Հաճախորդների սպասարկման բաժնի ղեկավար, «Վարդանանց» մասնաճյուղ
Deadline: 31 July 2024
Employment term: Permanent
Category: Banking/credit
Job type: Full time
Location: Yerevan
Job description:
«ԱյԴի Բանկ» ՓԲԸ-ն Հաճախորդների սպասարկման բաժնի ղեկավարի հաստիքը զբաղեցնելու համար փնտրում է փորձառու, մոտիվացված և հմուտ թեկնածուի, ով պատասխանատու է ստորև նշված պարտականությունները կատարելու համար։
/en/hachakhordneri-spasarkman-bazhni-ghekavar-vardanants-masnachyowgh
Job responsibilities
- Հաճախորդների հաշիվների վարման գործընթացի վերահսկում,
- ԼՍ ծրագիր ներմուծված հաճախորդների տվյալների ստուգում,
- Ներքին իրավական ակտերով սահմանված դեպքերում և սահմանաչափերում մասնաճյուղի աշխատակիցների կողմից կատարված գործարքների ստուգում և հաստատում,
- Բանկի ներքին իրավական ակտերով սահմանված միջնորդավճարների և այլ վճարների գանձումների իրականացման վերահսկում,
- Հաճախորդներին իրենց հաշիվների վերաբերյալ տեղեկանքների, քաղվածքների, վճարային փաստաթղթերի կրկնօրինակների և Բանկի ներքին իրավական ակտերով սահմանված այլ փաստաթղթերի տրամադրման գործընթացների վերահսկում,
- Հաճախորդներին աջակցություն Բանկի քարտերի ակտիվացման, մոբայլ հավելվածներում սինքրոնացման հարցերում,
- Հաճախորդներին Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ համապատասխան խորհրդատվության/տեղեկատվության տրամադրում,
- Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների և պրոդուկտների վաճառքի իրականացում,
- Բանկի ներքին իրավական ակտերով սահմանված այլ գործառնություններ,
- Բանկի ներքին իրավական ակտերով նախատեսված պահանջների իրականացման հսկողություն և պահպանում,
- Իրեն վստահված Բանկի գույքի նպատակային և միայն ծառայողական նպատակներով շահագործում,
- ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով բանկային կամ առևտրային գաղտնիք կազմող տեղեկությունների հրապարակման համար պատասխանատվության կրում,
- Բանկում սահմանված ներքին, կարգապահական աշխատանքային ռեժիմի և գործարար էթիկայի կանոնների պահպանում, աշխատողների արտաքին տեսքի վերաբերյալ միասնական ստանդարտների պահպանում, ղեկավարության կողմից իրեն տրված հանձնարարականների ճիշտ և ժամանակին կատարում։
Required qualifications
- Բարձրագույն կրթություն,
- Առնվազն 5 տարվա աշխատանքային փորձ բանկային համակարգում,
- Կանխիկ դրամի հետ աշխատելու փորձ,
- Դրամաճանաչություն,
- ՀՀ բանկային օրենսդրության իմացություն,
- Համակարգչային գիտելիքների իմացություն,
- Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
- Ղեկավարման հմտություններ,
- Որոշումներ կայացնելու ունակություն,
- Ինքնակազմակերպման և ժամանակի կառավարման հմտություններ,
- Գերազանց միջանձնային և խնդիրներ լուծելու հմտություններ,
- Հաղորդակցման և բանակցություններ վարելու հմտություն,
- Վաճառքի հմտություն,
- Տարբեր իրավիճակներում աշխատելու և արագ կողմնորոշվելու ունակություն,
- Մանրուքների հանդեպ ուշադիր, լավ կազմակերպված անձնավորություն, ով ունակ է միաժամանակ մի քանի առաջադրանքներ կատարել,
- Թիմում արդյունավետ աշխատելու ունակություն,
- Գործարար էթիկայի նորմերի իմացություն և դրանց կիրառում։
Required candidate level: Senior
Additional information
Փորձաշրջանի բարեհաջող ավարտից հետո Բանկն իր աշխատակիցներին առաջարկում է արտոնությունների լայն փաթեթ, մասնավորապես, բժշկական ապահովագրություն, պարգևատրման ճկուն համակարգ, սպորտակումբների ծառայություններից օգտվելու կորպորատիվ փաթեթ, արտոնյալ պայմաններով բանկային ծառայություններ և այլն:
Եթե ձեր գիտելիքները, մասնագիտական փորձն և որակավորումները համապատասխանում են վերը նշված հաստիքի պահանջներին և դուք հետաքրքրված եք միանալու ԱյԴի Բանկի թիմին, խնդրում ենք լրացնել հայտարարությանը կից ներկայացված դիմում-հայտը և այն ուղարկել hr@idbank.am էլ.փոստի հասցեին՝ մինչև հայտարարության վերջնաժամկետը՝ վերնագիր (subject) տողում պարտադիր նշելով հաստիքի անվանումը։ Հարցազրույցի կհրավիրվեն նախնական ընտրությունը անցած դիմորդները։
«ԱյԴի Բանկը» հիմնադրվել է 1990թ.-ին «Անելիք Բանկ» անվանումով, իսկ 2018թ․ Հունիսի 4-ից Բանկը ներկայանում է «ԱյԴի Բանկ» անվանումով։
ԱյԴի Բանկի առաքելություն է լինել առաջին ընտրության Բանկ հաճախորդների համար որպես լավագույն նորարար Բանկ` հաճախորդներին տրամադրելով անհատական մոտեցմամբ արդիական թվային լուծումներ։ Բանկի մասին հավելյալ տեղեկատվության համար կարող եք այցելել Բանկի պաշտոնական կայքը https://www.idbank.am/։
Professional skills
LSoft
Share this job via your favorite social media channel.
About Company
"IDBank" CJSC was founded in 1990 as "Anelik Bank" Limited Liability Company and was renamed to "IDBank" CJSC since 04.06.2018.
The Bank’s mission is to be the first choice Bank for the customers as the best innovative Bank providing the customers with personalized unique digital solutions.
To learn more about the Bank, please visit: https://www.idbank.am/
Mission, Vision and Values
Our Mission
Our business is about getting the unconditional right to be our customers’ first choice as the best innovative bank in Armenia.
Our Vision
To become a leading digital bank by expanding our innovative customer-focused business via breakthrough growth.
Our Values
- We are innovative
- We are transparent
- We are credible
- We are loyal
- We are a team
View more
View Less
Photo Gallery
Benefits
Contact details
Website https://www.idbank.am/
Phone: +37410593333
Address: 13 Vardanants str., Yerevan, Armenia