DISQO–ն հաճախորդների փորձառության հարթակ է, որը հնարավորություն է տալիս ինչպես փոքր և միջին, այնպես էլ մեծ ընկերություններին ճիշտ որոշումներ կայացնել: Այն օգնում է փորձարկել և չափել յուրաքանչյուր պրոդուկտի և բրենդի հետ հաճախորդի ունեցած փորձառությունը։ Անցած տարի ընկերությունը նոր ներդրողներ է ներգրավել և ամփոփել ներդրումների 2-րդ փուլը (Series B):
DISQO-ի հաճախորդների թվում են ավելի քան 300 համաշխարհային բրենդներ, մարքեթինգային հետազոտություն իրականացնող 125 խոշոր ընկերություններ, 35 առաջատար գովազդային գործակալություններ և ավելի քան 20 մեդիա հարթակներ։ DISQO-ն արագ զարգացող «Lավագույն 100 տեխնոլոգիական ընկերությունների» շարքում է և ունի շուրջ 500 աշխատակից ողջ աշխարհում։
Ընկերության հայաստանյան գրասենյակը բացվել է 2018-ին՝ դառնալով երկրի առաջատար ՏՏ ընկերություններից մեկը և հավաքելով տաղանդավոր ու տարբերվող թիմ։
staff.am-ը ծանոթացել է DISQO-ի տեխնոլոգիական թիմի հետ և բացահայտել դրա առջև ծառացած մարտահրավերները, աճի ու զարգացման այն հնարավորությունները, որ տալիս է ընկերությունն իր ինժեներներին, և DISQO-ի բացառիկ ու հետաքրքիր պրոդուկտների վրա աշխատելու հանգամանքները։
DISQO-ի հեղափոխական պրոդուկտները
«DISQO-ում մենք ստեղծել ենք insight platform` կարծիքների հարթակ, որտեղ կապում ենք մեզ հետ համագործակցող բրենդները և ընկերությունները թիրախային լսարանի հետ, այսինքն՝ այն օգտատերերի, որոնք վստահում են մեր ընկերությանը և համագործակցում են մեզ հետ», – նշում է ընկերության Sr. Engineering Manager Լևոն Մարտիրոսյանը։
DISQO-ի ամենահայտնի պրոդուկտներից է Survey Junkie-ն՝ հարթակ, որտեղ հարցումների և այլ գործիքների միջոցով մարդիկ կիսվում են իրենց կարծիքային և պահվածքային տվյալներով։ Պրոդուկտի մասին ավելի մանրամասն պատմում է Sr. Software Engineer Նարեկ Սահակյանը։
«Survey Junkie-ի սկզբունքը հետևյալն է․ մեր լսարանի անդամները վարձատրվում են հարցումներին մասնակցելու և առցանց իրենց կարծիքային ու պահվածքային տվյալներով կիսվելու համար։ Դրա միջոցով մենք կարողանում ենք հավաքագրել սպառողների կարծիքների և պահվածքի մասին անհրաժեշտ տեղեկատվությունը՝ օգնելով մեր B2B հաճախորդներին կայացնել ճիշտ որոշումներ իրենց հաճախորդների փորձի ձևավորման համար և կազմակերպել մարքեթինգային արշավներ», – ասում է Նարեկը։
Sr. Software Engineer Ռոբերտ Ասատուրյանի խոսքով՝ DISQO-ն իր հաճախորդներին հնարավորություն է տալիս մի քանի հարթակում համեմատություններ կատարել գովազդի արդյունավետության վերաբերյալ՝ հիմնվելով սպառողների վարքագծի և նրանց՝ գովազդը տեսնելու կամ չտեսնելու հանգամանքի վրա։
«Մեր պրոդուկտները հեղափոխական են, քանի որ մենք կապում ենք հաճախորդներին բրենդների հետ՝ տալով հաճախորդներին հնարավորություն ուսումնասիրելու նոր բրենդներ, իսկ բրենդներին՝ ավելի մանրակրկիտ հասկանալու իրենց սպառողների կարիքները», – հավելում է Ռոբերտը։
«Այլ կերպ ասած՝ մենք մեր պրոդուկտներով օգնում ենք մեր B2B հաճախորդներին մարքեթինգային ընկերություններին և մասնագետներին տվյալահեն որոշումներ կայացնել իրենց բիզնեսն առաջ տանելու համար։ Եվ փաստացի DISQO-ն շուկայում միակն է, որը համատեղում է կարծիքային և պահվածքային data-ն», – եզրափակում է Software Engineer Արմեն Ներսիսյանը։
Թափանցիկությունն ու վստահությունը՝ հիմնական սկզբունք
