատասխան հաստիքի բացվելուն պես։

Ըստ Glassdoor-ի կողմից կատարված վերլուծության, թիրախային լսարանի 69%-ը հավանական է, որ կդիմի թափուր աշխատատեղի համար, եթե գործատուն ակտիվ կերպով ներկայացնի իր Գործատուի բրենդը (թարմացնի կարիերայի էջը, պարբերաբար աշխատանքային միջավայրի ու մշակույթի մասին գրառումներ կատարի, իրական պատմություններով կիսվի)։

Ահա թե ինչու է #StaffStory գործիքն օր օրի այդքան պոպուլյար ու սիրելի դառնում HR-ների և օգտատերերի համար, ինչում մենք ևս մեկ անգամ համոզվեցինք՝ վերլուծության ենթարկելով #StaffStory գործիքի կիրառելիության, սթորիների դիտելիության մեր հարթակի ցուցանիշները։

Հետաքրքիր էր նկատել, որ գործիքի թողարկումից մինչ այժմ, այս երեք ամիսների ընթացքում տեղադրվել է 478 սթորի ընկերությունների կողմից տարբեր բովանդակությամբ, ընդհանուր դիտողականությունը հունվար ամսին եղել է 7,000, իսկ փետրվարին՝ գերազանցել 9,000-ը։ Ինչը մի կողմից խոսում է գործիքի կիրառման աճի, իսկ մյուս կողմից օգտատերերի կողմից սթորիների նկատմամբ հետաքրքրության բարձրացման մասին։ Եվ այստեղ էլ ձեր առջև բացվում են լիովին նոր ու կրեատիվ մոտեցում պահանջող հնարավորություններ թիրախային լսարանին գրավելու համար։

Գործիքի կիրառելիության աճի նույն միտումն ենք նկատում նաև մյուս այլ հարթակներում՝ Facebook, Instagram, YouTube: Մասնավորապես, բիզնեսները 2020 թվականին սոց․ ցանցերի միջոցով իրենց բրենդի մասին իրազեկվածության բարձրացման համար՝ որպես գլխավոր գործիք, կիրառում են սթորիները։

screens

Այս նպատակով էլ որոշեցինք ձեզ հետ միասին բացահայտել #StaffStory-ից լավագույնս օգտվելու մի քանի կարևոր հնարքներ։

1. ՍՏԵՂԾԵՔ ՏՎՅԱԼ ԺԱՄԱՆԱԿԻՆ ՀԱՄԱՀՈՒՆՉ STORY-ՆԵՐ

Վստահ եմ, որ այս ընթացքում շատերդ հասցրեցիք այցելել staff.am աշխատանքներ էջ՝ տեսնելու ինչ սթորիներ կան այս պահին տեղադրված։ Իսկապես ժամանակին համահունչ էր, չէ՞։ Սթորիներ, որոնք ցույց են տալիս տարբեր ընկերությունների WFH (Work from home – տանից աշխատանք) աշխատանքը: Եվ քանի որ story-ները տեսանելի են լինում ընդամենը 24 ժամ, իսկ օգտատերերը շարունակ այցելում են կայք որևէ նորություն բաց չթողնելու համար, դուք կարող եք օգտվել FOMO-ի (Fear of missing out) առիթից և

  • մեծացնել շփումը ձեր թիրախային լսարանի հետ՝ նկարների միջոցով ցույց տալով, թե ինչ է կատարվում կուլիսներից այն կողմ,
  • ձեր ընկերության մասին կարևոր նորություններ ու իվենթներ հրապարակել,
  • ինտելեկտուալ մրցույթներ կազմակերպել` ապահովելով ներգրավվածություն,
  • թափուր աշխատատեղերի մասին թեմատիկ վիզուալներ տեղադրել։

new stories

2. ԵՂԵՔ ՕՐԻԳԻՆԱԼ

Ձեր գործատուի բրենդին ու կորպորատիվ մշակույթին համապատասխան սթորիների տեղադրումը ևս մեկ հնարք է, որը կօգնի առանձնանալ հարյուրավոր ընկերությունների մեջ ու ձեռք բերել նոր հետևորդներ։

cautch

3. ԿԻՍՎԵՔ ԻՐԱԿԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՎ

Հաճախ թվում է, թե պետք է պրոֆեսիոնալ լուսանկարներ լինեն մեր ձեռքի տակ, որպեսզի օգտվենք #StaffStory-ի այս մեծ հնարավորություններից, բայց այդպես չէ։ Աշխատանք փնրողներին հետաքրքիր է, թե ինչպիսին է իրական աուրան տվյալ ընկերությունում ու փորձում են իրենց պատկերացնել այդ ուրախ ու տրամադրող միջավայրում, որից հետո էլ անխուսափելի է դառնում ձեր ընկերության իրական ֆանատ դառնալն ու հետո էլ թիմակից 🙂

Դե իսկ, եթե այսօր էլ արդեն ուզում եք կիսվել ձեր իրական պատմություններով ու գրավող սթորիներով, պարզապես կապ հաստատեք մեզ հետ 011 900 901 հեռախոսահամարով, օնլայն չաթի միջոցով կամ [email protected]ին էլ․ նամակ գրելով։

 

Ինչպես են աշխատում #StaffStory-ները