staff.am-ի կողմից մշակված Hirebee պրոդուկտը, որը 40%-ով խնայում է հավաքագրման մասնագետների ժամանակը և օգնում բարելավել թեկնածուների հետ փորձը, շարունակում է լայն կիրառություն ստանալ առաջատար ընկերությունների կողմից։
EasyPay ընկերությունը, որը վճարահաշվարկային ոլորտում խոշորագույն ընկերություն է և օգնում է փոխանցումներն իրականացնել արագ և անվտանգ տարբերակով, փնտրում էր այնպիսի լուծում, որը կօգնի համակարգել ռեքրութմենթի գործընթացը մեկ հարթակում և միևնույն ժամանակ կլինի պարզ, հեշտ կիրառելի և արդյունավետ, ճիշտ այնպես, ինչպես EasyPay-ն է։ Եվ այսպիսով, EasyPay-ը նույնպես նախապատվությունը տվեց Hirebee-ի առավելություններին ու գործիքներին։
EasyPay ընկերությունը հիմնադրվել է 2014 թվականին՝ իր հետ ՀՀ վճարահաշվարկային ոլորտում ներմուծելով պարզություն, հարմարավետություն և ճկունություն։ Ընկերությունն արդեն ունի 4 մասնաճյուղ Հայաստանում, 2900-ից ավելի վճարային տերմինալներ, 450 վճարատեսակ։ Հետևելով իր նպատակներին՝ պարզեցնել գումարային փոխանցումներն ու վճարումները, նպաստել Հայաստանում անկանխիկ վճարումների զարգացմանը, առաջարկել նորարարական ֆինանսական լուծումներ, EasyPay-ը ակտիվորեն հավաքագրում է ոլորտի լավագույն մասնագետներին՝ այս պահին էլ աշխատանքի նոր հնարավորություններ առաջարկելով ծրագրավորման, պրոդուկտի կառավարման և այլ ոլորտներում։ Այստեղից էլ առաջացավ ռեքրութմենթի գործընթացն ավտոմատացնելու և համակարգելու անհրաժեշտությունը Hirebee-ի օգնությամբ։
EasyPay և Hirebee
Hirebee-ի հետ ընկերության լավագույն փորձի մասին մեզ հետ կիսվեցին EasyPay ընկերության HR թիմից Նազելին և Նարինեն։
Ստորև կարող եք ծանոթանալ ամբողջական տեսանյութին և ընկերության կողմից թողնված գնահատականին միջազգային հարթակներից մեկում։
Եվ այս ամենը ցույց է տալիս այն, թե ինչքան է Hirebee-ն համապատասխանում EasyPay ընկերության հավաքագրման կարիքներին և կիսում նույն արժեքները, ինչպիսիք են խելացի, արագ և անվտանգ փորձի փոխանցումը հաճախորդներին։