DISQO-ում շատ են գնահատում թե՛ իրենց B2B հաճախորդների վստահությունը, թե՛ հարցումներին մասնակցող օգտատերերի, ուստի ամեն ինչ իրականացվում է թափանցիկ, հասկանալի և հուսալի միջոցներով։
«Օգտատերերն իրենց տրամադրած տվյալների հիման վրա վարձատրվում են։ Այս տվյալները DISQO-ն օգտագործում է եզրակացություններ կառուցելու և բրենդներին տրամադրելու համար։ Ուզում եմ ընդգծել, որ ամբողջական տվյալները մաքուր տեսքով չենք տրամադրում երրորդ կողմերին։ Մեր առաքելությունն է ստեղծել այնպիսի հարթակ, որտեղ մարդիկ կարող են ազատորեն և վստահելով կիսվել հաճախորդի փորձի բարելավման համար անհրաժեշտ տեղեկատվությամբ, տրամադրել տվյալներ իրենց կարծիքի ու վարքագծի վերաբերյալ, որը մեր B2B հաճախորդները կարող են օգտագործել իրենց սպառողների փորձը բարելավելու համար», – ասում է Engineering Manager (Mobile) Արմեն Գևորգյանը։
«Մեր պրոդուկտի հիմնական սկզբունքներից մեկն այն է, որ մինչև տեղեկատվություն հավաքելն օգտատիրոջը հստակ և մանրամասն բացատրենք ինֆորմացիան ստանալու ամբողջ պրոցեսն ու անպայման հարցնենք՝ որքանով է օգտատերը մեզ վստահում և տալիս իրավունք, որ կարողանանք հավաքել այս տեղեկատվությունը և հետագայում կիրառել», – ընդգծում է պրոդուկտ մենեջեր Անուշ Հախվերդյանը։
DISQO-ում ինժեներների ձայնը լսելի է, կարծիքը՝ կարևոր, ներգրավվածությունը՝ մաքսիմալ
«DISQO-ի պրոդուկտը գլոբալ է, և մեր մասնագետներին ընձեռվում է հնարավորություն աշխատելու Հայաստանում, Ֆինլանդիայում և ԱՄՆ-ում գտնվող տարբեր թիմերի հետ։ Աշխատանքի ընթացքում մենք ձգտում ենք, որ մեր մասնագետներն օգտագործեն շուկայում եղած լավագույն տեխնոլոգիաները», – նշում է Լևոնը։
DISQO-ն շատ է կարևորում իր մասնագետների կարծիքը, և ինժեներները գիտեն, որ իրենց ձայնը միշտ լսելի է։
«Մենք՝ ինժեներներս, մասնակցում ենք պրոդուկտի մշակման բոլոր փուլերին՝ ստեղծումից մինչև օգտատերերին և մեր B2B հաճախորդներին մատուցելը։ Ինձ թվում է, որ DISQO-ի առավելություններից մեկը հենց այն է, որ մեզ՝ ինժեներներիս, չեն վերաբերվում որպես միայն տեխնիկական մասնագետների, այլ հաշվի են առոնւմ մեր կարծիքները պրոդուկտի վերաբերյալ ամենակարևոր որոշումները կայացնելիս», – ասում է Նարեկը։
Ռոբերտը ևս նշում է, որ ինժեներները, այդ թվում՝ և ինքը, պրոդուկտի lifecycle-ին ներգրավված են սկզբից մինչև վերջ․ «Այսինքն՝ ինչպես առաջարկում եմ նոր գաղափարներ, այնպես էլ իրագործում եմ դրանք ու հետևում բոլոր տեխնիկական փուլերին և հասցնում պրոդուկտը վերջնական օգտատիրոջը»։
«Պրոդուկտի գաղափարի մշակումից մինչև պատրաստի պրոդուկտի մեկնարկը՝ այդ ողջ պրոցեսի ընթացքում մենք աշխատում ենք ամբողջ թիմով՝ տարբեր փուլերում ներգրավելով տարբեր մասնագետների», – հավելում է Անուշը։
Նարեկի խոսքով՝ պրոդուկտի մշակման տարբեր փուլերին ներգրավվածությունը ենթադրում է նաև, որ մասնագետը պետք է ունենա համապատասխան գիտելիքներ․ «Այսինքն՝ եթե դու developer ես, քո աշխատանքը չի սահմանափակվում միայն կոդ գրելով, դու պարտավոր ես տեղյակ լինել նաև այն բոլոր նորագույն տեխնոլոգիաներից կամ գործիքներից, որոնք անհրաժեշտ են տվյալ փուլի զարգացման համար, ինչպես նաև այն բոլոր տեխնոլոգիաներից, որոնցից օգտվում են մյուս թիմերը։ Իմ կարծիքով՝ հենց սրա միջոցով է, որ մենք անդադար գտնվում ենք սովորելու պրոցեսում և զարգանում ու կայանում ենք որպես մասնագետ»։
Ինչպիսին պիտի լինի DISQO-ի ինժեները
