Հաճախորդների սպասարկման օպերատոր
Վերջնաժամկետ՝ 01 Օգոստոս 2024
Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական
Կատեգորիա՝ Վաճառքի/սպասարկման կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք
Գտնվելու վայրը՝ Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն՝
IgPay-ի մասին
IgPay-ը տրամադրում է վճարումների մշակման անվտանգ և արդյունավետ ծառայություններ: Մենք հասկանում ենք վստահելի վճարային համակարգի կարևորությունը ձեր բիզնեսի հաջողության համար, և մեր թիմն աշխատում է, որպեսզի դուք կարողանաք կենտրոնանալ այն ամենի վրա, ինչ անում եք լավագույնը, մինչդեռ մենք կզբաղվենք մնացածով:
Որպես P2P վճարումների պրոցեսինգային ընկերություն, հիմնադրված Երևան քաղաքում, IgPay-ը գործում է որպես ավելի մեծ կազմակերպության դուստր ձեռնարկություն: Հաճախորդների աջակցության 11-50 օպերատորներից բաղկացած նորաստեղծ թիմով IgPay-ը մասնագիտացած է վճարային գործարքների մշակման հուսալի և արդյունավետ ծառայություններ տրամադրելու գործում: Գերազանցության հանդեպ մեր հանձնառությունն ապահովում է, որ ձեր վճարումների մշակման կարիքները բավարարվեն անվտանգության և արդյունավետության ամենաբարձր մակարդակով:
Հաստիքի մասին
IgPay-ը ներկայումս փնտրում է Հաճախորդների սպասարկման օպերատորների, ովքեր պատասխանատու կլինեն վաուչերների ստուգման և մշակման, ճշգրիտ գրառումների պահպանման և հաճախորդների սպասարկումը գրավոր հաղորդակցության միջոցով իրականցնելու համար: Պահանջվող հիմնական հմտությունները ներառում են մանրուքների նկատմամբ ուշադրություն, համակարգչային տարրական իմացություն և տվյալահեն միջավայրում արդյունավետ աշխատելու կարողություն: Ուսանողներին և սահմանափակ աշխատաքանյին փորձ ունեցող անհատներին խրախուսվում է դիմել. սա հիանալի հնարավորություն է ձեր կարիերան սկսելու համար:
/am/hachakhordneri-spasarkman-operator-2
Աշխատանքային պարտականություններ
Կատարողականի hիմնական նպատակները՝
- Ստուգել հաճախորդներից ստացված կտրոնների իսկությունը
- Պահպանել հաճախորդների հետ հարաբերությունները և աջակցել խնդրահարույց դեպքերում
Կատարողականի 1-ին նպատակն է ստուգել հաճախորդներից ստացված կտրոնների իսկությունը: Տիպիկ առաջադրանքները ներառում են՝
- հաճախորդներից ստացված կտրոնների իսկության ստուգում
- բոլոր անհրաժեշտ մանրամասների ճշգրիտ հավաքագրում և փաստաթղթավորում
- անհամապատասխանությունների լուծում, գրառումների պահպանում
- գրառումների պարբերաբար թարմացում՝ արտացոլելու ընթացիկ կարգավիճակը և գործարքները
- կտրոնների և գործարքների հետ կապված ֆինանսական արժեքների հաշվարկի իրականացում:
Կատարողականի 2-րդ նպատակը հաճախորդների հետ հարաբերությունների պահպանումն է և խնդրահարույց դեպքերում աջակցություն ցուցաբերումը: Տիպիկ առաջադրանքները ներառում են՝
- հաճախորդների հետ հարաբերությունների պահպանում և խնդրահարույց դեպքերում աջակցության ցուցաբերում
- հաճախորդների հետ հաղորդակցում՝ գոհունակություն ապահովելու, հարցումներին լուծումների տրամադրում և գործարքների հետ կապված խնդիրների լուծում
- դժվար իրավիճակներում աջակցության տրամադրում, հետադարձ կապի հավաքագրում
- վճարման խնդիրների բացահայտում և լուծում
- թիմի այլ անդամների հետ համագործակցում՝ դժվար իրավիճակներում լուծումներ գտնելու նպատակով
- հաճախորդների հետադարձ կապի ապահովում` բարելավման ենթակա ոլորտները բացահայտելու համար
Անհրաժեշտ հմտություններ
Պահանջվող հմտություններ և որակներ՝
- Բազային համակարգչային գրագիտություն
- Ուշադրություն մանրուքների հանդեպ
- Պատասխանատվություն և կազմակերպչական հմտություններ
- Անգլերեն լեզվի տարրական իմացություն։
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Կրտսեր
Լրացուցիչ տեղեկություն
Առավելություններ՝
- Կատարողականի վրա հիմնված բոնուսներ
- Վերապատրաստման և մասնագիտական զարգացման հնարավորություններ
- Կարիերայի աճի հեռանկարներ:
Աշխատանքի ընդունման փուլեր՝
- Սքրինինգ/ՄՌԿ հարցազրույց Magnus HR թիմի ներկայացուցչի հետ
- Մասնագիտական/մշակութային հարցազրույց IgPay թիմի հետ
Աշխատանքային գրաֆիկ
- Շաբաթական 5 օր՝ 10:30-19:30
Դիմելու համար խնդրում ենք ուղարկել Ձեր ինքնակենսագրականը jobs.IgPay@magnus-hr.com էլ. հասցեին՝ վերնագրում նշելով «Հաճախորդների աջակցության օպերատոր»: Դիմելիս նաև խնդրում ենք պատասխանել հետևյալ հարցերին.
- Հաճախորդների աջակցության փորձ ունե՞ք: Եթե այո, խնդրում ենք տրամադրել մանրամասներ:
- Անգլերեն լեզվի իմացության ձեր մակարդակը: (տարրական իմացություն, սահմանափակ աշխատանքային իմացություն, նվազագույն մասնագիտական իմացություն, լրիվ մասնագիտական իմացություն, մայրենի կամ երկլեզու մակարդակի իմացություն)
- Որքա՞ն է ձեր ակնկալվող ամսական մաքուր աշխատավարձը:
Մասնագիտական հմտություններ
Հաճախորդների սպասարկում
Անձնական հմտություններ
Ուշադիր
Հատուկ թեգեր
Ուսանողին հարմար
Տարածեք այս հայտարարությունը սոց․ մեդիայի միջոցով։