Head of Customer Service and Cash Operations Unit | «Gavar» branch
Deadline: 06 July 2024
Employment term: Permanent
Category: Banking/credit
Job type: Full time
Location: Gavar
Job description:
Հաճախորդների սպասարկման և դրամարկղային գործառնությունների բաժնի գործառույթների իրականացնում և վերահսկում:
/en/head-of-customer-service-and-cash-operations-unit-gavar-branch
Job responsibilities
- Սահմանված սահմանաչափերի շրջանակում հետևողական հսկում, ստուգում և ֆինանսական խորհրդատուների, սպասարկման աշխատողների և ոսկերիչների կատարած գործարքների հաստատում
- Վերահսկում և կոորդինացնում ՀՍԴԳ բաժնի աշխատողների աշխատանքը, հաճախորդների որակյալ սպասարկումը և վաճառքի անհատական պլանների կատարումը
- Իրականացնում և վերահսկում սպասարկման բաժնի և դրամարկղային գործառնությունների փաստաթղթավորումը
- ՀՍԴԳ բաժնի աշխատողների ուսուցման և վերապատրաստման խնդիրների վերաբերյալ առաջարկությունների ներկայացում կառավարչին
- Մասնակցություն պահոցի բացմանը և փակմանը, իրականացնում դրամապահոցից դեպի գլխավոր դրամարկղ և հակառակը, ինչպես նաև գլխավոր դրամարկղից դեպի մյուս դրամարկղեր և հակառակը գումարի բաշխման հաստատումը
- Վերահսկում բաժնի աշխատողների կողմից պաշտոնեական պարտականությունների կատարումը, աշխատանքային և կատարողական կարգապահությունը
- Անհրաժեշտության դեպքում այլ մասնաճյուղերի ՀՍԴԳ բաժնի պետերի և կառավարիչների փոխարինման ապահովում
Required qualifications
- Բարձրագույն կրթություն
- Մեկ տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային համակարգում
- Բանկային գործունեությունը կարգավորող օրենսդրության իմացություն
- Հաշվապահական հաշվառման խորացված իմացություն
- Փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի օրենքի գերազանց իմացություն
- Առաջնորդության հմտություն
- Ռազմավարական մտածողություն
- Խնդիրների լուծում
- Հայերենի գերազանց տիրապետում
- Ռուսերեն և/կամ անգլերերի լեզուների իմացություն
Required candidate level: C level
Additional information
Аpply online via staff.am and follow entire application process.
Professional skills
1c Accounting Software
Banking legislation of RA
Accounting
MS Office
ArmSoft Bank
Soft skills
Leadership skills
Negotiation skills
Written communication skills
Time management
Problem solving
Share this job via your favorite social media channel.
Our vision
To be a caring partner in financial and related services
View more
View Less
Mission
To support people in important initiatives with new digital technologies and available financial solutions, making their lives easy and convenient.
View more
View Less
Brand Promise
AMIO makes the banking experience easy and individually tailored for you. So you can rely and enjoy it most.
View more
View Less
Photo Gallery
Benefits
Contact details
Website https://www.amiobank.am/
Phone: +37410592093
Address: 48 Nalbandyan Street, Yerevan, Armenia