DISQO-ում շատ են գնահատում թիմային աշխատանքը և ակնկալում են, որ իրենց մասնագետները, այդ թվում՝ ինժեներները, պետք է կարողանան աշխատել թիմում ու լավագույնս դրսևորել իրենց որպես թիմային խաղացող։
«Մենք շատ ենք գնահատում թիմային աշխատանքը, բայց աշխատողը նաև պետք է իր բնույթով և իր գործում լիդեր լինի։ Այսինքն՝ չմոռանալով թիմային աշխատանքի մասին, պետք է կարողանա պատվով տանել այն աշխատանքը, որը դրված է իր ուսերին», – նշում է Լևոնը։
Արմենի խոսքով՝ բավականին երկար է այն soft հմտությունների ցանկը, որոնք պետք է ունենա DISQO-ում իր ուղին կառուցել ցանկացող ինժեները։
«Բայց նախ և առաջ կառանձնացնեմ հետևյալ հատկանիշները․ լինել թիմային խաղակից, լինել անկեղծ, ունենալ լսելու և դիմացինի մոտեցումներն ու խնդրի լուծման տարբերակները խորքային հասկանալու կարողություն։ Շատ կարևոր են նաև մարդու շփման հմտությունները, որոնցով նա կարողանում է մատուցել իր կատարած աշխատանքը», – հավելում է Արմենը։
DISQOtech թիմի առջև ծառացած մարտահրավերները
Ինչպես նշում է Անուշը, մարտահրավերները DISQO-ում շատ են, և հատկապես տեխնոլոգիական թիմն ամեն օր առնչվում է դրանց հետ։
«Ամենակարևոր մարտահրավերներից մեկն այն է, որ, ներկայացնելով market research-ի ոլորտը, որտեղ մենք աշխատում ենք հիմնականում տվյալների հետ, կարողանաս ճիշտ աշխատել օգտատերերի հետ՝ բացատրելով նրանց, թե իրենց տրամադրած տեղեկատվությունն ինչպես ենք հավաքում և ինչ նպատակով ու ինչպես ենք այն օգտագործելու հետագայում», – ասում է Անուշը։
Այդ մարտահրավերը DISQO-ի թիմը պատվով է հաղթահարում, ինչի մասին վկայում է հարցումներին մասնակցող օգտատերերի վստահությունը և հաճախորդ ընկերությունների գոհունակությունը։
DISQO-ի Lead Site Reliability Engineer Վաղարշ Կանդիլյանը սիրում է նոր մարտահրավերներ, քանի որ դրանք նպաստում են իր մասնագիտական աճին։ «DISQO-ի պրոդուկտներն օգտագործվում են հազարավոր B2B հաճախորդների և միլիոնավոր օգտատերերի կողմից։ Օգտագործման ընթացքում տարբեր խնդիրներ են ի հայտ գալիս, որոնք տարբեր լուծումներ են պահանջում։ Յուրաքանչյուր լուծում գտնելու ընթացքում մենք այստեղ նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում», – ասում է Վաղարշը։
Associate Software Engineer Մարիա Սալմասյանի խոսքով՝ DISQO-ում աշխատող մասնագետի համար մարտահրավեր է նաև մեծ քանակությամբ նոր ու հետաքրքիր տեղեկատվության և տեխնոլոգիաների հետ առնչությունը։
«Մի կողմից՝ այդքան նոր ինֆորմացիա սովորելը բարդ է, բայց մյուս կողմից՝ դա շատ լավ է, քանի որ տալիս է աճի մեծ հնարավորություններ։ Աշխատելն այնպիսի պրոդուկտի վրա, որն օգտագործում են բազում խոշոր ընկերություններ, անչափ ոգևորիչ և մոտիվացնող է ինձ համար ու միևնույն ժամանակ՝ պարտավորեցնող», – եզրափակում է Մարիան։
DISQO-ի տեխնոլոգիական թիմի, դրա ձեռքբերումների և հայաստանյան իրականություն բերած նոր մշակույթի մասին կարելի է անվերջ խոսել՝ բացահայտելով նոր գաղտնիքներ ու հետաքրքիր փաստեր, սակայն ամբողջական պատկերացում կազմել հնարավոր է միայն տեսնելով այդ թիմի ստեղծած պրոդուկտները կամ դառնալով այդ թիմի մի մասը։ Իսկ մենք մաղթում ենք DISQO-ին նորանոր հաջողություններ և հուսով ենք, որ առաջիկայում առիթ կունենանք պատմելու ընկերության նաև մյուս թիմերի գրանցած հաջողությունների մասին։
The English version of the article is below
DISQOtech Team: Revolutionary Products, Growth Opportunities, Unique Challenges
