«PPC Fundamentals and Optimization» թվային գովազդների ու օպտիմալացման պրակտիկ դասընթացը քո տոմսն է դեպի թվային գովազդների անծայրածիր աշխարհ։
Ի՞նչ կտա քեզ այս դասընթացը։
Գիտելիքի մակարդակում կտիրապետես՝
• PPC գովազդների հիմնական առանձնահատկություններին՝ ներառյալ Google Ads, Meta Ads, • գովազդային արշավների տարբեր տեսակներին (search, display, video, shopping)։
Հմտությունների մակարդակում կկարողանաս՝
• ստեղծել և կառավարել Google Ads և Meta Ads Manager հաշիվներ, • ստեղծել և օպտիմալացնել գովազդային արշավներ՝ բարելավելով արդյունքները, • ազատորեն օգտվել Google Analytics-ից՝ գովազդային արշավների արդյունքներին հետևելու և վերջիններս հետազոտելու համար։
Պրակտիկայի մակարդակում կունենաս՝
• բանալի բառերի (keywords) հետազոտության և լսարանի թիրախավորման (targeting)-ի փորձ, • գովազդային արշավներին հետևելու և մոնիթորինգի իրականացման կարգավորումներ ստեղծելու, տվյալների վերլուծության և տվյալների վրա հիմնված որոշումներ կայացնելու կարողություն, • գովազդների կառավարման և գովազդային բյուջեի օպտիմալացման համար լավագույն մոտեցումները կիրառելու հնարավորություն։
Թրեյներ՝ Դասընթացի թրեյները Optimyzee ընկերության համահիմնադիր տնօրեն Դավիթ Արշակյանն է, ով ունի ավելի քան 10 տարվա փորձ մարքեթինգի և գովազդի ոլորտում, կառավարել է տարեկան $5 միլիոնից ավելի գովազդային բյուջե, ունի հարուստ փորձ ԱՄՆ-ի և Եվրոպայի շուկաներում ու PPC մասնագետների պատրաստման գործում։
Մեկնարկ՝ սեպտեմբերի 17 Տևողություն՝ 2 ամիս Ֆորմատ՝ օնլայն Քո ներդրումը՝ 109.500 ՀՀ դրամ/ամսական (մինչև օգոստոսի 23-ը ներառյալ), 124.500 ՀՀ դրամ/ամսական (օգոստոսի 24-ից սկսած)։
Ընկերոջդ հետ միանալու դեպքում կունենաք 5% զեղչ։
Դասընթացի բոլոր մանրամասներին ծանոթանալու համար այցելիր՝ http://stff.am/9Ao1