DISQO is a customer experience (CX) platform empowering SMBs and enterprises to make the right decisions for their customers by testing and measuring every product and brand experience with speed. Last year, the company closed a Series B round of investment. Currently, DISQO has a client base of over 300 blue-chip brands, 125 world’s largest market research firms, 35 leading advertising agencies, and more than 20 media platforms and is currently enhancing its client base to SMBs.
Listed among the Top 100 Next-Gen Workplaces and currently employing over 500 employees globally.
The company’s Armenian branch opened in 2018, and since then it has become one of the country’s leading IT companies and has gathered a talented and differentiated team.
staff.am became acquainted with DISQO’s IT team, the challenges that they face, the growth and development opportunities that the company gives its engineers, and DISQO’s the experiences of working on DISQO’s unique and interesting products.
DISQO’s Revolutionary Products
“At DISQO we have created an insight platform where we connect the brands and businesses that cooperate with us with the target audience. The target audience includes the users who trust our company and work with us,” says the company’s senior engineering manager, Levon Martirosyan.
One of DISQO’s most popular products is Survey Junkie, a platform where people share their opinions and information through the use of surveys and other tools. Senior software engineer Narek Sahakyan gives us a more detailed description of the product.
“I am from DISQO’s mobile team that is working on the product, “Survey Junkie.” Survey Junkie’s purpose is that our audience members get paid to participate in surveys and to share their online behaviors. With their help, we are able to gather information about consumers’ opinions and behaviors to help our B2B clients make correct decisions about shaping their customer experience and organizing marketing campaigns,” says Narek.
Senior software engineer Robert Asaturyan says: DISQO gives clients the opportunity to make comparisons about the productivity of advertising across multiple platforms based on the behavior of consumers, and whether they have seen an advertisement or not.
“Our products are revolutionary, since we connect customers with brands, giving customers the opportunity to explore new brands, and giving brands the opportunity to understand in more detail their user’s opinions,” concludes Robert.
“In other words, with our products, we help B2B clients, marketing organizations and specialists to make data-driven decisions in order to advance their business forward. Actually, DISQO is the only company in the market that combines both opinion-based and behavior-based data,” adds Armen Nersisyan, a software engineer.
The Main Principle is Transparency and Trust
At DISQO they give importance to both B2B customers’ trust and the participants of the surveys, as a result everything is done in a transparent and understandable manner.
“The users are paid when they provide details and information. DISQO uses these details to build conclusions and give them to the brands. I would like to highlight that we do not provide complete information to third parties. Our mission revolves around creating a platform where people can freely and honestly share information to improve customer experience (CX), give information regarding their opinions and behaviors, which our B2B clients can use to better their customers’ experience,” says Engineering Manager (Mobile) Armen Gevorgyan.
“One of the main principles of our product is that before collecting our audience members’ information, we explain in detail the information gathering process and ask the member to give us permission to gather and use this information in the future,” highlights Anush Hakhverdyan, who is a product manager at DISQO.
The Voice of Engineers at DISQO is heard, their opinions are important, and their involvement in operations is at the maximum
“DISQO’s products are international, and our specialists are given the opportunity to work with different teams located in Armenia, Finland and USA. We are striving for our teammates to be able to use all of the best technologies in the market,” – Levon adds.
DISQO gives great importance to its specialists’ opinions, and the engineers know that their voices are always heard.
“We engineers participate in all of the steps of the product life cycle, starting from the creation of the product to delivering the product to consumers and B2B clients. I think that one of DISQO’s benefits is that we engineers are not only considered technical specialists, but also our opinions are taken into account when making very important decisions about the product,” says Narek.
Robert also mentions that the software engineers, including himself, are part of the product life cycle from beginning to the end. “When I offer new product ideas, I always make sure to go through with them, and I monitor all of the technical steps and bring the product to its final user.”
“From synthesizing the product idea all the way to the final product’s launch, throughout this entire process we work with our entire team and incorporate different specialists during different pools of development,” adds Anush.
According to Narek, participation in the different stages of the product development assumes that the specialist should have general appropriate knowledge about the product. “For example, if you are a software developer, your work should not be limited to only programming codes, but you must also have knowledge about all of the new technologies or tools which are required at the current stage. You should also be knowledgeable about all of the technologies which are being used by the other teams. In my opinion, it is thanks to this methodology that we are constantly learning and are developing and maturing as a specialist.”
How Should a DISQO Engineer be?
At DISQO teamwork is highly appreciated, and it is expected that their specialists, including engineers, should be able to work in a team and apply themselves at their best as a team player.
“We highly value teamwork, however, the employee should be a leader both in their job and as a person. This means that without forgetting about teamwork, the employee should do his/her job which is trusted to them with great pride,” says Levon.
According to Armen, the list of soft skills that an engineer at DISQO should have to be able to pave his/her path, is pretty long.
“But first and foremost I will separate the following qualities: be a team player, be honest, and be able to listen and understand the solutions that the person in front of you offers. A person’s communication skills are also very important, through which he/she is able to present his/her work,” adds Armen.
The Challenges that DISQOtech team faces
Just like Anush mentioned, the challenges at DISQO are abundant, and especially the technology team is faced with them every day.
“One of the most important challenges that we face, whilst representing the market research industry, where we are working mainly with data, to be able to correctly work with users and be able to explain to them how we are collected the information given by them and how we are going to use this information in the future,” says Anush.
DISQO overcomes these challenges with success, which is proven by the trust of the users who participate in the surveys and the satisfaction of our customer companies.
DISQO’s lead site reliability engineer Vagharsh Kandilyan likes new challenges, since they help him to grow in his career.
“I like the challenges because they give me the opportunity to grow, especially since DISQO’s products are being used by thousands of B2B clients and millions of people. By learning about the types of solutions here, you gain many types of knowledge,” says Vagharsh.
According to associate Software engineer Maria Salmasyan, one of the challenges that specialists working at DISQO face include receiving large amounts of new and interesting information and becoming acquainted with new technologies.
“The biggest challenge that I have faced while working at DISQO is that there is vast information, technologies and features to learn. You have to get used to all of these new innovations. Working on a product that many large, global brands use is very exciting and motivating for me and at the same time gives me a sense of responsibility,” concludes Maria.
One can endlessly talk about DISQO’s technology team, its achievements, and the new culture that it has brought to Armenia, revealing new secrets and interesting facts along the way. However, it is only possible to get a complete picture by seeing and trying out its products or by becoming a part of their team. We would like to wish DISQO success for the future and hope that they achieve new accomplishments. In the near future, we hope to talk about DISQO’s other teams and their accomplishments.